Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer met V8 of groter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb hier op de moment een '53 Caddy te koop staan voor 17k dollar en een '68 Charger voor 29k dollar... Excl shipping
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Toont es nen foto van uw 53 Caddy!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Ik heb hier op de moment een '53 Caddy te koop staan voor 17k dollar en een '68 Charger voor 29k dollar... Excl shipping
        *** Gaat snel den Thibaut zijn gegevens opslaan voor zijne toekomstige US Golf GTI***
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          *** Gaat snel den Thibaut zijn gegevens opslaan voor zijne toekomstige US Golf GTI***
          LOL

Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
          Toont es nen foto van uw 53 Caddy!
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ferm dinges! Fleetwood?

Comment

I like, gij gaat beginnen in de import?
              Handig om te weten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                I like, gij gaat beginnen in de import?
                Handig om te weten!
                Goh ja, het staat nog in z'n kinderschoenen natuurlijk.
                Ik ga samen met een maat uit Amerika amerikanen verkopen, we zetten ze zowel hier als daar te koop. hij doet de amerikaanse kant en ik de Europese
                Ondertussen heb ik genoeg contacten met transportfirma's om het redelijk snel te laten gaan.
                Ferm dinges! Fleetwood?
                Jep, quasi volledig origineel, mét airco !(vrij zeldzaam), 30 jaar in een collectie gezeten. Matching numbers en al
                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Jep, quasi volledig origineel, mét airco !(vrij zeldzaam), 30 jaar in een collectie gezeten. Matching numbers en al
                  Enig idee voor hoeveel een Plymouth Road runner van 69 nog gaat?

Comment

Zalig! Ziet ge inderdaad nie zoveel meer. Als ge er goe mee begonnen zijt, stuurt mij zeker eens een bericht!

Comment

Zalig! Ziet ge inderdaad nie zoveel meer. Als ge er goe mee begonnen zijt, stuurt mij zeker eens een bericht!
                      Gij woont nogthans op een boogscheut van een hele goede US invoerder

Comment

Ja, I know, De Creemer, maar altijd handig om extra contacten te ebben

Comment

Hagerty.com :-) redelijk goeie site voor de prijzen te weten

Comment

Alles hangt echt af van de staat, je kan een project kopen voor een 5.000 dollar, maar een rijdend exemplaar dat redelijk ok is, is zo'n 15k dollar. Daarmee bedoel ik, lichte roest eventueel, non matching, interieur dat niet 100% is en altijd wel kleine dingentjes. Een mooi, goed exemplaar is al snel een 25.000 dollar, matching numbers in perfecte staat gaan héél snel over de 60.000 ....

Voorbeeld, snel van ebay:
                            Project:

toppertje:

Als ge iets wilt dan moet je het maar zeggen, kan hier altijd eens vrijblijvend kijken

Gij woont nogthans op een boogscheut van een hele goede US invoerder
                            Hehe ja die mannen zijn altijd nog een paar stappen verder. Maar ik kan goed geloven dat zo iemand minder flexibel is in het zoeken naar wat jij precies wil.
                            Ik ga nu max 5 auto's per jaar verkopen (doel) om zo nog geen zaak te moeten beginnen. Als ik voel dat ik er meer kan verkopen zal ik daar mee beginnen.
                            Ik ga niet zeggen over een auto van ja wow alles is goed, perfecte kar !, nee ik ga zeggen wat er aan scheelt en wat je in het oog moet houden, zodat de 'klant' niet bedrogen wordt. Tuurlijk zullen er altijd dingen zien die onverwacht kapot gaan of die ik over het hoofd zag, het zijn ook al oude auto's he. Maar ik doe wel m'n best.

Amerikanen zijn toppers in fantastische advertenties maken en een auto er zeer goed uit te laten zien, het is aan mij om die ad's te ontkrachten en te wijzen op wat er allemaal aan scheelt, in de mate dat ik het kan.

Bij mij is het ook niet van je ge wilt dit, bam ik kom met dit, te nemen of te laten. Als je niet tevreden bent dan zoeken we verder, geen probleem.

