Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25k €, 1 car to do it all...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Inderdaad.
    330i of 330d zal ook wel voldoen, zelfs 325d (zoals de flikken) of 325i is geen straf.
    Maar als je een daily met fun wilt combineren, denk ik toch dat je niet veel lager mag gaan.
    Geen idee of zo een 123d iets is voor TK, misschien iets te klein ?
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Hangt dan toch van persoon tot persoon af vind ik. M'n ex-130i kreeg toch veel tegen z'n tanden.. (veel tot net voor de begrenzer en tikte toch op dagelijkse basis +200 aan). Niet dat dat een echte bom is maar kom. M'n punt is dat je dat vermogen wel kan benutten, of het verantwoord en veilig is laat ik achterwege. Dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
        Ontopic: Een Ford Focus ST? Eentje zolas deze: Ford Focus 2.0 EcoBoost ST3 5 Jaar Gar.Extra 100000 km van 08/2013 en net 15k km...
        on track nogal wat last met de remmen. Dat is niet zoon +punt als je eens trackday wil doen.
        RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
          Hangt dan toch van persoon tot persoon af vind ik. M'n ex-130i kreeg toch veel tegen z'n tanden.. (veel tot net voor de begrenzer en tikte toch op dagelijkse basis +200 aan). Niet dat dat een echte bom is maar kom. M'n punt is dat je dat vermogen wel kan benutten, of het verantwoord en veilig is laat ik achterwege. Dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken
          Een vrouw die graag snel rijdt en ne schone auto heeft, is die nog vrijgezel ?
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
            on track nogal wat last met de remmen. Dat is niet zoon +punt als je eens trackday wil doen.
            Zou zoiezo voor het vorige model gaan, heeft nog hydraulische stuurbekrachtiging en de 5 cilinder !

-even gekeken, zelf een RS zou gaan ! -
            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Het hangt gewoon van uw prioriteiten af.
              Sommige willen de taksen, verzekering en verbruik van een 335i niet betalen, anderen wel.
              Is een 335i bv écht wel de beste keuze voor BE? 80% vd tijd kunt ge het vermogen niet benutten.
              Kunt ge het wel, duurt het nog geen 2 min of ge moet al remmen door een of andere bompa / camion / put in de weg enz...
              Met een 318d zult ge ook wel fun kunnen hebben, al zal het natuurlijk zo snel niet gaan, en mist ge de sound van een 335i.
              Leeftijd speelt ook een rol. Jakkel bv is al wat ouder en 'volwassener' ( ) dan de TS. Dan rijdt ge sowieso minder zot.
              Eigenlijk moet ge een goeie bochtenpikker hebben in BE, van snelheid kunt ge het hier niet hebben. 200pk is feitelijk al voldoende.
              Zelfs ik met mijn oud krel kan bijna nooit dat vermogen aanspreken op de gewone wegen.
              Wegen die paar trackdays dan op tov het andere dagelijkse gebruik?
              Er zijn hier al zoveel ideëen gepasseerd, eigenlijk nog maar weinig feedback gekregen.
              Wat wil de TS eigenlijk? Een verstandige keuze, of mag het al wat zotter zijn?

Als normale mens kan ik hier wel mee akkoord gaan.

langs de andere kant, ik ben niet normaal.

En ik kom ook 1 a 2x per maand in duitsland om eens te gaan stoempen en de toerist te gaan uithangen aan de ring.
              Bv op rondritten, hoewel het niet mag in het oog van menig deelnemer, wordt het (weliswaar veel te weinige) vermogen van mijn boot aangesproken.
              Moest er een 5 zijn geweest in dezelfde prijscategorie met een straffere motor en dezelfde opties en km-stand had ik die verkozen, maar met occasie heb je nu eenmaal geen eerste keuze.

