Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 Carrera 4S PDK vs. BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zal 't eens zeggen se. BMWMB, koopt de i8 en vergeet Porsche.

Comment

De i8 moet dat geluid kunstmatig creëren, de 991 niet.

Comment

Het is niet volledig kunstmatig. Wel wordt het originele geluid versterkt. Het klinkt toch beter dan bij de nieuwe M3/M4.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik voel het, het wordt een i8

en dat is meer dan ok

edit: 997 houden en nog een MX-5 en een bmw oldie bijkopen, lijkt dat je niets?
          Last edited by ; 26/01/2015, 23:35.

Comment

Ja als je het voor het geluid doet, koop je een C7 Vette, klinkt nog altijd beter dan die 991....
            ga voor de i8 komaaaaaannn
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

ik kies de porsche nu maar als het enkel voor op de openbare weg is zou ik toch de BMW kopen. ook een pak exclusiever voorlopig
              lets have some more member berries

Comment

De i8 in deze vergelijking aub.

Als ik een Porker koop zal 't er eentje zijn met een 3 & GT op de poep
                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  De i8 moet dat geluid kunstmatig creëren, de 991 niet.

Comment

Met de i8 koop je ok een beetje 911. Kijk onderstaand filmpje op 1.50

Last edited by BMWMB; 27/01/2015, 15:35.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Met de i8 koop je ok een beetje i8.
                      Een beetje 911, bedoel je?

Ik kies voor de i8.
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Goed gedaan van het designteam van de i8 om er een beetje 991 in te steken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          De i8 in deze vergelijking aub.

Als ik een Porker koop zal 't er eentje zijn met een 3 & GT op de poep
                          Zonder R & S erbij?

Comment

Ik ben wel een voorstander van de i8!

Ik vind de voorkant mooi van de i8, doch de achterkant van de 911 is dan weer mooier. De i8 lijkt zo smal vanachter, terwijl de porsche een dikke kont heeft. Ik weet niet hoe ik het uitleg. Naar een i8 zou ik alleszins meer omkijken dan naar de zoveelste 911.

Enja die technologie van de i8... Dat doet je wel speciaal voelen denk ik!

Over de wegligging kan over geen van beide iets zeggen
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Voor mij zou ik de keuze laten afhangen hoe je hem koopt: op de zaak de i8, je gaat toch geen 18k VAA betalen zeker ? Op 5 jaar is dit 45.000 euro netto!! En 9000 euro taks extra

Koop je op de zaak: i8
                              Koop je privé : 911

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Bij mij toch niet, ik vind bvb. veruit de meeste Tesla rijders posers, misschien onterecht maar dit is perceptie idd. (vaak ook in combinatie met perso plaat en rijstijl)

Iedereen weet dat een Tesla/i8 (en zelfs i3) peperduur zijn en dat het 'groene' aspect helemaal ondergeschikt is aan het status- en fiscale aspect.

Want let's face it, zonder de fiscale tegemoetkomingen moet bijna niemand deze.
                                Posers? Een perso plaat dat kan je inderdaad als 'posing' beschouwen, maar dit doortrekken naar fiscaal voordelige wagens ?? Hoe rijden tesla rijders misschien?

PS Een tesla van 120k heeft slechts een reële aankoopkost van 74.000 euro dankzij de fiscaliteit. Bovendien geen BIV en rijtaks waardoor die op 5 jaar al goedkoper is dan bijvoorbeeld een 530D, komt daarbij dat die tesla zowel de porsche 911 als de i8 voor dood achterlaat aan het licht. Komt daarbij dat de restwaarde veel beter is dan de gemiddelde auto uit dat segment.

Met andere woorden een Tesla/i8 is gewoon vrij goedkoop en een Porsche 911 ongelooflijk duur

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

Hetgeen waar andere altijd nu nadruk opleggen is de exclusiviteit van een bepaalde auto. Dat is nu iets waar ik me niks van aantrek. De honderdste Porsche in de straat of niet, is voor mij eender. Het is mijn lievelingsauto en al rijdt heel België ermee, dan zou ik die nog verkiezen boven de i8, die exclusief is en hoofden doet draaien.

Het kan zijn dat wanneer ik de i8 zou proefrijden, deze auto mij zo goed aanstaat dat ik de Porsche vergeet. Maar ik denk niet dat het zomaar mogelijk is om met een i8 gaan proefrijden zonder de intentie te hebben om die te kopen.

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                  Ik ben wel een voorstander van de i8!

Ik vind de voorkant mooi van de i8, doch de achterkant van de 911 is dan weer mooier. De i8 lijkt zo smal vanachter, terwijl de porsche een dikke kont heeft. Ik weet niet hoe ik het uitleg. Naar een i8 zou ik alleszins meer omkijken dan naar de zoveelste 911.

Enja die technologie van de i8... Dat doet je wel speciaal voelen denk ik!

Over de wegligging kan over geen van beide iets zeggen
                                  Hier staat iets geschreven waar ik akkoord met ga. De technologie van de i8, die wel wat speciaal is en daardoor fiscaal voordeliger dan de 991, is aantrekkelijk en misschien voor mij persoonlijk een reden om de i8 te verkiezen boven de 991.

Comment

Zonder twijfel de porsche. Ik vind geen enkele BMW een euro waard. Zelfs de i8 niet. En cijfers? Met een panamera E-hybrid rij je op gemiddeld 7 liter/100km. Bij heel lange afstanden en veel autosnelwegen zakt dit zelfs nog. Ook alle luxe die je kunt wensen. Ook lage BIV en rijbelasting. Ook weinig VAA. En je hebt veel minder last van overal gezien te worden. Neen een i8 mogen ze mij altijd geven. Maar vraag mij niet om er dan ook mee te rijden en mij erin te laten zien. Ik vind trouwens het woord sportwagen op een i8 kleven hetzelfde zeggen als dat een dacia de nieuwe Bentley is. Maar moest ik dan toch iets kiezen dan zou ik voor een 991 turbo (S) gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                      Zonder twijfel de porsche. Ik vind geen enkele BMW een euro waard. Zelfs de i8 niet. En cijfers? Met een panamera E-hybrid rij je op gemiddeld 7 liter/100km. Bij heel lange afstanden en veel autosnelwegen zakt dit zelfs nog. Ook alle luxe die je kunt wensen. Ook lage BIV en rijbelasting. Ook weinig VAA. En je hebt veel minder last van overal gezien te worden. Neen een i8 mogen ze mij altijd geven. Maar vraag mij niet om er dan ook mee te rijden en mij erin te laten zien. Ik vind trouwens het woord sportwagen op een i8 kleven hetzelfde zeggen als dat een dacia de nieuwe Bentley is. Maar moest ik dan toch iets kiezen dan zou ik voor een 991 turbo (S) gaan.
                                      Ooit al een BMW gehad?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Ooit al een BMW gehad?

zowiso een gefrustreerde audi-rijder.
                                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                          Maar maar maar ... Een panamera is zo lelijk! Ik snap ook niet dat je deze vergelijkt met een 911/i8.

& de stelling dat de i8 geen sportwagen is.. Middenmotor, in 4,4sec naar de 100, 250 km/u topsnelheid, ... Is inderdaad maar een trage bak!

Als je dan toch in de running bent voor een Turbo (S), vind ik weer dat er heel wat leuker op de markt is.
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X