Anyway, ik zie wel hoe het uitdraait. Als het niks wordt dan is het zo
                            Last edited by CaliforniaDream; 25/11/2014, 13:54.
                            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Het is wel tof dat je u in dat avontuur stort, blijf je dan ook in de US?

Die SS dat je nu aan het invoeren bent, is dat voor eigen gebruik?

Comment

Het is wel tof dat je u in dat avontuur stort, blijf je dan ook in de US?

Die SS dat je nu aan het invoeren bent, is dat voor eigen gebruik?
                                Bedankt! Ik heb zo iets van, waarom niet? Ge hoort zo veel van ja had ik dit of dat maar gedaan en ik wil niet zo zijn. Ik wil gewoon doen wat ik graag doe en ik geef mij 100%. Als het niks wordt kan ik tenminste niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd.

Ik ben nu even terug in België voor wat familiale zaken en ga dan terug tot zeker juni. Geen idee of ik blijf. Voordeel is omdat ik het doe met een Amerikaan is dat wanneer ik terug naar België kom de zaak blijft draaien. Daarom hebben we nu ook gekozen voor de huidige verdeling, hij de Amerikaanse markt, ik de Europese. Als ik dan terug naar België ga dan blijft hij de amerikaanse markt doen en ik de Europese en blijven we met elkaar werken.

De SS zet ik op Belgische papieren, we zijn die nu aan het homologeren. Ik zet hem te koop dan en dan rij ik er in tussentijd eventueel mee.
                                Last edited by CaliforniaDream; 25/11/2014, 14:36.
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Das wel een knappe regeling met uwe collega. Er kunnen niet genoeg ondernemers zijn

Wat die SS betreft, zou daar wel eens met willen meerijden als je dat ziet zitten.

Comment

Als ge iets wilt dan moet je het maar zeggen, kan hier altijd eens vrijblijvend kijken

Hehe ja die mannen zijn altijd nog een paar stappen verder. Maar ik kan goed geloven dat zo iemand minder flexibel is in het zoeken naar wat jij precies wil.
                                    Ik ga nu max 5 auto's per jaar verkopen (doel) om zo nog geen zaak te moeten beginnen. Als ik voel dat ik er meer kan verkopen zal ik daar mee beginnen.
                                    Ik ga niet zeggen over een auto van ja wow alles is goed, perfecte kar !, nee ik ga zeggen wat er aan scheelt en wat je in het oog moet houden, zodat de 'klant' niet bedrogen wordt. Tuurlijk zullen er altijd dingen zien die onverwacht kapot gaan of die ik over het hoofd zag, het zijn ook al oude auto's he. Maar ik doe wel m'n best.

Amerikanen zijn toppers in fantastische advertenties maken en een auto er zeer goed uit te laten zien, het is aan mij om die ad's te ontkrachten en te wijzen op wat er allemaal aan scheelt, in de mate dat ik het kan.

Bij mij is het ook niet van je ge wilt dit, bam ik kom met dit, te nemen of te laten. Als je niet tevreden bent dan zoeken we verder, geen probleem.

Anyway, ik zie wel hoe het uitdraait. Als het niks wordt dan is het zo
                                    Zal het onthouden! Het is zo dat je het verschil zal maken en zelf zou ik meer betalen voor een service waarbij de controle voor jou wordt gedaan! Veel succes!

Comment

Das wel een knappe regeling met uwe collega. Er kunnen niet genoeg ondernemers zijn

Wat die SS betreft, zou daar wel eens met willen meerijden als je dat ziet zitten.
                                      Nee ! Ja tuurlijk mag je dat eens doen, ik zal u wel op de hoogte houden hoe de homologatie verloopt. We zijn nu bezig met nieuwe gordels, batterij, batterijhouder, nieuwe vloeistoffen, etc etc.

Zal het onthouden! Het is zo dat je het verschil zal maken en zelf zou ik meer betalen voor een service waarbij de controle voor jou wordt gedaan! Veel succes!
                                      Bedankt iedereen voor de positieve reacties !
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                      X