Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Awel, ik verschiet er toch van eerlijk gezegd. Ze zetten dat in de markt als offroad-Baja-racer en dan mag je er niet mee jumpen?
Ik zou écht verwachten dat dit er voor gebouwd is. Als je de lijn doortrekt, zou uw average BMW/Mercedes/Audi al kapot zijn als je een verkeersdrempel wat hard neemt?
Die kar kan wat verdragen, maar dit is er los over
Ik zou de 355 pakken. Maar wat als je hem prakt? Alles hangt af van het eigen risico bij dat soort zaken.
Niet uit je lijst: Lotus Exige V6, Morgan Aeromax, Morgan 3-wheeler, manuele 599 en voor de mensen met een kleiner budget de Opel Speedster Turbo en Caterham R300 ofzo
Ik zou de 355 pakken. Maar wat als je hem prakt? Alles hangt af van het eigen risico bij dat soort zaken.
sinds vorig weekend info sessie bij RSR Nürburg weet ik dat als je een GT3 per total rijdt je 150k moet dokken! maar bij niet-circuit verhuurbedrijf zal dat wel beter meevallen
550 zou ik niet nemen, ooit s paar minuten met een 575 gereden, gevoel dat het echt moeilijk is om daar snel mee te rijden
355 is legendarisch, toch specialer dan een Porsche en waarschijnlijk gemakkelijker dan de 550
Enkele jaren geleden met de 575 Maranello F1 paar keren gaan rijden en vorig jaar enkele malen met de 550 Maranello (manueel) en vond persoonlijk dit juist een wagen waar je vlugger hogere snelheden mee maakt dan met de F355 (spider). Bij de F355 moest je redelijk hoog in de toeren gaan om deze te doen werken en bij de 550 Maranello gaat bij een lager toerental deze vlotter weg (persoonlijk gedacht ervan).
Enkel de Viper vond k iets moeilijker (gevaarlijker) om harder mee te rijden , zeker bij minder goed/droog wegdek.
Maar iedere wagen heeft zijn manier van plezier om mee te rijden.
ja die paar minuten 575 was m'n enige Ferrari ervaring achter het stuur dus redelijk beperkt!
op Francorchamps wel al meegereden met 328, 348 en F40, leken me toch gemakkelijker dan zo'n 575, hoewel al die oude Ferrari's wel niet echt een piece of cake zijn
nu zoals Fille zegt je moet niet hoog in toeren klimmen, wel dat gigantische koppel maakt het volgens mij net gevaarlijk als je m in de bocht wil zetten met je rechtervoet, bij mij begon m al bijna te driften op een stuk rechtdoor
Ik heb eens gelift met een testpiloot die het zware gerief mocht testen maar zelf een tweepekake had(ok, hij zal wel andere dingen ook gehad hebben). Wel opgedreven tot 135km/h en met aangepaste vering. Dat ging zolang hij om de 300km stopte om alles te laten afkoelen.
Ik heb eens gelift met een testpiloot die het zware gerief mocht testen maar zelf een tweepekake had(ok, hij zal wel andere dingen ook gehad hebben). Wel opgedreven tot 135km/h en met aangepaste vering. Dat ging zolang hij om de 300km stopte om alles te laten afkoelen.
De onzen is standaard en tikt al de 145per uur aan, is wel niet aan te raden en wordt ook niet sneller dan 100 mee gereden.
Heb ooit eens een luchtdoop gedaan met een Ferrari f430.
Was ook keuze uit een lambo gallardo en een (ouder model) porsche. Heb toen voor de Ferrari gekozen en was blij dat ik het gedaan had. De lambo zijn geluid viel hard tegen, en gaf de indruk solide te rijden. De porsche idem als de lambo. Die Ferrari had een subliem geluid, reed echt hardcore, was nog werken geblazen om te sturen en schakelen,... Ook ooit eens meegereden met een circuit geprepareerde mustang, maar was op circuit, dus kan je ni echt vergelijken met een gewone... Maar dat wilt natuurlijk ni zeggen dat ik geen plezier zou beleven met eender andere wagen mits de prijs goed zit.
Comment