Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25k €, 1 car to do it all...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Nietes
    zal ook wel afhangen van model tot model

een Impreza is misschien wel leuker dan een Golf GTI
    maar een Golf R (of Audi quattro) is te goed/neutraal om leuk te zijn denk ik

Comment

• Wat is er zo speciaal aan een Octavia RS?
      Er zijn toch betere sleepers?
      2012 Volkswagen Golf R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
        laatste Saab 9-3's rijden niet biezonder, deed me denken aan Opel, o ja het waren Opels!
        Nogmaals, een Turbo X is geen huis-tuin-en-keuken Saab
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
          Wat is er zo speciaal aan een Octavia RS?
          De 6 maanden leveringstijd
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Volkswagen Golf ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

nice
            2015 BMW S1000R
            2010 Renault Clio RS Cup
            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
              Als je er niks mee in zit om hem zelf te importeren (kleine moeite tegenwoordig) dan vind je al een gloednieuwe Skoda Octavia RS voor 22.000 euro. Voor 25.000 euro heb je dus al een redelijk uitgeruste RS. Verschil met de Belgische catalogusprijs : +/- 7000 euro.
              Geldt dit ook voor de GTI?
              2.0 JTDm

Comment

• Al aan een kia ceed gt gedacht? Full option al te vinden voor 20000€. Schone recaro zeteltjes, proper interieur, zie je weinig rijden, 5deurs, 200pk,... Enigste minpunt is dat het FWD is.
                Deze komt ook in aanmerking voor mij voor opvolger van de scirocco... Veel auto voor weinig geld.

Comment

• Hier slechts 1 auto in ons gezin aanwezig: de peugeot 5008 uiteraard.

Aan trackdays en stoplichtsprintjes doe ik niet mee en heb ik geen behoefte, voor al de rest perfect. Beetje boven dat budget maar met een paar opties minder heb je hem zeker nieuw voor 25000. Ideaal in alle opzichten.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                    9-3 Turbo X

is ook nog eens best exclusief (2000 exemplaren)
                    Als ik al de rest zie wat er hier in dit topic al staat, dan zou ik toch wel voor deze kiezen.
                    (wel een ander kleurtje voor mij)
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Maserati Quattroporte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Als ik al de rest zie wat er hier in dit topic al staat, dan zou ik toch wel voor deze kiezen.
                        Zuipt gelijk zot, hoge biv en taksen en al 5j oud... enigste pluspunt dat die saab heeft is zijn 280pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          6000 euro inschrijving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                            Zuipt gelijk zot, hoge biv en taksen en al 5j oud... enigste pluspunt dat die saab heeft is zijn 280pk...
                            In theorie
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                              Hier slechts 1 auto in ons gezin aanwezig: de peugeot 5008 uiteraard.

Aan trackdays en stoplichtsprintjes doe ik niet mee en heb ik geen behoefte, voor al de rest perfect. Beetje boven dat budget maar met een paar opties minder heb je hem zeker nieuw voor 25000. Ideaal in alle opzichten.

Kidding right?!??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kenson Bekijk Berichten
                                Kidding right?!??
                                veel fun is daar niet aan, buiten u vrouw die content is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  veel fun is daar niet aan, buiten u vrouw die content is.
                                  Gij snapt het..
                                  Ik rij er trouwens enkel in het weekend mee en ga met de fiets/vespa werken.

Sprintjes trekken doe ik wel op het water in de zomer. Nood aan een snelle gezinsbak heb ik totaal niet met al die 70-platen.

Comment

• Sprintjes zijn voor tuners en leasesletten
                                    Die 70kmu borden staan er al 30 jaar, wil niet zeggen dat er geen mooie snelle auto's meer mogen zijn.
                                    Btw vandaag nog met de auto van mijn vrouw gereden, na 10km was ik t al beu, je moet daarom geen 200kmu rijden om plezier te hebben in een auto met wat meer paardjes

Comment

• Heb heel het topic gelezen en blijf erbij dat een Golf GTI / Focus ST de enige zijn die aan al de criteria voldoen. Zeker als je dan andere factoren als inschrijving en wegenbelasting erbij neemt blijven ze nog zeer betaalbaar. Als het echt RWD moet zijn dan de 130i (maar deze zal weer minder praktisch zijn met de kinderen achterin.

Trackdays zullen wel niet superspannend zijn das wel akkoord maar die andere 363 dagen van het jaar hebt ge wel een wagen waar ge iets mee kunt gaan doen...

Gr

Comment

• Inderdaad, de Focus ST, had ik eigenlijk nog niet aan gedacht.
                                        Waarschijnlijk is dat zelfs een betere optie dan de Saab 9-3 Turbo X.
                                        Een Mitsubishi Lancer EVO was ook al in mij opgekomen, maar qua kosten zal dat ook wel stuk duurder zijn??
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Raar, in uw topic kan ik alleen de 1ste pagina bekijken ... en door deze reactie te plaatsen de laatste pagina ...
                                          Last edited by JollyRoger; 25/12/2014, 09:13.

Comment

Working...
                                          X