het is precies een groot geheim, maar zijn er al gebruikersfilmpjes van de gt op de ring op youtube of elders ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-AMG GT S of Porsche 911 GT3
Collapse
X
-
Ik zou zo'n auto nooit kopen om trackdays te doen. Met de GT3 heb ik al gereden, en dat was mindblowing. De sound van dat ding boven de 8000 toeren...
Afgaande op de foto's vind ik het interieur en dashboard van de AMG waanzinnig knap. Aangezien ik er nooit mee gereden heb is het moeilijk om hier een keuze te maken.
Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de GT3 zou kiezen.
Moest deze AMG echter een roadster zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen SLS die niet hard uitbreekt? Dan moet ge volgens mij wat harder rijden want die achterkant is zeeer makkelijk dwars te gaan.
Eigenlijk zelfs ook op lagere snelheden.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen SLS die niet hard uitbreekt? Dan moet ge volgens mij wat harder rijden want die achterkant is zeeer makkelijk dwars te gaan.
Eigenlijk zelfs ook op lagere snelheden.
De 911 heeft bakken grip op de achterwielen, maar waar ik eens mee rijdt, daar zijn de achterbanden bijna op en dan schuift die wel heel makkelijk weg. Als die eenmaal weg is, is het imo wel een goed doseerbare auto. Heb er nu wel nog niet al te zot mee gedaan.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet is precies een groot geheim, maar zijn er al gebruikersfilmpjes van de gt op de ring op youtube of elders ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHoewel ik vind dat ze niet te vergelijken zijn ga ik resoluut voor de GT3. Ooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenTot je eens kennis maakt met het pendule effect. Veel succes om je daar uit te redden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenZijn idd niet te vergelijken totaal ander gebruik ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk kies voor de GT3. Dat is voor mij de perfecte trackwagen .
Comment
-
Persoonlijk heb ik getwijfeld tussen AMG GT en Porsche 991 GTS. Die liggen qua gebruik in mekaars buurt.
- prestaties: AMG GT
- sound: AMG (al hou ik ook enorm van de rauwe flat 6 sound van de GTS)
- rijgevoel GTS
- prijs / waardebehoud: GTS
- rijgevoel: GTS
- exclusiviteit:AMG GT
Het is de GTS geworden.... al begrijp ik perfect de keuze voor de GT ook. Ik verkies altijd rijgevoel boven sound en exclusiviteit
Comment
-
heb je dan ook effectief - op de baan - vergeleken tss die 2 ?
ik geef toe, ben zelf altijd gek van een wagen en koop die...nog nooit gedacht van ik heb een suv bvb nodig en ik ga die allemaal proefrijden en centen tellen en dan mijn keuze maken...nee, steeds gek van een bepaald model en dan beginnen twijfelen, heb ik die nodig...je moet dat onderhouden en ermee rijden, ervoor tax en verz betalen, etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenLuxe GT of semi racewagen.
Ik zou geen enkel van beide nemen.
Als ik naast de 330D een GT3 zou hebben dan zou mijn 3de wagen een Aston Martin DBS zijn.
Comment
Comment