En no offence, maar je hebt 230pk zeker? dat is toch niet zoveel vermogen, dat kan je toch altijd aanspreken? optrekken aan de lichten, binnenbaantjes, opritten van de autostrades, driftdagen, circuitdagen, rondritten,...
              Het is niet dat met een F12 met 740 pk rondbolt waar je na 2 seconden iets hebt van wow nu is het genoeg.

Is in die optiek een 911 ook overdreven? Maar zelfs in de file voelt dat iet of wat speciaal aan. Gat op de grond, motor achteraan die ligt te gorgelen, lawaai als ge eens een tunneltje doorknalt waarna de mensen u dan als zot verklaren,

Alleja imo hé
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Wtf

Comment

Volgens mij bedoelt hij ex-auto niet de auto van zijn ex

Anders mag je me altijd op de hoogte houden
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Wtf
                    Oeps, te direct zeker ?

En wat denkt TK van een Renault Megana Grandtour GT 220 ? Zelfde blok als de RS dus makkelijk de chippen...
                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      langs de andere kant, ik ben niet normaal.
                      Quote of the day.
                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                        Volgens mij bedoelt hij ex-auto niet de auto van zijn ex

Anders mag je me altijd op de hoogte houden
                        Doeme e, het zal dat wel zijn.. Het was te mooi om waar te zijn anders ...
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oeps, te direct zeker ?

En wat denkt TK van een Renault Megana Grandtour GT 220 ? Zelfde blok als de RS dus makkelijk de chippen...
                          Nee ik bedoel dat wat Erendriel zegt boven u

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                          Quote of the day.
                          Understatement of the year.

Comment

Inderdaad, waarvan de kont zo hard gedempt staat dat die alle kanten uitspringt
                            mijn C al zien rijden dan? enige reden waarom die zo wiebelde was omdat de strutt bars er nog in zaten wat normaal niet de bedoeling is.
                            maar soit geen kwaad woord over een bmw tegen een bimmer badge lover.
                            en jakkel, als mijn wagen geaccidenteerd was had ik direct een nieuwe gekocht. je doet je nick ook alle eer aan en ik stel voor dat je eerst een met beide wagens op de baan gaat voor je de zielepoot gaat uithangen en je beledigd voelt omdat jij nu net een E91 318tje hebt...
                            lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              mijn C al zien rijden dan? enige reden waarom die zo wiebelde was omdat de strutt bars er nog in zaten wat normaal niet de bedoeling is.
                              maar soit geen kwaad woord over een bmw tegen een bimmer badge lover.
                              en jakkel, als mijn wagen geaccidenteerd was had ik direct een nieuwe gekocht. je doet je nick ook alle eer aan en ik stel voor dat je eerst een met beide wagens op de baan gaat voor je de zielepoot gaat uithangen en je beledigd voelt omdat jij nu net een E91 318tje hebt...
                              En hop, nu naar de les Nederlands.

Comment

Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

liever een 318d'tje dan een C klasse die de gracht al heeft gezien, angel eyes heeft, aftermarket uitlaat dat niet past en auto 5 letters op de koffer.

just my 2 cents.
                                  BMW X5 45e

Comment

cool bakje!
                                    BMW X5 45e

Comment

De taksen betaal je met plezier volgens mij.

en een A5 quattro (v6 tdi ofzo)? Niet het toonbeeld van sportiviteit maar voldoet wel aan een aantal andere vw'en.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        liever een 318d'tje dan een C klasse die de gracht al heeft gezien, angel eyes heeft, aftermarket uitlaat dat niet past en auto 5 letters op de koffer.

just my 2 cents.

En een C die gedopeerd is omdat de bankrekening het niet meer kon trekken om een zwaardere variant te kopen. Mijn 318d is niet gedopeerd, wil ik meer vermogen dan koop ik mij gewoon een 320d of 325d of... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                          Doeme e, het zal dat wel zijn.. Het was te mooi om waar te zijn anders ...
                                          Helaas pindakaas, het was inderdaad mijn ex-auto :p.

Comment

Working...
                                          X