100€ ... En is toch niet niks vind ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 4 gt - welke configurate?
Collapse
X
-
Ik rijd nu ongeveer een maand met een 318d GT met de automatische 8bak.
Deze voldoet prima en is super , hiervoor reed ik met een e91 320d (aut. 6 bak).
De achttraps is een hele verbetering en wordt alom geprezen.
Ik zou andere opties laten vallen en altijd de automaat kiezen.
Nog een tip: ga er eens mee testrijden met de door u gekozen motorisatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten100€ ... En is toch niet niks vind ik
wil je de 4gt koop de automaat
Comment
-
Ik heb ook gestemd op de automaat. Ik heb dergelijke automaat (al was het naar mijn aanvoelen veel te kort ) in München kunnen uittesten en de werking was zo subliem dat je eigenlijk niet langer zelf sneller / beter / zuiniger / ... (vul zelf in) zou kunnen schakelen .BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAutomaat. Ik vind de manuele bakken in de 3/4 nogal nukkig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenAllez jong. Van een design voiture naar een 13 in een dozijn volkswagentje.
Toch gene zilvergrijze mag ik hopen.
Night Blue buiten en Nature Brown binnen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenJa, zag het net in de passat topic.
Verstand of hart, het blijft een moeilijke keuze. Wij zijn deze keer ook voor een kleine wagen gegaan, nu 2 maanden aan't rijden en nog geen plaatstekort (kinderen wel 4 en 7, dus koets is al weg) gehad.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Klein is relatief he. Mijn ouders hadden vroeger een 323i 2deurs met 2 kinderen en dat ging ook.
Colruyt en zo komt ge nooit tekort, zou niet weten wat er dan niet in gaat.
Ik heb een dakkoffer genomen. Voor die paar maal per jaar rij ik liever met ne knappe auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenTov de automaat ? Of andere merken ?
Comment
Comment