Oorspronkelijk geplaatst door PforEver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991 Carrera 4S PDK vs. BMW i8
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzowiso een gefrustreerde audi-rijder.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenNee Dacia, dat is de nieuwe Bentley.
Ah ok.
ik dacht eerder dat het audirijders waren die dat denken.
BMW X5 45e
Comment
-
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOoit al een BMW gehad?
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzowiso een gefrustreerde audi-rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenMaar ge moet wel met zo'n draak gezien willen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenJa BMW 645i en was blij dat die weg was. Maar toen was ik dus ook nog veel jonger en primeerde het machogedrag
Anyway, blijkbaar moet ik dus een Porsche hebben op deze leeftijd om geen machogedrag te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenMeeste klanten vinden dat mooier en meer klassevol dan hun Mercedes of BMW. En dan spreken we ook over de nieuwere Mercedes S of BMW 6 grand coupe Maar dat is smaak en gelukkig verschillen smaken. Zo vind ik de i78 een playmobiel karreke. Maar zo vind ik ook de M4 een Johnnybak. En anderen vinden dat wel mooi. En gelukkig maar want als iedereen dezelfde smaak zou hebben?
Ik heb'm bekeken om zijn rij-kwaliteiten, qua uiterlijk mogen ze'm niet op de inrit zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenMeeste klanten vinden dat mooier en meer klassevol dan hun Mercedes of BMW. En dan spreken we ook over de nieuwere Mercedes S of BMW 6 grand coupe Maar dat is smaak en gelukkig verschillen smaken. Zo vind ik de i78 een playmobiel karreke. Maar zo vind ik ook de M4 een Johnnybak. En anderen vinden dat wel mooi. En gelukkig maar want als iedereen dezelfde smaak zou hebben?
Comment
-
Oh nee, iemand geeft een mening die verschilt van de jouwe en hij is jonger dan jou! Hij moet wel een puber zijn… Ahnee wacht, hij heeft al meer BMW’s gehad dan jou dus hij lult misschien toch niet zo uit zijn nek. Ik dacht dit een forum was, niet een verzuurde club.
Hetgeen mij tot een volgend punt leidt. Iedereen praat leuk over de Porsche en de BMW, en jouw enige reactie is “Ik vind geen enkele BMW een euro waard” en vervolgens helemaal offtopic. Lekker onderbouwd! Zoveel beter man!
#pubertuin
(ai, maakt die hashtag mij nu ook een puber?)That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenAudi zal ik nooit of nooit kopen. Dat is de leasingbak voor de wannabee IT'er
Wij gaan vrienden wordenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenOh nee, iemand geeft een mening die verschilt van de jouwe en hij is jonger dan jou! Hij moet wel een puber zijn… Ahnee wacht, hij heeft al meer BMW’s gehad dan jou dus hij lult misschien toch niet zo uit zijn nek. Ik dacht dit een forum was, niet een verzuurde club.
Hetgeen mij tot een volgend punt leidt. Iedereen praat leuk over de Porsche en de BMW, en jouw enige reactie is “Ik vind geen enkele BMW een euro waard” en vervolgens helemaal offtopic. Lekker onderbouwd! Zoveel beter man!
#pubertuin
(ai, maakt die hashtag mij nu ook een puber?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichtenhttp://www.autogespot.com/bmw-i8-1/2015/01/24
Andere velgen en brede sportbanden eronder... dat zal wel iets anders geven.
volgens mij zijn de velgen en banden zelfs niet eens breder geworden, je merkt het amper
velgen zijn ook niet knap imo, door die "binnenste rand" ogen ze kleiner dan ze zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichtenhttp://www.autogespot.com/bmw-i8-1/2015/01/24
Andere velgen en brede sportbanden eronder... dat zal wel iets anders geven.
Comment
Comment