Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 4 gt - welke configurate?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

100€ ... En is toch niet niks vind ik
    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Omdat ik liever zelf in die bak roer heb ik voor de sportline gestemd

Comment

Een 18d icm de automaat rijdt hemels.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik rijd nu ongeveer een maand met een 318d GT met de automatische 8bak.
          Deze voldoet prima en is super , hiervoor reed ik met een e91 320d (aut. 6 bak).
          De achttraps is een hele verbetering en wordt alom geprezen.
          Ik zou andere opties laten vallen en altijd de automaat kiezen.

Nog een tip: ga er eens mee testrijden met de door u gekozen motorisatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
            100€ ... En is toch niet niks vind ik
            50 euro omdat enkel de automaat van belang is rijdt zelf met een f11 520d met automaat en zonder had ik de bmw 5 zeker niet gekocht omdat die handgeschakeld al na 5 minuten mij verveelde
            wil je de 4gt koop de automaat

Comment

Ik heb gestemd op automaat. Eens je daarvan geproefd hebt en zoveel km's per jaar rijdt, dan wil je geen handbak meer...

Comment

Ik heb ook gestemd op de automaat. Ik heb dergelijke automaat (al was het naar mijn aanvoelen veel te kort ) in München kunnen uittesten en de werking was zo subliem dat je eigenlijk niet langer zelf sneller / beter / zuiniger / ... (vul zelf in) zou kunnen schakelen .
                BMW F10 535d
                Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Automaat, niet twijfelen

Comment

De automaat!!!

Sent from over-priced mobile device
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Automaat. Ik vind de manuele bakken in de 3/4 nogal nukkig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Automaat. Ik vind de manuele bakken in de 3/4 nogal nukkig.
                        Tov de automaat ? Of andere merken ?

Comment

Sowieso de automaat, geweldige bak.

Comment

Bedankt voor de vele reacties. Na lange discussies met de vrouw thuis is het toch een nieuwe passat geworden (plaats).

Comment

Allez jong. Van een design voiture naar een 13 in een dozijn volkswagentje.
                              Toch gene zilvergrijze mag ik hopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                Allez jong. Van een design voiture naar een 13 in een dozijn volkswagentje.
                                Toch gene zilvergrijze mag ik hopen.
                                Ja kijk, zo zie je wie de broek draagt. Natuurlijk met 2 kindjes van 1 en 4 jaar oud kan ik haar wel wat volgen.

Night Blue buiten en Nature Brown binnen.

Comment

Ja, zag het net in de passat topic.
                                  Verstand of hart, het blijft een moeilijke keuze. Wij zijn deze keer ook voor een kleine wagen gegaan, nu 2 maanden aan't rijden en nog geen plaatstekort (kinderen wel 4 en 7, dus koets is al weg) gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                    Ja, zag het net in de passat topic.
                                    Verstand of hart, het blijft een moeilijke keuze. Wij zijn deze keer ook voor een kleine wagen gegaan, nu 2 maanden aan't rijden en nog geen plaatstekort (kinderen wel 4 en 7, dus koets is al weg) gehad.
                                    Wij gaan veel op reis en ook colruyt en zo is toch redelijk onpraktisch met zo'n kleine wagen.

Comment

Klein is relatief he. Mijn ouders hadden vroeger een 323i 2deurs met 2 kinderen en dat ging ook.
                                      Colruyt en zo komt ge nooit tekort, zou niet weten wat er dan niet in gaat.

Ik heb een dakkoffer genomen. Voor die paar maal per jaar rij ik liever met ne knappe auto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                        Tov de automaat ? Of andere merken ?
                                        Ik hou gewoon niet van de manuele bak in de 3 en 4 reeks. Sowieso tegenover de automaat is het niet eens de minste twijfel waard.

Comment

Working...
                                        X