Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagen zou je kiezen voor Luchtdoop.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Luchtdoop?

    Deze misschien?





    Geen Lambo in het aanbod?
    Bijgevoegde Bestanden
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

    Comment


    • #22
      Ik stem voor de Cayman. Traag en evenwichtig. Met de andere durf ik toch geen gas geven.
      30 jaar Mr Yuge!

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Awel, ik verschiet er toch van eerlijk gezegd. Ze zetten dat in de markt als offroad-Baja-racer en dan mag je er niet mee jumpen?

        Ik zou écht verwachten dat dit er voor gebouwd is. Als je de lijn doortrekt, zou uw average BMW/Mercedes/Audi al kapot zijn als je een verkeersdrempel wat hard neemt?

        Die kar kan wat verdragen, maar dit is er los over

        Comment


        • #24
          Andere: audi rs6 sedan c6.
          Polo 6n 1.4

          Comment


          • #25
            Ik zou de 355 pakken. Maar wat als je hem prakt? Alles hangt af van het eigen risico bij dat soort zaken.

            Niet uit je lijst: Lotus Exige V6, Morgan Aeromax, Morgan 3-wheeler, manuele 599 en voor de mensen met een kleiner budget de Opel Speedster Turbo en Caterham R300 ofzo
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

            Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

            Comment


            • #26
              550 zou ik niet nemen, ooit s paar minuten met een 575 gereden, gevoel dat het echt moeilijk is om daar snel mee te rijden

              355 is legendarisch, toch specialer dan een Porsche en waarschijnlijk gemakkelijker dan de 550

              Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              Ik zou de 355 pakken. Maar wat als je hem prakt? Alles hangt af van het eigen risico bij dat soort zaken.
              sinds vorig weekend info sessie bij RSR Nürburg weet ik dat als je een GT3 per total rijdt je 150k moet dokken! maar bij niet-circuit verhuurbedrijf zal dat wel beter meevallen

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                550 zou ik niet nemen, ooit s paar minuten met een 575 gereden, gevoel dat het echt moeilijk is om daar snel mee te rijden

                355 is legendarisch, toch specialer dan een Porsche en waarschijnlijk gemakkelijker dan de 550
                Enkele jaren geleden met de 575 Maranello F1 paar keren gaan rijden en vorig jaar enkele malen met de 550 Maranello (manueel) en vond persoonlijk dit juist een wagen waar je vlugger hogere snelheden mee maakt dan met de F355 (spider). Bij de F355 moest je redelijk hoog in de toeren gaan om deze te doen werken en bij de 550 Maranello gaat bij een lager toerental deze vlotter weg (persoonlijk gedacht ervan).
                Enkel de Viper vond k iets moeilijker (gevaarlijker) om harder mee te rijden , zeker bij minder goed/droog wegdek.
                Maar iedere wagen heeft zijn manier van plezier om mee te rijden.
                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                www.musclecarrent.be

                Comment


                • #28
                  ja die paar minuten 575 was m'n enige Ferrari ervaring achter het stuur dus redelijk beperkt!

                  op Francorchamps wel al meegereden met 328, 348 en F40, leken me toch gemakkelijker dan zo'n 575, hoewel al die oude Ferrari's wel niet echt een piece of cake zijn

                  nu zoals Fille zegt je moet niet hoog in toeren klimmen, wel dat gigantische koppel maakt het volgens mij net gevaarlijk als je m in de bocht wil zetten met je rechtervoet, bij mij begon m al bijna te driften op een stuk rechtdoor
                  Last edited by ; 29/11/2014, 20:06.

                  Comment


                  • #29
                    Ik zou doodgraag eens met een 2CV 6 Speciale rijden , de sport uitvoering van de 2CV 4 waar ik vele jaren mee mocht rond rijden.

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                      Ik zou doodgraag eens met een 2CV 6 Speciale rijden , de sport uitvoering van de 2CV 4 waar ik vele jaren mee mocht rond rijden.
                      Moest het een 2CV Dakar zijn zou ik u kunnen helpen.

                      Comment


                      • #31
                        Ik heb eens gelift met een testpiloot die het zware gerief mocht testen maar zelf een tweepekake had(ok, hij zal wel andere dingen ook gehad hebben). Wel opgedreven tot 135km/h en met aangepaste vering. Dat ging zolang hij om de 300km stopte om alles te laten afkoelen.
                        30 jaar Mr Yuge!

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                          Ik heb eens gelift met een testpiloot die het zware gerief mocht testen maar zelf een tweepekake had(ok, hij zal wel andere dingen ook gehad hebben). Wel opgedreven tot 135km/h en met aangepaste vering. Dat ging zolang hij om de 300km stopte om alles te laten afkoelen.

                          De onzen is standaard en tikt al de 145per uur aan, is wel niet aan te raden en wordt ook niet sneller dan 100 mee gereden.

                          Comment


                          • #33
                            Wat is dat, standaard
                            30 jaar Mr Yuge!

                            Comment


                            • #34
                              Zo uit de fabriek gereden en buiten de banden en de batterij niks veranderd

                              Comment


                              • #35
                                Wel, in mijnen tijd was de standaard 115 max bergaf. En in het begin was de standaard 60 of zo. 't Is allemaal lang geleden.
                                30 jaar Mr Yuge!

                                Comment


                                • #36
                                  Heb ooit eens een luchtdoop gedaan met een Ferrari f430.
                                  Was ook keuze uit een lambo gallardo en een (ouder model) porsche. Heb toen voor de Ferrari gekozen en was blij dat ik het gedaan had. De lambo zijn geluid viel hard tegen, en gaf de indruk solide te rijden. De porsche idem als de lambo. Die Ferrari had een subliem geluid, reed echt hardcore, was nog werken geblazen om te sturen en schakelen,... Ook ooit eens meegereden met een circuit geprepareerde mustang, maar was op circuit, dus kan je ni echt vergelijken met een gewone... Maar dat wilt natuurlijk ni zeggen dat ik geen plezier zou beleven met eender andere wagen mits de prijs goed zit.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Ik heb voor "andere" gestemd: Saab... Gripen

                                    Comment


                                    • #38
                                      Ik heb ook voor "andere" gestemd...

                                      Ariel Atom 3.5 (310pk)...
                                      Ik denk dat zo'n 'wagen' ultiem rijplezier geeft, zelfs aan minder illegale snelheden.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X