Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV in BVBA?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDRUM66 Bekijk Berichten
    Misschien is de BMW i3 dan wel iets voor haar ?
    ROFLLLLL ....

En als ze dan toch echt aan de look van de i3 verkocht is en toch de range van een ICE wil kan ze nog altijd een Meriva kopen en er niertjes en een BMW logo opzetten, geen kat die het verschil ziet
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Maybe den deze co2 uitstoot 133, cava nog wel he.
      en echt knappe verschijning.

Range Rover Evoque 2.2 eD4 5,0 133

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
        Ik denk zowieso dat dat de beste keuze is voor een BVBA ...
        Het is geen wagen met sportieve ambities, maar rijd hem zoals hij geconcipieerd is en je kan je geen betere wensen denk ik ...

verbruik schrikt me af omwille van snelwegkilometers die zal doen... jammer toch.
        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
          ROFLLLLL ....

En als ze dan toch echt aan de look van de i3 verkocht is en toch de range van een ICE wil kan ze nog altijd een Meriva kopen en er niertjes en een BMW logo opzetten, geen kat die het verschil ziet

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door globe Bekijk Berichten
            Maybe den deze co2 uitstoot 133, cava nog wel he.
            en echt knappe verschijning.

Range Rover Evoque 2.2 eD4 5,0 133
            zeker, al loopt de prijs snel op en dan zijn er betere prijs/co2 opties... maar knappe wagen absoluut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
              http://ww2.autoscout24.be/nl-be/info...014&utm_term=1

verbruik schrikt me af omwille van snelwegkilometers die zal doen... jammer toch.
              Nogmaals: enkel je eigen testrit zal het kunnen duidelijk maken. Maar ook enkel als je het geheel een eerlijke kans geeft. Ik heb in de pers al heel uiteenlopende reactie gelezen over de NX. Ecorun aan 4,5 liter en autostrade aan 10 liter. Beide irrealistisch. We weten allemaal dat het normverbruik bij hybrides moeilijk haalbaar is, zeker bij de SUV's, omdat luchtweerstand (niet enkel Cw maar ook rekening houdend met de oppervlakte weerstand) veel meer impact heeft dan het geval is op een rollentestbank. Dus verwacht u niet aan de officiële 5,1 liter/100km, maar eerder aan 7 liter bij gemengd gebruik. Als je alleen maar autostrade rijdt, kan daar misschien nog een halve liter bijkomen. Als je alles eruit perst en rijdt zoals de eerste de beste Johnny, dan zal je inderdaad die 8,... en meer zien verschijnen. Komt m.a.w. perfect overeen met de diesels van dat segment.

Comment

• Ze houdt van duitse wagens, hij zit wel niet hoger maar de Audi A3 e-tron lijkt me dan wel ook een mooie keuze, je kan er eventueel langere veren onder zetten, al die SUV's zijn immers zuipschuiten of een BMW i3 REX kan ook eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  Nogmaals: enkel je eigen testrit zal het kunnen duidelijk maken. Maar ook enkel als je het geheel een eerlijke kans geeft. Ik heb in de pers al heel uiteenlopende reactie gelezen over de NX. Ecorun aan 4,5 liter en autostrade aan 10 liter. Beide irrealistisch. We weten allemaal dat het normverbruik bij hybrides moeilijk haalbaar is, zeker bij de SUV's, omdat luchtweerstand (niet enkel Cw maar ook rekening houdend met de oppervlakte weerstand) veel meer impact heeft dan het geval is op een rollentestbank. Dus verwacht u niet aan de officiële 5,1 liter/100km, maar eerder aan 7 liter bij gemengd gebruik. Als je alleen maar autostrade rijdt, kan daar misschien nog een halve liter bijkomen. Als je alles eruit perst en rijdt zoals de eerste de beste Johnny, dan zal je inderdaad die 8,... en meer zien verschijnen. Komt m.a.w. perfect overeen met de diesels van dat segment.
                  Jef, ik geef hem zeker een eerlijke kans... no doubt en zal zeker toekijken op het verbruik tijdens de testrit. Dat hij pakweg een 1,5l meer zou verbruiken dan het normverbruik verwacht ik zeker... maar richting 9 liter op snelweg lijkt me te veel. Bij mijn test met Volvo XC60 D4 geartronic lag het snelwegverbruik aan 130 km/h op +7l/100km en gemiddeld verbruik op 7,6l/100km al geef ik toe de wagen goed getest te hebben . I'll let you know.

