Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 Carrera 4S PDK vs. BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
    Zonder twijfel de porsche. Ik vind geen enkele BMW een euro waard. Zelfs de i8 niet. En cijfers? Met een panamera E-hybrid rij je op gemiddeld 7 liter/100km. Bij heel lange afstanden en veel autosnelwegen zakt dit zelfs nog. Ook alle luxe die je kunt wensen. Ook lage BIV en rijbelasting. Ook weinig VAA. En je hebt veel minder last van overal gezien te worden. Neen een i8 mogen ze mij altijd geven. Maar vraag mij niet om er dan ook mee te rijden en mij erin te laten zien. Ik vind trouwens het woord sportwagen op een i8 kleven hetzelfde zeggen als dat een dacia de nieuwe Bentley is. Maar moest ik dan toch iets kiezen dan zou ik voor een 991 turbo (S) gaan.
    Maar ge moet wel met zo'n draak gezien willen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      zowiso een gefrustreerde audi-rijder.
      Nee Dacia, dat is de nieuwe Bentley.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
        Nee Dacia, dat is de nieuwe Bentley.

Ah ok.

ik dacht eerder dat het audirijders waren die dat denken.

BMW X5 45e

Comment

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Ooit al een BMW gehad?
            Ja BMW 645i en was blij dat die weg was. Maar toen was ik dus ook nog veel jonger en primeerde het machogedrag

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            zowiso een gefrustreerde audi-rijder.
            Audi zal ik nooit of nooit kopen. Dat is de leasingbak voor de wannabee IT'er

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Maar ge moet wel met zo'n draak gezien willen worden.
              Meeste klanten vinden dat mooier en meer klassevol dan hun Mercedes of BMW. En dan spreken we ook over de nieuwere Mercedes S of BMW 6 grand coupe Maar dat is smaak en gelukkig verschillen smaken. Zo vind ik de i78 een playmobiel karreke. Maar zo vind ik ook de M4 een Johnnybak. En anderen vinden dat wel mooi. En gelukkig maar want als iedereen dezelfde smaak zou hebben?

Comment

Ja BMW 645i en was blij dat die weg was. Maar toen was ik dus ook nog veel jonger en primeerde het machogedrag
                Dus op basis van een 645i wordt volledig het BMW gamma afgeschoten?

Anyway, blijkbaar moet ik dus een Porsche hebben op deze leeftijd om geen machogedrag te hebben

Comment

Meeste klanten vinden dat mooier en meer klassevol dan hun Mercedes of BMW. En dan spreken we ook over de nieuwere Mercedes S of BMW 6 grand coupe Maar dat is smaak en gelukkig verschillen smaken. Zo vind ik de i78 een playmobiel karreke. Maar zo vind ik ook de M4 een Johnnybak. En anderen vinden dat wel mooi. En gelukkig maar want als iedereen dezelfde smaak zou hebben?
                  Panamera is toch echt lelijk? Gewoon een uitgebalanceerd ontwerp waar ze aan hebben sleuren en trekken om er 2 extra plaatsen en wat kofferruimte in te krijgen.
                  Ik heb'm bekeken om zijn rij-kwaliteiten, qua uiterlijk mogen ze'm niet op de inrit zetten.

Comment

Komde gij uit de toekomst?

Comment

Geeuw daarom noemen ze het hier dus soms ook de pubertuin
                      Gelukkig dat de jeugd (23 jaar ) meer levenservaring heeft en wat zij denken is heilig.
                      @ arbe : daarom gelukkig dat smaken verschillen

Comment

idaad. Maar ik vond u nogal hard voor BMW.

Comment

Oh nee, iemand geeft een mening die verschilt van de jouwe en hij is jonger dan jou! Hij moet wel een puber zijn… Ahnee wacht, hij heeft al meer BMW’s gehad dan jou dus hij lult misschien toch niet zo uit zijn nek. Ik dacht dit een forum was, niet een verzuurde club.

Hetgeen mij tot een volgend punt leidt. Iedereen praat leuk over de Porsche en de BMW, en jouw enige reactie is “Ik vind geen enkele BMW een euro waard” en vervolgens helemaal offtopic. Lekker onderbouwd! Zoveel beter man!

#pubertuin
                          (ai, maakt die hashtag mij nu ook een puber?)

Comment

Audi zal ik nooit of nooit kopen. Dat is de leasingbak voor de wannabee IT'er

Wij gaan vrienden worden
                            BMW X5 45e

Comment

Ik heb met beide auto's gereden. De 911 is de betere driverscar. De M4 ook. De I8 is wel leuker en rustiger als daily

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                Oh nee, iemand geeft een mening die verschilt van de jouwe en hij is jonger dan jou! Hij moet wel een puber zijn… Ahnee wacht, hij heeft al meer BMW’s gehad dan jou dus hij lult misschien toch niet zo uit zijn nek. Ik dacht dit een forum was, niet een verzuurde club.

Hetgeen mij tot een volgend punt leidt. Iedereen praat leuk over de Porsche en de BMW, en jouw enige reactie is “Ik vind geen enkele BMW een euro waard” en vervolgens helemaal offtopic. Lekker onderbouwd! Zoveel beter man!

#pubertuin
                                (ai, maakt die hashtag mij nu ook een puber?)
                                Advocaten, ze kunnen het zo goed uitleggen

Comment

BMW i8 in Rotterdam, Netherlands Ze hebben er weer een waar kunstwerk van gemaakt..!!

Andere velgen en brede sportbanden eronder... dat zal wel iets anders geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    http://www.autogespot.com/bmw-i8-1/2015/01/24

trekt nergens op die gele kleur
                                    volgens mij zijn de velgen en banden zelfs niet eens breder geworden, je merkt het amper
                                    velgen zijn ook niet knap imo, door die "binnenste rand" ogen ze kleiner dan ze zijn

Comment

Hoezo M4 johnnybak lol @PforEver
                                      Last edited by ; 27/01/2015, 16:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        http://www.autogespot.com/bmw-i8-1/2015/01/24

Vet, ik zou enkel andere velgen kiezen!

Comment

• Ik heb zo een gevoel dat BMWMB niet veel meer hulp krijgt omtrent zijn vraag.

Comment

Working...
                                          X