en gaat het dan enkel om de look, blackhorse ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M235i of CLA A45 AMG
Collapse
X
-
Hier ook zonder twijfel de 235i, heb er al mee gereden. Leuk machien. Het is natuurlijk geen km vreter maar ik zou ook zonder twijfel de I6 kiezen ipv de opgefokte 4 cilinder van AMG.
Voor 55k heb je de 235i de AMG is toch een stuk duurder.
Ben je slim dan kies je misschien de 135i ?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oh ja.. De 235i is ook te verkrijgen in Xdrive.. Je kan dan niet meer gaan driften maar wel betere tractie, en 0-100 in 4.6 seconden! Das echt waanzin pure waanzin op de openbare weg waar de gemiddelde auto 8-13 seconden nodig heeft. Bij BMW is de M235i in elk geval de goedkoopste manier om zo snel vooruit te gaan en menig Porsche komt zelfs niet in de buurt
In de zwarte kleur ziet hij er echt goed uit trouwens. haal de badges eraf en niemand heeft door dat je in een scheurijzer rondtuft.
Wil je opvallen dan koop je beter iets anders zoals de AMG of M3previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
Ben je slim dan kies je misschien de 135i ?lets have some more member berries
Comment
-
De CLA45 zou ik nooit boven een M235i kiezen, de A45 wel. Is een pak goedkoper dan de CLA45, en echt dikke fun. Heb mij de keuze nog geen seconde beklaagd. Voor 48k heb je eentje die al dik uitgerust is met de kortingen die je bij Mercedes kan krijgen. Is wat ik ongeveer betaald heb, met GPS, performance uitlaat / zetels / stuur, pano dak, .. En vrij anoniem in het berggrijs. Love it!
Maar als het enkel de CLA45 mag zijn, zeker voor de M235i gaan dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten50k voor 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt kan je toch onmogelijk slim noemen...
Comment
-
Bedankt voor de reacties. Gisteren testrit gedaan met 220d. Is niks bijzonder aan. Goeie auto om mee te rijden, veel comfort enz. Maar niet echt wat ik zoek in een weekendauto. Weet ook wel dat de 235i Een beestje zal zijn om mee te rijden. Wat me echter wel stoorde was de afwerking. Op eerste zicht meer dan ok maar als je dan goed kijkt zie je wel dingen die niet ok zijn voor een wagen die meer dan 50000€ kost. Een 2 active tourer is mooier vanbinnen dan de 2 coupe. Dan maar zitten denken en rekenen en mss moet ik wel meteen voor de M4 gaan. Is natuurlijk een pak meer geld, het dubbele bijna. Maar denk dat het meer waar is voor mijn geld, al klinkt dat mss raar. Dus nu offerte laten maken voor de M4....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten50k voor 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt kan je toch onmogelijk slim noemen...previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenBedankt voor de reacties. Gisteren testrit gedaan met 220d. Is niks bijzonder aan. Goeie auto om mee te rijden, veel comfort enz. Maar niet echt wat ik zoek in een weekendauto. Weet ook wel dat de 235i Een beestje zal zijn om mee te rijden. Wat me echter wel stoorde was de afwerking. Op eerste zicht meer dan ok maar als je dan goed kijkt zie je wel dingen die niet ok zijn voor een wagen die meer dan 50000€ kost. Een 2 active tourer is mooier vanbinnen dan de 2 coupe. Dan maar zitten denken en rekenen en mss moet ik wel meteen voor de M4 gaan. Is natuurlijk een pak meer geld, het dubbele bijna. Maar denk dat het meer waar is voor mijn geld, al klinkt dat mss raar. Dus nu offerte laten maken voor de M4....
De M4 is uiteindelijk, wat interieur betreft, een 3 serie he.. Die afwerking is merkelijk lager dan een 5, X4, 6, ...
Wat vond U slecht aan interieur van de 2? mijn inziens is dit hetzelfde als de 3 qua kwaliteit.
