Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cabrio verkopen in de winter: goedkoop verkopen of bijhouden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    ik niet hoor, als die goedkoop staat kan het een koopje zijn. Gewoon goed uitkijken he. Uit ervaring weet ik dat je hem beter niet te duur zet want achteraf zakken kan wel, maar dan pas vragen ze zich af waarom je er niet vanaf geraakt...
    Zet hier misschien ook een link naar je auto, je weet nooit he.
    Moet lachen, hoeveel domme mensen er reageren. Je hebt er van alle soorten he man, wat heb je al meegemaakt nu?
    Hij staat hier in het 'te koop' topic. In dit topic wou ik gewoon iets vragen, niet meer publiciteit maken :p

& goh domste tot nu toe is:
    - Meneer, die auto, wat is de prijs zonder keuring?
    Ik: Hij is al gekeurd voor verkoop
    - jaja, maar meneer, wat is de prijs zonder keuring?
    Ik: hij is al gekeurd
    - Maar meneer, is die niet goedkoper zonder keuring?

Comment

den moet je antwoorden: zonder keuring is het 1000 euro meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Te goedkoop kan ook wel averechts werken. Dat mensen denken van tiens daar scheelt iets mee.

Als ik een auto zoek de goedkoopste doe ik niet eens de moeite om naar te kijken.
        Het zijn uiteindelijk wel bijna altijd dd goedkoopste doe het snelst verkocht geraken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
          Hij staat hier in het 'te koop' topic. In dit topic wou ik gewoon iets vragen, niet meer publiciteit maken :p

& goh domste tot nu toe is:
          - Meneer, die auto, wat is de prijs zonder keuring?
          Ik: Hij is al gekeurd voor verkoop
          - jaja, maar meneer, wat is de prijs zonder keuring?
          Ik: hij is al gekeurd
          - Maar meneer, is die niet goedkoper zonder keuring?
          Tja, soms moet een mens geduldig en beleefd blijven he. Alhoewel het soms niet makkelijk is zulle. Vooral die kereltjes die funbiedingen doen, daar krijg ik het van.

Comment

Heb mijn cabrio een 3 tal weken geleden verkocht aan prijs die ik wou hebben,was verkocht op 1 dag zelfs. Dus gewoon de correcte prijs zetten en afwachten.
            Waarom goedkoper zetten in winter? De uwe is zelfs met metalen kap,dus heeft nie echt nadeel in winter he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
              Heb mijn cabrio een 3 tal weken geleden verkocht aan prijs die ik wou hebben,was verkocht op 1 dag zelfs. Dus gewoon de correcte prijs zetten en afwachten.
              Waarom goedkoper zetten in winter? De uwe is zelfs met metalen kap,dus heeft nie echt nadeel in winter he
              Nee idd, heb er vorige winter zelf mee gereden,is net als met een gewone auto rijden. & amai, ik wacht nog even af tot na nieuwjaar, en dan ga ik hem uitschrijven & opbergen. 3 autos, waar ben ik mee bezig haha Maar die Volvo was echt een unieke kans, daar kon ik geen 1-2 maanden mee wachten

Comment

3 autos, waar ben ik mee bezig haha
                Goh valt nog goed mee....
                Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                  Vind ik ook . Zolang er geen tent opstaat zou ik het nadeel niet inzien.

Comment

Ok ik heb eem plek gevonden om de auto enkele weken/maanden te stallen.
                    Mijn vraag is of ik ergens rekening mee moet houden, zoals batterij afkoppelen/eruit halen ofzo? (druppellader is niet mogelijk) Het is wel een gloednieuwe batterij.
                    Ook heb ik zo'n ouderwets stuurslot (metalen buis) die ik erop ga zetten.

Comment

gewoon batterij afkoppelen moet volstaan.

pomp je banden ook nog eens op.

Comment

en handrem los niet te vergeten...
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          en handrem los niet te vergeten...
                          Oei, waarom dat? dan moet ik in de week eens teruggaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                            Oei, waarom dat? dan moet ik in de week eens teruggaan
                            Die kan wel eens komen vast te zitten.
                            Ow en zet die er achterwaarts in dan kan je die nog uitslepen mijn koppeling was eens defect en ie stond in 1e voorwaarts ingeparkeerd was me dat sukkelen...
                            Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                            X