Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Configuratie Nieuwe Passat Variant B8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Configuratie Nieuwe Passat Variant B8

hey all,

voor het werk moet (mag..) ik momenteel een nieuwe leasewagen uitkiezen. wegens budgetbeperkingen heb ik al het één en ander zitten afwegen, maar ik geraak er niet overal uit.

Het zal sowieso om een 1.6 manueel (Highline) gaan, maar dan twijfel ik aan het volgende:
    1) Kleur Harvard Blue + LED-verlichting + Soho-velgen (komen in lease 10€ op maandbasis goedkoper uit, dan standard-velgen blijkbaar.. geen idee waarom.?)
    2) Kleur Harvard Blue + standard-velgen + Keyless Acces/Drive

de LED + chrome bovenrand radiatorgrille geven deze auto echt wel een meerwaarde denk ik. Anderzijds vind ik de standard-velgen klein beetje mooier dan Soho, en is het keyless acces/Drive ook wel een handige meerwaarde..

En nee, jammer genoeg is het geen EN/EN, verhaal, maar OF/OF.
    I know, redelijk stomme vraag en echt een luxeprobleem, maar ik geraak er zelf niet goed uit.

alvast bedankt voor advies
    Last edited by ; 04/12/2014, 16:28.

keyless go zonder electrische stoelen met geheugen vind ik geen meerwaarde

tot zover mijn input

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
      hey all,

voor het werk moet (mag..) ik momenteel een nieuwe leasewagen uitkiezen. wegens budgetbeperkingen heb ik al het één en ander zitten afwegen, maar ik geraak er niet overal uit.

Het zal sowieso om een 1.6 manueel (Highline) gaan, maar dan twijfel ik aan het volgende:
      1) Kleur Harvard Blue + LED-verlichting + Soho-velgen (komen in lease 10€ op maandbasis goedkoper uit, dan standard-velgen blijkbaar.. geen idee waarom.?)
      2) Kleur Harvard Blue + standard-velgen + Keyless Acces/Drive

de LED + chrome bovenrand radiatorgrille geven deze auto echt wel een meerwaarde denk ik. Anderzijds vind ik de standard-velgen klein beetje mooier dan Soho, en is het keyless acces/Drive ook wel een handige meerwaarde..

En nee, jammer genoeg is het geen EN/EN, verhaal, maar OF/OF.
      I know, redelijk stomme vraag en echt een luxeprobleem, maar ik geraak er zelf niet goed uit.

alvast bedankt voor advies
      Keuze 1, zonder twijfel.

Comment

Ook keuze 1. en als je echt niet weet, zou ik je vraag over je lease auto hier nog eens stellen :
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Ook keuze 1. en als je echt niet weet, zou ik je vraag over je lease auto hier nog eens stellen :
          http://www.autoforum.be/showthread.p...bedrijfswagens
          hehe, goeike ;-)

Tja, ergens begrijp ik zeker de problematiek.. maar ofwel lease ik deze via het werk, ofwel koop ik er zelf ene om mee in de file te gaan staan.

Soit, andere discussie, en daar blijf ik maar wijselijk even weg ;-)

Comment

Optie 1.

Comment

Ik zou voor de eerste configuratie gaan. Persoonlijk vind ik led-lichten prachtig en geeft het toch iets extra aan de auto.

Keyless access/drive vind ik persoonlijk geen meerwaarde.

Wel een serieus mooie kleur uitgekozen!
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

optie 1. Knap!
                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                  Ik zou voor de eerste configuratie gaan. Persoonlijk vind ik led-lichten prachtig en geeft het toch iets extra aan de auto.

Keyless access/drive vind ik persoonlijk geen meerwaarde.

Wel een serieus mooie kleur uitgekozen!
                  ²²²²²

Comment

Is dat niet standaard op de highline die LED? Hoeveel vragen ze extra?

Ik vind de uitrusting van de highline trouwens vreemd. Prachtige stoelen, verwarmd, verwarmd stuur, ... Maar geen Bluetooth op de radio, geen LED verlichting, ...

Nu de GPS Media nog niet leverbaar is kun je makkelijk 5.000€ uitgeven en dan heb je in dit geval hier nog geen 2 liter of DSG ...
                    Last edited by Caractere; 04/12/2014, 20:39.
                    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

En nog een stem voor optie 1... keyless access vind ik ook niet echt een meerwaarde.
                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Allen,

bedankt voor de vele reacties! Ik ga inderdaad voor de LED-jes gaan. Alhoewel ik de keyless die ik ooit bij Renault had écht wel handig vond lijkt LED me nu meer een meerwaarde te geven dan dat.

grtn,
                        JB

Comment

Ik zou voor dat budget de dynaudio nemen.
                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Working...
                          X