Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vw Tiguan benzine of diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vw Tiguan benzine of diesel

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Alanus: is je vrouw gewoon om met benzine of diesel te rijden, als het allemaal zo'n nipte beslissing is, kan dat ook de doorslag geven. Het vraagt immers een licht andere manier van rijden (zelftrekkende diesel, schakelluier, lage toeren).
    Het is al 20 jaar geleden dat ze met een benzine gereden heeft en het was dan nog een 1.0.
    Met dsg viel het goed mee maar manueel reed ze tijdens de testritten liever met de diesel.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Het is al 20 jaar geleden dat ze met een benzine gereden heeft en het was dan nog een 1.0.
      Met dsg viel het goed mee maar manueel reed ze tijdens de testritten liever met de diesel.
      Dan is het toch simpel? Jij gunt haar de diesel, en jij scoort weeral de punten :-) ...
      Loopt het ooit mis, dan geef je haar de schuld ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
        Dan is het toch simpel? Jij gunt haar de diesel, en jij scoort weeral de punten :-) ...
        Loopt het ooit mis, dan geef je haar de schuld ;-)
        Was alleen even vergeten dat haar Polo (2001), Clio (2004) en de Golf Plus (2007 tot 2011) ook benzines waren.
        Kan gebeuren hé, rij zelden met haar auto's.
        Behalve met de Mini.
        den borre

Int3x0r

Comment

Kijk, als ik moet kiezen tss beiden. Zonder rekening te houden met financien of andere factoren, dus puur wat ik wil. Dan ga ik voor de diesel. Een 2liter diesel met een vermogen dat pré-historisch is, lijkt mij zoveel meer aangenaam om rijden dan een 1400-tje dat opgekieteld moet worden om iets te kunnen neerzetten... en in een zware kas.
          Dit buiten beschouwing gelaten, blijf ik bij mijn eerste keuze..

Comment

Denk dat het toch de diesel zal worden.
            Één omdat we al een benzine hebben en ten tweede omdat ze er deze keer lang gaat moeten mee rijden.
            Hij voldoet aan al haar voorwaarden dus is er geen reden om binnen een paar jaar alweer te verandere.
            den borre

Int3x0r

Comment

Wanneer je deze hebt, topicje starten... als het dan toch voor jaren is...

Comment

Working...
              X