Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M235i of CLA A45 AMG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    en gaat het dan enkel om de look, blackhorse ?

    Comment


    • #22
      Hier ook zonder twijfel de 235i, heb er al mee gereden. Leuk machien. Het is natuurlijk geen km vreter maar ik zou ook zonder twijfel de I6 kiezen ipv de opgefokte 4 cilinder van AMG.

      Voor 55k heb je de 235i de AMG is toch een stuk duurder.

      Ben je slim dan kies je misschien de 135i ?
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

      Comment


      • #23
        Oh ja.. De 235i is ook te verkrijgen in Xdrive.. Je kan dan niet meer gaan driften maar wel betere tractie, en 0-100 in 4.6 seconden! Das echt waanzin pure waanzin op de openbare weg waar de gemiddelde auto 8-13 seconden nodig heeft. Bij BMW is de M235i in elk geval de goedkoopste manier om zo snel vooruit te gaan en menig Porsche komt zelfs niet in de buurt

        In de zwarte kleur ziet hij er echt goed uit trouwens. haal de badges eraf en niemand heeft door dat je in een scheurijzer rondtuft.

        Wil je opvallen dan koop je beter iets anders zoals de AMG of M3
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten

          Ben je slim dan kies je misschien de 135i ?
          50k voor 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt kan je toch onmogelijk slim noemen...
          lets have some more member berries

          Comment


          • #25
            De CLA45 zou ik nooit boven een M235i kiezen, de A45 wel. Is een pak goedkoper dan de CLA45, en echt dikke fun. Heb mij de keuze nog geen seconde beklaagd. Voor 48k heb je eentje die al dik uitgerust is met de kortingen die je bij Mercedes kan krijgen. Is wat ik ongeveer betaald heb, met GPS, performance uitlaat / zetels / stuur, pano dak, .. En vrij anoniem in het berggrijs. Love it!

            Maar als het enkel de CLA45 mag zijn, zeker voor de M235i gaan dan.

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              50k voor 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt kan je toch onmogelijk slim noemen...
              Naar het schijnt past de neus van de M235i er wel op. Is het eerste wat ik zou laten doen dan

              Comment


              • #27
                Ben vandaag nog gaan testrijden met een Z4 35si. Man man wat een fun is dat!
                Dus zeker gaan voor de M235i!!! Of de M135i; ook nog eens praktisch ook!
                Greetz,
                Canonball
                _____________________
                530dA F10 2010
                Z4 s23i E89 2011

                Comment


                • #28
                  Bedankt voor de reacties. Gisteren testrit gedaan met 220d. Is niks bijzonder aan. Goeie auto om mee te rijden, veel comfort enz. Maar niet echt wat ik zoek in een weekendauto. Weet ook wel dat de 235i Een beestje zal zijn om mee te rijden. Wat me echter wel stoorde was de afwerking. Op eerste zicht meer dan ok maar als je dan goed kijkt zie je wel dingen die niet ok zijn voor een wagen die meer dan 50000€ kost. Een 2 active tourer is mooier vanbinnen dan de 2 coupe. Dan maar zitten denken en rekenen en mss moet ik wel meteen voor de M4 gaan. Is natuurlijk een pak meer geld, het dubbele bijna. Maar denk dat het meer waar is voor mijn geld, al klinkt dat mss raar. Dus nu offerte laten maken voor de M4....

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    50k voor 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt kan je toch onmogelijk slim noemen...
                    Die vind je tweedehands met maar paar 1000 km op voor om en bij de 32k... Met andere woorden 20k gespaard.. In degelijke wagen is het toch de motor die telt e
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                      Bedankt voor de reacties. Gisteren testrit gedaan met 220d. Is niks bijzonder aan. Goeie auto om mee te rijden, veel comfort enz. Maar niet echt wat ik zoek in een weekendauto. Weet ook wel dat de 235i Een beestje zal zijn om mee te rijden. Wat me echter wel stoorde was de afwerking. Op eerste zicht meer dan ok maar als je dan goed kijkt zie je wel dingen die niet ok zijn voor een wagen die meer dan 50000€ kost. Een 2 active tourer is mooier vanbinnen dan de 2 coupe. Dan maar zitten denken en rekenen en mss moet ik wel meteen voor de M4 gaan. Is natuurlijk een pak meer geld, het dubbele bijna. Maar denk dat het meer waar is voor mijn geld, al klinkt dat mss raar. Dus nu offerte laten maken voor de M4....
                      Heb overlaatst nog eens in de meeste bmw modellen gezeten en er inderdaad een groot verschil in afwerking tussen de modellen...

                      De M4 is uiteindelijk, wat interieur betreft, een 3 serie he.. Die afwerking is merkelijk lager dan een 5, X4, 6, ...

                      Wat vond U slecht aan interieur van de 2? mijn inziens is dit hetzelfde als de 3 qua kwaliteit.

