Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTI vs GTD

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vermoed ook wel dat er een Golf R diesel uitkomt, bij Audi en merken die niet uit de VAG stal komen hebben ze ook snelle diesels.

Enige minpuntje gaat zijn dat stillekes aan diesel binnen 5 a 10 jaar overal verboden gaat worden. Kijk nu al maar naar vele Nederlandse steden en die plannen voor Parijs.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Alhoewel de GTD wel zijn pluspunten zal hebben, spreekt deze mij, als autofreak minder aan. Gewoonweg het feit al dat het een diesel is, en dat de geur van benzine ontbreekt. Diesel stinkt, en dat kan je niet veranderen.
      Misschien ligt het ook aan het feit dat ik uit het tijdperk kom, waar diesels enkel bestemd waren voor vrachtwagens en traktoren.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

als benzlover heb ik altijd een voorkeur gehad voor de diesel en hou ook van het karakter, maar als het morgen goedkoper wordt om benzine te gaan gebruiken plooi ik wel

dat diesel slechter is voor de directe omgeving speelt mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Alhoewel de GTD wel zijn pluspunten zal hebben, spreekt deze mij, als autofreak minder aan. Gewoonweg het feit al dat het een diesel is, en dat de geur van benzine ontbreekt. Diesel stinkt, en dat kan je niet veranderen.
          Misschien ligt het ook aan het feit dat ik uit het tijdperk kom, waar diesels enkel bestemd waren voor vrachtwagens en traktoren.
          Binnenkort hebben ze buiten geluidsvervangers ook geurvervangers die spuiten dan een beetje benzine in de verwarmingsmonden van het interieur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            Binnenkort hebben ze buiten geluidsvervangers ook geurvervangers die spuiten dan een beetje benzine in de verwarmingsmonden van het interieur
            Doe mij dat systeem dan maar met new car scent
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
            X