Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 Carrera 4S PDK vs. BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
    Geen ervaring met beide maar nu het nog kan, de 991.
    +1

en
    betere 911s gaan niet meer gemaakt worden, betere i8's wel

i8 valt enorm op, iedereen haalt direct z'n iphone boven etc., kan vermoeiend zijn als je niet graag opvalt

eens het nieuwe eraf is aan de i8, denk k dat je meer plezier hebt aan een 911

anderzijds, je hebt al een 997 en ja een i8 is s iets anders

Comment

Neen, Porsche heeft al laten weten dat er geen hybride 911 ala 918 gaat komen. Ze gaan in de plaats van een hybride, uitkomen met een 4 cilinder turbomotor.[/QUOTE]

Interview met Wolfgang Hatz (Porsche entwicklungschef) in AMS 2 p. 130 : Es wird keinen Vierzylinder im Elfer geben.

Comment

anderzijds nu je nog relatief jong bent, kan je makkelijk in de i8 stappen.
        Later zal dit moeilijker worden.

Comment

Het in- en uitstappen zie ik niet als een probleem.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Tis simpel he

Koop je een i8 ga je telkens je een 991 4S ziet denken van hmmm had ik maar beter ...
            Koop je een 991 4S ga je telkens je een i8 ziet denken van hmmm had ik maar beter ...

Veel succes verder nog in je keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
              zo een i8 komt toch sympathieker over imo
              mede omdat de mensen vinden dat deze er "cooler" uitziet en omdat hij natuurlijk als een "groene wagen" gepositioneerd wordt
              Bij mij toch niet, ik vind bvb. veruit de meeste Tesla rijders posers, misschien onterecht maar dit is perceptie idd. (vaak ook in combinatie met perso plaat en rijstijl)

Iedereen weet dat een Tesla/i8 (en zelfs i3) peperduur zijn en dat het 'groene' aspect helemaal ondergeschikt is aan het status- en fiscale aspect.

Want let's face it, zonder de fiscale tegemoetkomingen moet bijna niemand deze.
              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten

i8 valt enorm op, iedereen haalt direct z'n iphone boven etc., kan vermoeiend zijn als je niet graag opvalt
                De "grap" is: meeste i8/Tesla rijders hebben dit wél graag, meer zelfs is vaak een extra reden om voor deze te kiezen...
                Van een Porsche kijkt al bijna 20 jaar (sinds de Boxster/996) niemand meer op of het moet een heel speciale zijn
                2.0 JTDm

Comment

I know, on track, maar toch leuk om te bekijken. Je vindt trouwens hopen filmpjes over i8 vs 911.

Comment

De 991 met 9 stemmen wint het momenteel van de i8 met 8 stemmen.

Comment

Misschien is dit in de toekomst de oplossing.

Comment

911 in a heartbeat.

Zo'n i8 is vast wel een goeie wagen maar we gaan later nog genoeg met van die "ecokrellen" kunnen rijden + zo'n i8 is echt lelijk als de nacht. Koop een echte sportwagen nu het nog kan en nu de 991 nog een atmo is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                          De 991 met 9 stemmen wint het momenteel van de i8 met 8 stemmen.
                          13 voor de Porsche

Comment

14 nu

Wel zo een rode GTS dan, die je hebt getest!

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Testverbruik van de i8 5,8L/100km.

Rij eens naar de Cote d'azur en terug en kijk dan eens naar het werkelijke verbruik. Het zal nog steeds lager zijn dan de Porsche, maar ik krijg het een beetje op mijn heupen van die Duitse testverslagen.

Comment

I8 in een donker kleurtje zonder blauwe poespas .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Iedereen weet dat een Tesla/i8 (en zelfs i3) peperduur zijn en dat het 'groene' aspect helemaal ondergeschikt is aan het status- en fiscale aspect.
                                    ²²²

voor autoliefhebbers: de Porsche
                                    voor boekhouders: de i8
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Zo'n 991 klinkt inderdaad zeer goed, maar een i8 zeker ook.

OO 00 OO

Comment

OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                          Zoals je al zei, de i8 vereist acrobatische toeren om in en uit te stappen.
                                          How to exit the BMW i8 – VIDEO

Several auto industry executives demonstrate how to exit the BMW i8 hybrid sports car on the press preview days of the 2015 North American Auto Show.

Comment

Working...
                                          X