Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25k €, 1 car to do it all...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Inderdaad, Blauwe E91 335i of 335d, zeer mooi !
    Huh?? Ziet er nochtans net hetzelfde als een 318d uit hoor. Nee, toch niet, die uitlaten. Enfin, voor 600 euro heb je zo'n 335 uitlaat. Nutteloos uiteraard, maar da's bij de 335 ook, dus geen probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Verklaar?
      Allez jong, weet gij nie hoe sportief zo ne 6 is? Weelspin in 4e als ge optrekt!
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        ik snap echt niet hoe iemand een E9X model durft aanbevelen maar soit.
        ik zou voor een mazda 6 gaan

Tis niet omdat voor u rammelbak was, dat elke E9x een rammelbak is.

hier op kantoor rijden wij rond met een 335d. Die wordt koud afgetrapt, wordt mee gedrift, misbruikt tot en met. En die kar heeft nog niks van problemen opgelopen.
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Begrijp ik ook niet. Toen ik de E91 net had, had ik een kraakje in het dashboard telkens ik de airco opzette nadat ie een tijd in een loeiend hete zon had gestaan. Maar dat euvel loste zich na een tijd blijkbaar zelf op. Nu kraakt of rammelt ie nergens.

Comment

hier op kantoor rijden wij rond met een 335d. Die wordt koud afgetrapt, wordt mee gedrift, misbruikt tot en met. En die kar heeft nog niks van problemen opgelopen.
            dat een rammelbak is ligt aan de fabriek maar de rijbeleving is nog minder dan in een stock E klasse
            lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              dat een rammelbak is ligt aan de fabriek maar de rijbeleving is nog minder dan in een stock E klasse
              Gast, ik ben nu bloedserieus, kunt gij ook iets positief zeggen over een merk anders dan Mercedes?
              Gewoon eerlijk zijn en kritisch over uzelf denken, ik ga u daar niet scheef voor bezien moest ge toegeven dat Mercedes u spontaan doet klaarkomen. Ik heb dat ook bij een E46 M3, niets om u over te schamen!

Comment

Audi S3 Sportback

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                  Zou ik ook nog wel zien zitten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Gast, ik ben nu bloedserieus, kunt gij ook iets positief zeggen over een merk anders dan Mercedes?
                    Gewoon eerlijk zijn en kritisch over uzelf denken, ik ga u daar niet scheef voor bezien moest ge toegeven dat Mercedes u spontaan doet klaarkomen. Ik heb dat ook bij een E46 M3, niets om u over te schamen!
                    Hij heeft gelijk, een E90 rijdt beroerd. Maar een gedopeerde, geaccidenteerde en 'eighties tjoening wiebelende' C doet het toch nog net iets slechter.

Comment

Ik ben geen fan van hoe deze E92 rijdt, ligt wss aan de RFT banden.

Maar de rijbeleving is wel heel anders en imo beter dan in een E klasse. zo'n E9x stuurt wel een pak preciezer dan een merc. Maar die heeft weer andere kwaliteiten*

(* dit is maar de mening van een jonge zot die overal snel wilt doorrijden, ook in de bochten )
                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Hij heeft gelijk, een E90 rijdt beroerd. Maar een gedopeerde, geaccidenteerde en 'eighties tjoening wiebelende' C doet het toch nog net iets slechter.
                        Inderdaad, waarvan de kont zo hard gedempt staat dat die alle kanten uitspringt

Comment

Ik ben geen fan van hoe deze E92 rijdt, ligt wss aan de RFT banden.

Maar de rijbeleving is wel heel anders en imo beter dan in een E klasse.*

(* dit is maar de mening van een jonge zot die overal snel wilt doorrijden, ook in de bochten )
                          Inderdaad, leg op die 335d Michelin PSS bv en dat rijdt pakken beter.
                          RFT is in mijn ogen bucht. Hard, zwaar enz...

Comment

Enige vlak waarop een Merc beter is dan BMW (in quasi gelijk welke klasse) is comfort. Vind je het comfort voldoende in een BMW, dan zie ik geen echte reden om geen BMW te verkiezen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                              Enige vlak waarop een Merc beter is dan BMW (in quasi gelijk welke klasse) is comfort. Vind je het comfort voldoende in een BMW, dan zie ik geen echte reden om geen BMW te verkiezen...
                              Vind ik ook. Merc heeft de laatste tijd wel beter rijdende wagens, maar een 3 rijdt nog altijd scherper dan een C.

Comment

Ontopic: Een Ford Focus ST? Eentje zolas deze: Ford Focus 2.0 EcoBoost ST3 5 Jaar Gar.Extra 100000 km van 08/2013 en net 15k km...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                  Doa heeft z'n C stug afgesteld omdat ie eigenlijk liever met een BMW rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                    Ontopic: Een Ford Focus ST? Eentje zolas deze: Ford Focus 2.0 EcoBoost ST3 5 Jaar Gar.Extra 100000 km van 08/2013 en net 15k km...
                                    Ook niet slecht. Maar dan wel eentje met een kleur.

Comment

Doa heeft z'n C stug afgesteld omdat ie eigenlijk liever met een BMW rijdt.

Comment

Huh?? Ziet er nochtans net hetzelfde als een 318d uit hoor. Nee, toch niet, die uitlaten. Enfin, voor 600 euro heb je zo'n 335 uitlaat. Nutteloos uiteraard, maar da's bij de 335 ook, dus geen probleem.
                                        Inderdaad, de uitlaten op de 335i zijn het mooiste vind ik persoonlijk. En waarom ik de 335i &335d aanhaalde is omdat hij ook af en toe eens een trackday wilt doen. Dan is een 318d een beetje triestig hé... En het is niet dat die twee modellen een fortuin kosten aan belastingen
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Het hangt gewoon van uw prioriteiten af.
                                          Sommige willen de taksen, verzekering en verbruik van een 335i niet betalen, anderen wel.
                                          Is een 335i bv écht wel de beste keuze voor BE? 80% vd tijd kunt ge het vermogen niet benutten.
                                          Kunt ge het wel, duurt het nog geen 2 min of ge moet al remmen door een of andere bompa / camion / put in de weg enz...
                                          Met een 318d zult ge ook wel fun kunnen hebben, al zal het natuurlijk zo snel niet gaan, en mist ge de sound van een 335i.
                                          Leeftijd speelt ook een rol. Jakkel bv is al wat ouder en 'volwassener' ( ) dan de TS. Dan rijdt ge sowieso minder zot.
                                          Eigenlijk moet ge een goeie bochtenpikker hebben in BE, van snelheid kunt ge het hier niet hebben. 200pk is feitelijk al voldoende.
                                          Zelfs ik met mijn oud krel kan bijna nooit dat vermogen aanspreken op de gewone wegen.
                                          Wegen die paar trackdays dan op tov het andere dagelijkse gebruik?
                                          Er zijn hier al zoveel ideëen gepasseerd, eigenlijk nog maar weinig feedback gekregen.
                                          Wat wil de TS eigenlijk? Een verstandige keuze, of mag het al wat zotter zijn?

Comment

Working...
                                          X