Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Huh?? Ziet er nochtans net hetzelfde als een 318d uit hoor. Nee, toch niet, die uitlaten. Enfin, voor 600 euro heb je zo'n 335 uitlaat. Nutteloos uiteraard, maar da's bij de 335 ook, dus geen probleem.
ik snap echt niet hoe iemand een E9X model durft aanbevelen maar soit.
ik zou voor een mazda 6 gaan
Tis niet omdat voor u rammelbak was, dat elke E9x een rammelbak is.
hier op kantoor rijden wij rond met een 335d. Die wordt koud afgetrapt, wordt mee gedrift, misbruikt tot en met. En die kar heeft nog niks van problemen opgelopen.
Tis niet omdat voor u rammelbak was, dat elke E9x een rammelbak is.
Begrijp ik ook niet. Toen ik de E91 net had, had ik een kraakje in het dashboard telkens ik de airco opzette nadat ie een tijd in een loeiend hete zon had gestaan. Maar dat euvel loste zich na een tijd blijkbaar zelf op. Nu kraakt of rammelt ie nergens.
Tis niet omdat voor u rammelbak was, dat elke E9x een rammelbak is.
hier op kantoor rijden wij rond met een 335d. Die wordt koud afgetrapt, wordt mee gedrift, misbruikt tot en met. En die kar heeft nog niks van problemen opgelopen.
dat een rammelbak is ligt aan de fabriek maar de rijbeleving is nog minder dan in een stock E klasse
dat een rammelbak is ligt aan de fabriek maar de rijbeleving is nog minder dan in een stock E klasse
Gast, ik ben nu bloedserieus, kunt gij ook iets positief zeggen over een merk anders dan Mercedes?
Gewoon eerlijk zijn en kritisch over uzelf denken, ik ga u daar niet scheef voor bezien moest ge toegeven dat Mercedes u spontaan doet klaarkomen. Ik heb dat ook bij een E46 M3, niets om u over te schamen!
Gast, ik ben nu bloedserieus, kunt gij ook iets positief zeggen over een merk anders dan Mercedes?
Gewoon eerlijk zijn en kritisch over uzelf denken, ik ga u daar niet scheef voor bezien moest ge toegeven dat Mercedes u spontaan doet klaarkomen. Ik heb dat ook bij een E46 M3, niets om u over te schamen!
Hij heeft gelijk, een E90 rijdt beroerd. Maar een gedopeerde, geaccidenteerde en 'eighties tjoening wiebelende' C doet het toch nog net iets slechter.
Ik ben geen fan van hoe deze E92 rijdt, ligt wss aan de RFT banden.
Maar de rijbeleving is wel heel anders en imo beter dan in een E klasse. zo'n E9x stuurt wel een pak preciezer dan een merc. Maar die heeft weer andere kwaliteiten*
(* dit is maar de mening van een jonge zot die overal snel wilt doorrijden, ook in de bochten )
Enige vlak waarop een Merc beter is dan BMW (in quasi gelijk welke klasse) is comfort. Vind je het comfort voldoende in een BMW, dan zie ik geen echte reden om geen BMW te verkiezen...
Enige vlak waarop een Merc beter is dan BMW (in quasi gelijk welke klasse) is comfort. Vind je het comfort voldoende in een BMW, dan zie ik geen echte reden om geen BMW te verkiezen...
Vind ik ook. Merc heeft de laatste tijd wel beter rijdende wagens, maar een 3 rijdt nog altijd scherper dan een C.
Enige vlak waarop een Merc beter is dan BMW (in quasi gelijk welke klasse) is comfort. Vind je het comfort voldoende in een BMW, dan zie ik geen echte reden om geen BMW te verkiezen...
Doa heeft z'n C stug afgesteld omdat ie eigenlijk liever met een BMW rijdt.
Huh?? Ziet er nochtans net hetzelfde als een 318d uit hoor. Nee, toch niet, die uitlaten. Enfin, voor 600 euro heb je zo'n 335 uitlaat. Nutteloos uiteraard, maar da's bij de 335 ook, dus geen probleem.
Inderdaad, de uitlaten op de 335i zijn het mooiste vind ik persoonlijk. En waarom ik de 335i &335d aanhaalde is omdat hij ook af en toe eens een trackday wilt doen. Dan is een 318d een beetje triestig hé... En het is niet dat die twee modellen een fortuin kosten aan belastingen
Het hangt gewoon van uw prioriteiten af.
Sommige willen de taksen, verzekering en verbruik van een 335i niet betalen, anderen wel.
Is een 335i bv écht wel de beste keuze voor BE? 80% vd tijd kunt ge het vermogen niet benutten.
Kunt ge het wel, duurt het nog geen 2 min of ge moet al remmen door een of andere bompa / camion / put in de weg enz...
Met een 318d zult ge ook wel fun kunnen hebben, al zal het natuurlijk zo snel niet gaan, en mist ge de sound van een 335i.
Leeftijd speelt ook een rol. Jakkel bv is al wat ouder en 'volwassener' ( ) dan de TS. Dan rijdt ge sowieso minder zot.
Eigenlijk moet ge een goeie bochtenpikker hebben in BE, van snelheid kunt ge het hier niet hebben. 200pk is feitelijk al voldoende.
Zelfs ik met mijn oud krel kan bijna nooit dat vermogen aanspreken op de gewone wegen.
Wegen die paar trackdays dan op tov het andere dagelijkse gebruik?
Er zijn hier al zoveel ideëen gepasseerd, eigenlijk nog maar weinig feedback gekregen.
Wat wil de TS eigenlijk? Een verstandige keuze, of mag het al wat zotter zijn?
Comment