Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuit rijden in Las Vegas - welke auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Circuit rijden in Las Vegas - welke auto?

Binnen twee weken zit ik in Las Vegas en mijn oog is gevallen op volgende activiteit om daar te doen:

The supercar driving experience in Las Vegas. Drive exotic cars like Ferrari, Lamborghini, Porsche, McLaren and others. Book Now!

Kort gezegd een paar rondjes op circuit met een droomwagen naar keuze.
    Nu blijkt het kiezen van wélke droomwagen toch niet gemakkelijk .
    Ik wil heel graag eens Ferrari rijden en dan kwam uiteraard onmiddelijk de 458 Italia naar voor maar aangezien ik nog nooit op een circuit gereden heb (buiten een paar keer karten) lijkt het mij beter om voor hetzelfde geld ipv 5 rondjes in een 458, voor 7 rondjes in een F430 F1 te gaan. Ik vermoed niet dat ik echt een verschil zal merken.
    Een tweede optie waar ik aan denk ik is 5 rondjes in een Porsche Turbo S en 5 in de 430 te doen. De Porsche, omdat ik vermoed dat die, hoewel hij minder exclusief is, misschien wel het beste rijdt van alle wagens daar beschikbaar.

Welke wagen of combinatie zouden jullie kiezen? Voor een budget van maximum $600.

Schuiven met die Corvette!

Comment

Indien je nog nooit in een Porsche of Ferrari gereden hebt, lijkt me de combo Ferrari en Porsche wel leuk
      - 5 laps Ferrari 430 Scuderia
      - 5 laps Porsche 991 GT3

650 USD

Comment

Corvette

Comment

de combo met 3 wagens : 3 x 5 laps met een GT-R, Cayman S en R8 V10. Dat kan je eventueel nog steeds naar wens aanpassen door er andere wagens in te steken in het pakket
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Andere wagens ipv die drie dan wordt het heel snel erg duur
            De Corvette stemmen zijn genoteerd, maar die GT3/Scud combo is wel erg verleidelijk..

Comment

Working...
            X