De 235i geeft U zo goed als M3 prestaties voor de helft van de prijs ?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenBedankt voor de reacties. Gisteren testrit gedaan met 220d. Is niks bijzonder aan. Goeie auto om mee te rijden, veel comfort enz. Maar niet echt wat ik zoek in een weekendauto. Weet ook wel dat de 235i Een beestje zal zijn om mee te rijden. Wat me echter wel stoorde was de afwerking. Op eerste zicht meer dan ok maar als je dan goed kijkt zie je wel dingen die niet ok zijn voor een wagen die meer dan 50000€ kost. Een 2 active tourer is mooier vanbinnen dan de 2 coupe. Dan maar zitten denken en rekenen en mss moet ik wel meteen voor de M4 gaan. Is natuurlijk een pak meer geld, het dubbele bijna. Maar denk dat het meer waar is voor mijn geld, al klinkt dat mss raar. Dus nu offerte laten maken voor de M4....Greetz,
Canonball
_____________________
530dA F10 2010
Z4 s23i E89 2011
Comment
-
D'r word hier wel door elkaar gepraat over de A45 en de CLA45, terwijl dat qua uiterlijk toch wel twee totaal verschillende wagens zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenOh ja.. De 235i is ook te verkrijgen in Xdrive.. Je kan dan niet meer gaan driften maar wel betere tractie, en 0-100 in 4.6 seconden! Das echt waanzin pure waanzin op de openbare weg waar de gemiddelde auto 8-13 seconden nodig heeft. Bij BMW is de M235i in elk geval de goedkoopste manier om zo snel vooruit te gaan en menig Porsche komt zelfs niet in de buurt
In de zwarte kleur ziet hij er echt goed uit trouwens. haal de badges eraf en niemand heeft door dat je in een scheurijzer rondtuft.
Wil je opvallen dan koop je beter iets anders zoals de AMG of M3
Comment
-
wist niet dat de M235xi nog iets sneller was naar 100... goed dat dbr2 mij er nog s op wijst want eigenl. nog niet veel gehoord over de x-versie
puur qua looks vind k M235i toch wel 1 vd coolste wagentjes vant moment, M135i is 4k goedk. dacht k, maar iets kortere wielbasis en ophanging 2er iets harder en iets efficiënter, ook betere gew.verdeling en stijfheid,
met zo'n M135i is Clarkson trouwens beginnen 360en op recht stuk in de regen a 160 ofzoiets
als daily is een M4 missch. beter, want gehoord dat in comfortstand wel relaxed rijdt, maar ben er zeker van dat M235i of een Z4 bv meer fun is
als je al begint te zagen over afwerking interieur 2 reeks, jongens, missch. koopt ge dan beter nen Aston of Rolls he
of doe een cursus in nederigheid en kruip s in een Renault vd jaren 80!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenals je al begint te zagen over afwerking interieur 2 reeks, jongens, missch. koopt ge dan beter nen Aston of Rolls he
of doe een cursus in nederigheid en kruip s in een Renault vd jaren 80!
Voor mij persoonlijk is het interieur van de 2 voldoende maar ik verwacht dan ook geen interieur van een wagen die 2 klassen en duizenden euro's duurder is.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenals je al begint te zagen over afwerking interieur 2 reeks, jongens, missch. koopt ge dan beter nen Aston of Rolls he
of doe een cursus in nederigheid en kruip s in een Renault vd jaren 80!
Comment
-
[QUOTE=germinal;5432496]Heb overlaatst nog eens in de meeste bmw modellen gezeten en er inderdaad een groot verschil in afwerking tussen de modellen...
De M4 is uiteindelijk, wat interieur betreft, een 3 serie he.. Die afwerking is merkelijk lager dan een 5, X4, 6, ...
Wat vond U slecht aan interieur van de 2? mijn inziens is dit hetzelfde als de 3 qua kwaliteit.
De 235i geeft U zo goed als M3 prestaties voor de helft
Het interieur van de 4 is echt wel beter afgewerkt. In de 2 zit er nog veel blinkend plastiek. Aan de deuren onder, onderste deel middentunnel, de deuren zijn ook mooier aangekleed bij een 4. Je kan ook volleder nemen in de 4. Het is kleine 30000€ meer voor een M4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenHet interieur van de 4 is echt wel beter afgewerkt. In de 2 zit er nog veel blinkend plastiek. Aan de deuren onder, onderste deel middentunnel, de deuren zijn ook mooier aangekleed bij een 4. Je kan ook volleder nemen in de 4. Het is kleine 30000€ meer voor een M4.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenga je de opties beginnen aanvinken lig al snel aan 100k euro
Comment
Comment