Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-AMG GT S of Porsche 911 GT3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

het is precies een groot geheim, maar zijn er al gebruikersfilmpjes van de gt op de ring op youtube of elders ?

Comment

Ik zou zo'n auto nooit kopen om trackdays te doen. Met de GT3 heb ik al gereden, en dat was mindblowing. De sound van dat ding boven de 8000 toeren...
      Afgaande op de foto's vind ik het interieur en dashboard van de AMG waanzinnig knap. Aangezien ik er nooit mee gereden heb is het moeilijk om hier een keuze te maken.
      Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de GT3 zou kiezen.
      Moest deze AMG echter een roadster zijn...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

et zicht op de snuit van een benz

ik weet dat dat een belachelijk argument is

Comment

De Mercedes ziet er wreed goed uit. De Porsche is voor mij, qua model, nog altijd iets dat nog niet geëvenaard is door eender wel merk. Plus, volgens de foto's op het net, vind ik persoonlijk het interieur van de Porsche knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Een SLS die niet hard uitbreekt? Dan moet ge volgens mij wat harder rijden want die achterkant is zeeer makkelijk dwars te gaan.
            Eigenlijk zelfs ook op lagere snelheden.
            bij mij niet al kan je wel gelijk hebben, het is mijn auto niet dus ik ben er dan extra voorzichtig mee. banden kunnen er idd veel mee temaken hebben maar toch vond ik de SLS de minst speelse
            lets have some more member berries

Comment

Mercedes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Een SLS die niet hard uitbreekt? Dan moet ge volgens mij wat harder rijden want die achterkant is zeeer makkelijk dwars te gaan.
                Eigenlijk zelfs ook op lagere snelheden.

De 911 heeft bakken grip op de achterwielen, maar waar ik eens mee rijdt, daar zijn de achterbanden bijna op en dan schuift die wel heel makkelijk weg. Als die eenmaal weg is, is het imo wel een goed doseerbare auto. Heb er nu wel nog niet al te zot mee gedaan.
                Tot je eens kennis maakt met het pendule effect. Veel succes om je daar uit te redden
                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  het is precies een groot geheim, maar zijn er al gebruikersfilmpjes van de gt op de ring op youtube of elders ?
                  Nope, wel een paar testverslagen van Chris Harris, herr Malmedy van Grip, enz.... te zien op Youtube.

Comment

das reclam, geef dat in sliderkes handen en je krijgt een ander resultaat

Comment

Chris Harris doet nochtans niet aan "reclam"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Hoewel ik vind dat ze niet te vergelijken zijn ga ik resoluut voor de GT3. Ooit
                        Zijn idd niet te vergelijken totaal ander gebruik ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          Tot je eens kennis maakt met het pendule effect. Veel succes om je daar uit te redden
                          Eerlijk gezegd nooit voor gehad ondanks vele kms de huidige generaties Porsche zijn zeer eerlijke wagens vind ik en strak te rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Zijn idd niet te vergelijken totaal ander gebruik ....
                            Het ging me er vooral om de wagens eerder te vergelijken qua prijs dan qua karakter. De 911 GT3 is idd meer een hardcore sportwagen maar de AMG-GT heeft zo'n hoge prijsstelling dat voor hetzelfde geld een GT3 mogelijk is ipv een Carrera S oid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Ik kies voor de GT3. Dat is voor mij de perfecte trackwagen .
                              Dat is zeker, maar we rijden ook veel buiten de Ring en ... ;-)

Comment

Persoonlijk heb ik getwijfeld tussen AMG GT en Porsche 991 GTS. Die liggen qua gebruik in mekaars buurt.

- prestaties: AMG GT
                                - sound: AMG (al hou ik ook enorm van de rauwe flat 6 sound van de GTS)
                                - rijgevoel GTS
                                - prijs / waardebehoud: GTS
                                - rijgevoel: GTS
                                - exclusiviteit:AMG GT
                                Het is de GTS geworden.... al begrijp ik perfect de keuze voor de GT ook. Ik verkies altijd rijgevoel boven sound en exclusiviteit

Comment

heb je dan ook effectief - op de baan - vergeleken tss die 2 ?

ik geef toe, ben zelf altijd gek van een wagen en koop die...nog nooit gedacht van ik heb een suv bvb nodig en ik ga die allemaal proefrijden en centen tellen en dan mijn keuze maken...nee, steeds gek van een bepaald model en dan beginnen twijfelen, heb ik die nodig...je moet dat onderhouden en ermee rijden, ervoor tax en verz betalen, etc

Comment

Gt3. Porsche ziet er gewoon beter uit en rijd vast ook beter..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                      Luxe GT of semi racewagen.

Ik zou geen enkel van beide nemen.

Als ik naast de 330D een GT3 zou hebben dan zou mijn 3de wagen een Aston Martin DBS zijn.
                                      Als je een aston en een GT3 zou hebben dan reed je wellicht ook niet met een 330d eerder een M of 535xd :p

Comment

Working...
                                      X