Comment

Jef, ik geef hem zeker een eerlijke kans... no doubt en zal zeker toekijken op het verbruik tijdens de testrit. Dat hij pakweg een 1,5l meer zou verbruiken dan het normverbruik verwacht ik zeker... maar richting 9 liter op snelweg lijkt me te veel. Bij mijn test met Volvo XC60 D4 geartronic lag het snelwegverbruik aan 130 km/h op +7l/100km en gemiddeld verbruik op 7,6l/100km al geef ik toe de wagen goed getest te hebben . I'll let you know.
                    OK, ben benieuwd. Ikzelf zat met de NX tussen 7 en 7,5.

Comment

• Rij er eens mee en liefst langer dan een uur, je moet dat hybride rijden wat gewoon worden. Komt het best tot zijn recht bij gemengd gebruik met secundaire wegen, constante snelheid op autostrade, wat start-stop om energie te recupereren etc. Als je constant gaat beginnen kick-downen zal het verbruik idd. oplopen, maar wie dat van plan is moet geen hybride kopen imho
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• hoe groot is de koffer van die lexus ivm bijvoorbeeld een skoda octavia?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                          hoe groot is de koffer van die lexus ivm bijvoorbeeld een skoda octavia?
                          en waarom net die 2 vergelijken?

Comment

en waarom net die 2 vergelijken?
                            omdat ik aan het uitkijken ben voor een ruimere gezinswagen, fiscaal gunstig, en ik dacht voorlopig aan de octavia break CNG. Maar die lexus ga ik ook even nader bekijken, alsook de mitsubishi outlander PHEV

Comment

• Is er geen Nl autoforum? Ik ben net een weekje in nl geweest en daar rijdt de outlander phev ontzettend veel rond, in tegenstelling tot in B. Daar moeten genoeg gebruikerservaringen van te vinden zijn.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

• Wij zijn met de Outlander gaan rijden, viel wel mee. In Nederland rijden er meer dan 50000, vnl omdat men daar enorme subsidies kon krijgen. 'k Geloof dat er al 50000 mensen hadden besteld vooraleer de auto zelfs te bekijken was, zo goed was die regeling.
                                Gebruikerservaringen zijn daar niet zo goed, vnl door't verbruik. Heel veel mensen hebben dat ook gekocht zonder te weten waar't echt voor diende. Vooral mensen die de ganse dag op de baan zitten en dus weinig kunnen opladen. Verbruik loopt dan enorm op.

Comment

• Mercedes GLA 180 CDI 105 gr begint bij 30.000 en met de opties die jij wil kom je zo rond de 40.000 het is misschien niet echt een SUV maar je hebt wel nog een vrij hoge zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
                                    Mercedes GLA 180 CDI 105 gr begint bij 30.000 en met de opties die jij wil kom je zo rond de 40.000 het is misschien niet echt een SUV maar je hebt wel nog een vrij hoge zit.
                                    ni slecht inderdaad, maar aan de kleine kant...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                      Wij zijn met de Outlander gaan rijden, viel wel mee. In Nederland rijden er meer dan 50000, vnl omdat men daar enorme subsidies kon krijgen. 'k Geloof dat er al 50000 mensen hadden besteld vooraleer de auto zelfs te bekijken was, zo goed was die regeling.
                                      Gebruikerservaringen zijn daar niet zo goed, vnl door't verbruik. Heel veel mensen hebben dat ook gekocht zonder te weten waar't echt voor diende. Vooral mensen die de ganse dag op de baan zitten en dus weinig kunnen opladen. Verbruik loopt dan enorm op.
                                      Ook weer niet overdrijven hé. Dacht dat dit enkel voor Antwerpenaren was weggelegd.
                                      Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Via via een optie op een tweedehandswagen gekregen. Iemand enig idee hoe dit zit qua VAA? Wordt deze berekend op de aankoopprijs + werkelijke BTW (of op de originele cataloguswaarde)? Thx.

Comment

• nog een update: Tesrit Lexus NX300h zaterdag, BMW X3 zaterdag erop . De tweedehandsoptie is geen SUV (sssht, niks tegen het vrouwke zeggen )

Comment

Working...
                                          X