had ik ook at probleem. moest steeds via de eerste pagina naar "eerste ongelezen bericht" om steeds een pagina vooruit te gaan ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
25k €, 1 car to do it all...?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten9-3 Turbo X
is ook nog eens best exclusief (2000 exemplaren)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik zou in u geval toch voor een Focus st gaan denk ik. Motor is perfect. Golf R 6 is natuurlijk echt een mooie car maar ik heb het wat moeilijk met een Golf op zich... Ik heb al wel met de 7 performance Gti gereden en daar is echt niets mis mee. Toch zegt een focus st mij iets meer.
Echter is er hier 1 car nog niet genoemd en dat is de volvo v40 t5 de versie met vijfcilinder. Maar goed speld zoeken in hooiberg denk ik.
Zelf heb ik altijd een zwak gehad voor de 130i maar deze wordt alsmaar ouder en qua verbruik en taxen zou ik deze anno 2014 bijna 2015 niet meer nemen. Ook omdat het een BMW is en dat komt er niet meer in. Echt een haat liefde verhouding met het merk ( zelf e87 118i en e90 320d gehad). Te veel miserie gehad en zo bijzonder goed reden ze toch niet, vind het wat overroepen. Heb zelf een megane coupe gehad en ik vond deze zelfs beter rijden. Nu rij ik mazda, niets mis mee maar een mps van vorige generatie is niet goed.
Comment
-
Van de vorige generatie dan?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenKunt ook es kijken naar een Peugeot 308 GT (sw).
Nieuwe 1.6THP euro6 heeft 205pk.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenKunt ook es kijken naar een Peugeot 308 GT (sw).
Nieuwe 1.6THP euro6 heeft 205pk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVind ik leuk. Wel spijtig van het eentonige interieur. En nog spijtiger van de blijkbaar enorm hoge taksen.
Die uit mijn link was maar een voorbeeld, je kunt ook een goedkopere 2008 of 2009 zoeken. In Zweden bvb. is er ook aanbod.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZijn de motorproblemen van de baan met dat blok?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ze dat in een C4 zouden steken, ik zou er misschien nog aan denken om er terug eentje te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenProblemen zijn er vooral in t begin geweest. Peugeot is die blok beginnen door ontwikkelen, en eigenlijk hoor ik nu niks meer van problemen. En op t RCZ forum zijn die THP blokken toch dik in de meerderheid top die HDiF.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk zou in u geval toch voor een Focus st gaan denk ik. Motor is perfect. Golf R 6 is natuurlijk echt een mooie car maar ik heb het wat moeilijk met een Golf op zich... Ik heb al wel met de 7 performance Gti gereden en daar is echt niets mis mee. Toch zegt een focus st mij iets meer.
Echter is er hier 1 car nog niet genoemd en dat is de volvo v40 t5 de versie met vijfcilinder. Maar goed speld zoeken in hooiberg denk ik.
Zelf heb ik altijd een zwak gehad voor de 130i maar deze wordt alsmaar ouder en qua verbruik en taxen zou ik deze anno 2014 bijna 2015 niet meer nemen. Ook omdat het een BMW is en dat komt er niet meer in. Echt een haat liefde verhouding met het merk ( zelf e87 118i en e90 320d gehad). Te veel miserie gehad en zo bijzonder goed reden ze toch niet, vind het wat overroepen. Heb zelf een megane coupe gehad en ik vond deze zelfs beter rijden. Nu rij ik mazda, niets mis mee maar een mps van vorige generatie is niet goed.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Zou inderdaad kunnen dat ik pech heb gehad. Ik ken eveneens genoeg mensen die zonder problemen bmw rijden.
Samen met de autos ongeveer een 50k km gereden. Enkele elektronische problemen zoals 2x vervangen gehele module idrive, nooit lezen aux aansluiting, 2 keer zekering stuk. Motorisch ketting losgeschoten en brandstofpomp kapot bij de benzine. De diesel motorisch goed buiten dat hij om de 3 a 4k een liter olie nodig had.
1 weg op 45k km. 3 weg op 101k km dus oude bakken waren het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenZou inderdaad kunnen dat ik pech heb gehad. Ik ken eveneens genoeg mensen die zonder problemen bmw rijden.
Samen met de autos ongeveer een 50k km gereden. Enkele elektronische problemen zoals 2x vervangen gehele module idrive, nooit lezen aux aansluiting, 2 keer zekering stuk. Motorisch ketting losgeschoten en brandstofpomp kapot bij de benzine. De diesel motorisch goed buiten dat hij om de 3 a 4k een liter olie nodig had.
1 weg op 45k km. 3 weg op 101k km dus oude bakken waren het nietClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenBij een zogenaamd premium merk als BMW mag je er toch van uit gaan dat de constructeur ook ver na de garantieperiode zijn verantwoordelijk neemt en dergelijke defecten gratis herstelt dacht ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGebeurt soms ook wel hoor. Heb eens een defecte katalysator gehad op de E46 toen ie ongeveer een half jaar uit garantie was. Volledig kosteloos vervangen.
Comment
Comment