Na vele weken wikken en wegen staan er nog 2 wagens op de shortlist als nieuwe bedrijfswagen
De C 220 BlueTec Break en de 420D Grand Coupé, beiden automaat.
Moeilijk om beide te vergelijken omdat ze niet tot het zelfde segment toebehoren. Geen bmw 3 of 5 break omdat deze in 2015 facelift krijgen.
De C en Grand Coupé die ik heb ik laten configureren bij de dealer met saloncondies zijn kwasi gelijk. C is 600 eur duurder.
C heeft AMG lijn in en exterieur en GC heeft het M pakket met toch wel tal van opties.
Wel serieus verschil tussen 2 garages Mercedes onderling. Scheelt 1500 eur.
Interieur van C klasse is prachtig, alleen het command line ziet er enorm uit. Misschien moet ik dit gewoon worden.
Interieur van de GC ziet er bijna gelijk uit als de 1 reeks van mijn vrouw, dus niet echt waw te noemen.
Denk dat kwa verbruik ze beiden ongeveer gelijk zijn. In C02 is de GC licht in het nadeel met de 124gr en 75% aftrekbaar. C klasse is 80% aftrekbaar en 118gr.
Morgen staat er een testrit met de C op het programma. Met de 4GC 418 had ik aantal weken geleden gereden. Vond die op sommige momenten wat flets, daarom opteer ik voor de 420D.
Wie heeft advies, opermerkingen of dergelijke.
De C 220 BlueTec Break en de 420D Grand Coupé, beiden automaat.
Moeilijk om beide te vergelijken omdat ze niet tot het zelfde segment toebehoren. Geen bmw 3 of 5 break omdat deze in 2015 facelift krijgen.
De C en Grand Coupé die ik heb ik laten configureren bij de dealer met saloncondies zijn kwasi gelijk. C is 600 eur duurder.
C heeft AMG lijn in en exterieur en GC heeft het M pakket met toch wel tal van opties.
Wel serieus verschil tussen 2 garages Mercedes onderling. Scheelt 1500 eur.
Interieur van C klasse is prachtig, alleen het command line ziet er enorm uit. Misschien moet ik dit gewoon worden.
Interieur van de GC ziet er bijna gelijk uit als de 1 reeks van mijn vrouw, dus niet echt waw te noemen.
Denk dat kwa verbruik ze beiden ongeveer gelijk zijn. In C02 is de GC licht in het nadeel met de 124gr en 75% aftrekbaar. C klasse is 80% aftrekbaar en 118gr.
Morgen staat er een testrit met de C op het programma. Met de 4GC 418 had ik aantal weken geleden gereden. Vond die op sommige momenten wat flets, daarom opteer ik voor de 420D.
Wie heeft advies, opermerkingen of dergelijke.
Comment