Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stiekem denken aan leuke daily..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Net eens nagevraagd, het beste is een Eibach Prokit.
    Deze verlaagt niet zoveel als andere veren, en is daardoor beter te gebruiken met OEM dempers. Deze krijg je ook met papieren.
    Daarna kan je eventueel nog Bilstein B6 dempers installeren, dan bekom je uiteindelijk de Bilstein B12 Prokit.
    Aight ! Van Eibach was ik niet zeker of hier EU certificaten van waren of niet (zoals wilwood er geen heeft..)
    Thanks Dit weekend de knoop waarschijnlijk doorhakken.
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• ja Eibach verlaagt maar een beetje naar t schijnt

@Thibaut: nee zelf nul ervaring met 200SX-en, ik vind test rijden van verschillende modellen zo belangrijk om te zien waar je echt graag mee rijdt, anders moet je s vragen aan een 200SX-eigenaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
        ja Eibach verlaagt maar een beetje naar t schijnt

@Thibaut: nee zelf nul ervaring met 200SX-en, ik vind test rijden van verschillende modellen zo belangrijk om te zien waar je echt graag mee rijdt, anders moet je s vragen aan een 200SX-eigenaar...
        True! Een 328i ken ik goed qua rijden en inderdaad in de regen zijn ze wat listiger. Maar het chassis is zeer goed gebalanceerd. Een 200sx heb ik 1x gereden en toen was het beetje nat en die was beter in het gareel te houden. Zitpositie is ong dezelfde maar de pedalen zijn een volledig ander verhaal. Ook is de 200sx wat bruter met de turbo (komt misschien door de chip).
        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Knoop is doorgehakt. Ik ga m'n hart volgen en dieper in de buidel tasten.
          Via het SXOC forum ben ik met iemand in contact gebracht die een mooie blauwe s14a heeft staan met 90.000 (!)km. Auto staat in nederland en is quasi volledig origineel. Dit weekend gaat het niet meer lukken maar volgend weekend eens langs gaan. Ondertussen hou ik ook mobile en autoscout nog in het oog natuurlijk.
          Auto is nu nog verlaagd en andere velgen, maar wordt met OEM veerpoten, originele velgen en r32 GTR remmen geleverd. Alleen zit er nog een lelijke spoiler op, maar die ga ik vervang door een Kouki spoiler. Vraagprijs ervoor is 6950 euro.
          20150131_141245.jpg
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Nice.
            Veel beter dan de zoveelste 328i!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Nice.
              Veel beter dan de zoveelste 328i!
              Tgohja. Ik heb altijd al een s14a gewild dus waarom niet kben nog jong en heb geen vrouw die zaagt over mijn uitspattingen met een 328 ga ik waarschijnlijk altijd denken van wat als ik die nissan maar kocht....
              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Tgohja. Ik heb altijd al een s14a gewild dus waarom niet kben nog jong en heb geen vrouw die zaagt over mijn uitspattingen met een 328 ga ik waarschijnlijk altijd denken van wat als ik die nissan maar kocht....
                Sowieso. Wil ook wel eens een jap hebben gehad! Indien je hem hebt, reserveer ik een ritje!

Comment

Al rij ik met een 328i E36(puur om bugetere redenen):
                  een nissan S14(al zo ik voor een S13 gegaan zijn, rijd nog zo veel beter achter de juiste mods) rijd zowiezo toffer dan een e36 328i, maar duurder kwa onderdelen en aankoopprijs en bestaat veel te toffe aftermarkt spullen voor

Comment

• Ivm aftermarket, da's bij een E36 ook zo hoor. Of dat voor sommige eigenaars positief is, laat ik in het midden.
                    Zo'n uitgebreid aanbod is zowel plezant als klote (lees: slecht voor portemonnee )

Comment

• Qua onderdelen is die S14a eigenlijk niet duurder dan wat de stealers van BMW aanrekenen. + ze zijn enorm betrouwbaar. Ik denk dat een jaar 328i rijden meer kost dan s14a.
                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Denk ik ook. Zeker als ge een 328i nog in orde moet zetten, dan blijfde bezig.

Comment

• allez proficiat, iets dat fijner rijdt dan een E36 kan niet slecht zijn

zou wel s kunnen dat je een heel propere hebt als ik het zo hoor, zoiets vind je altijd sneller in Nederland dan in België, waar we onze auto's meestal "op" rijden

Comment

• Auto komt van NL, is ooit naar België geëxporteerd om daarna weer naar NL te gaan. Zou dit schelen qua papierwerk dan ?
                            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Qua onderdelen is die S14a eigenlijk niet duurder dan wat de stealers van BMW aanrekenen. + ze zijn enorm betrouwbaar. Ik denk dat een jaar 328i rijden meer kost dan s14a.
                              ii heb beide gehad en vindt een bmw goedkoper wegens groter aanbod en gemakkelijke acces tot onderdelen(zowel nieuw als tweedehands) en achter mijn bmw moet ik nie kijken als ik het parkeer met mijn Japanse wagens is dit toch anders.

Comment

• congratz! Leuke wagen!
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• IMG-20150327-WA0027.jpg
                                  Foto van de binnenkant Auto wordt geleverd met origineel stuur natuurlijk. Zetel heeft beetje instapschade en het leder rond de pook is ook wat versleten, beide moeten dan ook aangepakt worden.
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Blijkbaar gaat er zaterdag nog al iemand komen kijken (voor mij), dus hopelijk is de auto nog niet verkocht tegen ik er ben ... pfttt
                                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Zolang je geen voorschot hebt betaald moet je nooit niet zeker zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Zolang je geen voorschot hebt betaald moet je nooit niet zeker zijn.
                                        True, maar ik keek er wel naar uit.
                                        Een 200sx die in het budget past, weinig km's heeft, quasi volledig standaard is én de 2e beste kleur heeft die leverbaar was.. Zo eentje ga je niet snel meer vinden. Maar we zien wel of hij verkocht is of niet.
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• ga hem vrijdag ophalen? of zaterdag vóór hem?

of stuur vandaag een voorschot met de post, zou er wel moeten zijn in 2 a 3 dagen, of via paypal, of via bankrek., allez dat zou ik doen als ik echt die auto zou willen

Comment

Working...
                                          X