                      De 235i geeft U zo goed als M3 prestaties voor de helft van de prijs ?
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                        Bedankt voor de reacties. Gisteren testrit gedaan met 220d. Is niks bijzonder aan. Goeie auto om mee te rijden, veel comfort enz. Maar niet echt wat ik zoek in een weekendauto. Weet ook wel dat de 235i Een beestje zal zijn om mee te rijden. Wat me echter wel stoorde was de afwerking. Op eerste zicht meer dan ok maar als je dan goed kijkt zie je wel dingen die niet ok zijn voor een wagen die meer dan 50000€ kost. Een 2 active tourer is mooier vanbinnen dan de 2 coupe. Dan maar zitten denken en rekenen en mss moet ik wel meteen voor de M4 gaan. Is natuurlijk een pak meer geld, het dubbele bijna. Maar denk dat het meer waar is voor mijn geld, al klinkt dat mss raar. Dus nu offerte laten maken voor de M4....
                        Als het gaat om het rijplezier dan is de M235i of de M135i top; wil je het dubbele betalen voor een mooier interieur en een M4 gaan; mij goed maar je hebt in een M235i bakken rijplezier!! Gegarandeerd!!! Ik weet niet of een M4 een hogere funfactor heeft. Volgens de autopers toch niet.
                        Greetz,
                        Canonball
                        _____________________
                        530dA F10 2010
                        Z4 s23i E89 2011

                        Comment


                        • #32
                          D'r word hier wel door elkaar gepraat over de A45 en de CLA45, terwijl dat qua uiterlijk toch wel twee totaal verschillende wagens zijn.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Oh ja.. De 235i is ook te verkrijgen in Xdrive.. Je kan dan niet meer gaan driften maar wel betere tractie, en 0-100 in 4.6 seconden! Das echt waanzin pure waanzin op de openbare weg waar de gemiddelde auto 8-13 seconden nodig heeft. Bij BMW is de M235i in elk geval de goedkoopste manier om zo snel vooruit te gaan en menig Porsche komt zelfs niet in de buurt

                            In de zwarte kleur ziet hij er echt goed uit trouwens. haal de badges eraf en niemand heeft door dat je in een scheurijzer rondtuft.

                            Wil je opvallen dan koop je beter iets anders zoals de AMG of M3
                            Het nut van een voertuig dat in 4.6 seconden naar 100 gaat ontgaat me totaal .

                            Comment


                            • #34
                              wist niet dat de M235xi nog iets sneller was naar 100... goed dat dbr2 mij er nog s op wijst want eigenl. nog niet veel gehoord over de x-versie

                              puur qua looks vind k M235i toch wel 1 vd coolste wagentjes vant moment, M135i is 4k goedk. dacht k, maar iets kortere wielbasis en ophanging 2er iets harder en iets efficiënter, ook betere gew.verdeling en stijfheid,

                              met zo'n M135i is Clarkson trouwens beginnen 360en op recht stuk in de regen a 160 ofzoiets

                              als daily is een M4 missch. beter, want gehoord dat in comfortstand wel relaxed rijdt, maar ben er zeker van dat M235i of een Z4 bv meer fun is

                              als je al begint te zagen over afwerking interieur 2 reeks, jongens, missch. koopt ge dan beter nen Aston of Rolls he
                              of doe een cursus in nederigheid en kruip s in een Renault vd jaren 80!

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                                als je al begint te zagen over afwerking interieur 2 reeks, jongens, missch. koopt ge dan beter nen Aston of Rolls he
                                of doe een cursus in nederigheid en kruip s in een Renault vd jaren 80!
                                sorry maar das zever, je auto mag nog fun zijn om mee te rijden maar als je je na een tijd gaat beginnen ergeren aan het interieur is de fun er af.
                                Voor mij persoonlijk is het interieur van de 2 voldoende maar ik verwacht dan ook geen interieur van een wagen die 2 klassen en duizenden euro's duurder is.
                                lets have some more member berries

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                                  als je al begint te zagen over afwerking interieur 2 reeks, jongens, missch. koopt ge dan beter nen Aston of Rolls he
                                  of doe een cursus in nederigheid en kruip s in een Renault vd jaren 80!
                                  Als je 50k aan een wagen uitgeeft, dan mag de afwerking toch op zijn minst in orde zijn. Niemand verwacht hier een Rolls Royce-afwerking.

                                  Comment


                                  • #37
                                    [QUOTE=germinal;5432496]Heb overlaatst nog eens in de meeste bmw modellen gezeten en er inderdaad een groot verschil in afwerking tussen de modellen...

                                    De M4 is uiteindelijk, wat interieur betreft, een 3 serie he.. Die afwerking is merkelijk lager dan een 5, X4, 6, ...

                                    Wat vond U slecht aan interieur van de 2? mijn inziens is dit hetzelfde als de 3 qua kwaliteit.

                                    De 235i geeft U zo goed als M3 prestaties voor de helft

                                    Het interieur van de 4 is echt wel beter afgewerkt. In de 2 zit er nog veel blinkend plastiek. Aan de deuren onder, onderste deel middentunnel, de deuren zijn ook mooier aangekleed bij een 4. Je kan ook volleder nemen in de 4. Het is kleine 30000€ meer voor een M4.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                                      Het interieur van de 4 is echt wel beter afgewerkt. In de 2 zit er nog veel blinkend plastiek. Aan de deuren onder, onderste deel middentunnel, de deuren zijn ook mooier aangekleed bij een 4. Je kan ook volleder nemen in de 4. Het is kleine 30000€ meer voor een M4.
                                      ga je de opties beginnen aanvinken lig al snel aan 100k euro
                                      lets have some more member berries

                                      Comment


                                      • #39
                                        De afwerking van een vier is niet dusdanig beter dan die van een 2 om daar zoveel extra voor te betalen. Als gij dat daar voor over hebt geen probleem. Hoe meer dikke bakken hier op autoforum hoe beter.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          ga je de opties beginnen aanvinken lig al snel aan 100k euro
                                          De M heeft heel veel af fabriek, 100k € moet je dan alles nemen en dat is voor mij niet nodig en dan nog...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X