In de zomer het dak afzagen gij rijd toch maximum een jaar me nen auto. Of waart gij da niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dodge ram 5.9/ford f150
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWat me wel opvalt is dat t interieur nooit proper is op de foto's, blikjes, gereedschap.
Vuile mensen die usa cars verkopers
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtencabrio zou meer fun zijn in de zomer.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Tip,
in onderhoud zijn Chevy's en GMC's het goedkoopst.
gevolgd door ford en dan Dodge.
indien LPG
chevy en dodge reageren goed op LPG,....ford is vaak wat lastiger.
verbruik algemeen.
Chevy is IMHO vaak huit zuinigst, dan de ford, dan de dodge..... de laatste is gewoon een zuiplap.
verder, een avalanche is hetzelfde chassis als een escalade. het is niet echt een pickup... meer zoiets voor de rijke tisten om eens iets in te vervoeren
een silverado is dan weer de pickup van dienst
suburban is dan weer zoeits als een gesloten pickup....
iets dat ( indien in het zwart gekocht en hier en daar gepanserd), mensen gaan denken dat jij bij de FBI of CIA werkt.
Comment
-
Inderdaad, wat Timmie zegt klopt volledig.
Ook is zo een 5.3 Vortec echt wel een sterk ding. Geen idee hoe het met de andere zit wegens geen ervaring.
Maar de sound van zo'n Hemi V8Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
hemi of niet,... het feit dat je onderdelen voor de chevy op elke hoek van de straat vind terwijl je bij de dodge moogt gaan zoeken mag je IMO ook niet achterwege laten....
no chrysler for me...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhemi of niet,... het feit dat je onderdelen voor de chevy op elke hoek van de straat vind terwijl je bij de dodge moogt gaan zoeken mag je IMO ook niet achterwege laten....
no chrysler for me...Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
dat zal zolang je bij chrysler of ford blijft wel zeer goed meevallen.
maar bij GM vind je soms zelfs onderdelen in de Opel stal.
terwijl chrysler ( na de splitsing met daimler ) niet echt meer zijn eigen lijn op europese bodem ( fiat niet meegerekent , en nee je kan je dodge niet uitrusten met een fiat twinair )
Comment
Comment