Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 Carrera 4S PDK vs. BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Ik heb zo een gevoel dat BMWMB niet veel meer hulp krijgt omtrent zijn vraag.

Hij heeft al lang de bon van de i8 getekent!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Hij heeft al lang de bon van de i8 getekent!
      Zou me niet verbazen
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Ik zou ook voor de i8 gaan, het is een beetje de wagen van het moment.
        Een wagen die nog lang herinnerd zal worden omdat het iets speciaals is.
        Hij ziet er te futuristisch uit in ons straatbeeld.
        Met zijn vleugeldeuren en bijzondere vormgeving langs buiten zal hij natuurlijk wel een blikvanger worden.
        Maar door zijn "groene imago" denk ik dat klanten deze wagen vanuit een andere perspectief zullen bekijken tov een porsche.
        Mensen appreciëren het namelijk als je iets doet voor het milieu.
        Oké ja, wij weten ook wel dat jij deze wagen niet gaat kopen om de planeet te redden. Maar het is toch mooi meegenomen.

Ook nog een nadeel: aangezien de velgmaten niet zo courant zijn, is er niet zoveel keuze qua velgen.
        Ben ook wel benieuwd naar de prijs van de banden.

Ik heb nog niet veel plaatjes gevonden van i8's met andere velgen dan de standaard BMW velgen.
        Jammer dat de velgen blauw en zo groot zijn. Ook zie ik liever een lichtere carosserie kleur. Al vind ik het contrast tussen het glanzend en matzwart ook wel knap.
        Maar zo matte kleuren zijn enkel knap wanneer er voldoende licht op schijnt.

Jammer dat ze blauw zijn:
        Last edited by ; 27/01/2015, 18:01.

Comment

• Jammer? Ik vind dat juist passen in combo met de blauwe accenten van de wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
            Ik zou ook voor de i8 gaan, het is een beetje de wagen van het moment.
            Een wagen die nog lang herinnerd zal worden omdat het iets speciaals is.
            Hij ziet er te futuristisch uit in ons straatbeeld.
            Met zijn vleugeldeuren en bijzondere vormgeving langs buiten zal hij natuurlijk wel een blikvanger worden.
            Maar door zijn "groene imago" denk ik dat klanten deze wagen vanuit een andere perspectief zullen bekijken tov een porsche.
            Mensen appreciëren het namelijk als je iets doet voor het milieu.
            Oké ja, wij weten ook wel dat jij deze wagen niet gaat kopen om de planeet te redden. Maar het is toch mooi meegenomen.

Ook nog een nadeel: aangezien de velgmaten niet zo courant zijn, is er niet zoveel keuze qua velgen.
            Ben ook wel benieuwd naar de prijs van de banden.

Ik heb nog niet veel plaatjes gevonden van i8's met andere velgen dan de standaard BMW velgen.
            Jammer dat de velgen blauw en zo groot zijn. Ook zie ik liever een lichtere carosserie kleur. Al vind ik het contrast tussen het glanzend en matzwart ook wel knap.
            Maar zo matte kleuren zijn enkel knap wanneer er voldoende licht op schijnt.

Jammer dat ze blauw zijn:
            Hola Pola, dat ziet er totaal nie slecht uit. Misschien, heel misschien toch van gedachte veranderen en voor een mat zwarte i8 met blauwe velgen kiezen. Of alle blauw accenten weg en antraciet velgen ipv blauwe.

Die zwarte matte kleur verdoezelt het futuristische een beetje, wat mij persoonlijk goed uitkomt. Het is net het futuristische van de i8 dat me niet aanstaat.

Comment

• Die tuning trekt op g**n kl*ten... Zo'n i8 moet je origineel laten!

Met deze 'turbine'-styling velgen is 'm het knapst.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Die tuning trekt op de hond z'n kl*ten... Zo'n i8 moet je origineel laten!

Koopt u maar ne Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Koopt u maar ne Porsche
                  Zolang er niks getekend is, is er nog kans... Maar op dit moment ziet het er naar uit dat het een i8 zal worden.
                  Hoewel zo'n GTS echt wel een knap ding is.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Die tuning trekt op g**n kl*ten... Zo'n i8 moet je origineel laten!

is gewoon maar een andere velg en een wrapje hoor.

Turbine velgen zijn inderdaad het knapst.
                    Alleen had ik ze nog knapper gevonden moest er in elke "driehoek van de velg" zo een zwarte spaak zitten, ofwel in geen enkele

Comment

Ge ziet hoe smaken kunnen verschillen he. Eén ding hebben we gemeen. Uwe 997.2 is, buiten de PDK (wat ik in Olen ook al zei) een magnifieke knappe auto.

Comment

Zolang er niks getekend is, is er nog kans... Maar op dit moment ziet het er naar uit dat het een i8 zal worden.
                        Hoewel zo'n GTS echt wel een knap ding is.
                        Feit. Ik zou het zelf ook moeilijk hebben met kiezen.
                        Kijk ik naar foto's van de i8, dan wil ik de i8.
                        Kijk ik naar de GTS, denk ik van f*ck ik wil dit, nu het nog kan.

Maar aangezien ik nog nooit met beiden gereden heb, zal het moeilijk blijven voorlopig

Comment

Die blauwe velgen en die matte wrappings maken er wat mij betreft ook gewoon een echte pooierbak van. Die turbinestyling velgen hebben veel meer klasse.
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• De I8, een begin een tijdperk, de 991 het einde van een tijdperk.... Moeilijke keuze, zou niet in je schoenen willen staan

Comment

• Waarom zegt iedereen ivm de 991; "nu het nog kan"? Vanaf september 2015 zal de euro6 verplicht worden, waardoor de toekomstige groene verkeersbelasting voor euro6 auto's waarschijnlijk goed gaat meevallen. Porsche zal wel moeite doen om de co² van de toekomstige 911 modellen zo veel mogelijk naar onder te krijgen. Denkt ge ook nie?

Comment

• Er zal wel een 911 e-hybrid komen, zeker ?
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ik hoop het echt. Ze zullen wel iets moeten doen, gezien ze niet naar 4 cilinder motoren overstappen.

Comment

• En de basismodellen zullen ook wel een turboke krijgen zeker om de Co2 te drukken..
                                    BMW X5 45e

Comment

• I8. En hou je Porsche. 😄
                                      2014 BMW (F31) 335 d
                                      2011 Mini One D
                                      2007 Kawasaki ZX6R
                                      1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                                      1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                        Ik heb zo een gevoel dat BMWMB niet veel meer hulp krijgt omtrent zijn vraag.

Da's ook niet de bedoeling denk ik. Ik lees ook geen 'vraag' in de openingspost. Volgens mij is hij gewoon op zoek naar argumenten om die i8 te kunnen 'verantwoorden'
                                        Als je een 911 had (zelfs als basis-Carrera) en die na 1j. al wegdoet, dan zegt dat ook al genoeg...

i8 vind ik persoonlijk niet mooi, lijnenspel is veel te druk en doelbewust 'futuristisch' gemaakt, not my style
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik ken iemand die van zijn 991 Carrera cabrio is overgestapt naar een i8 en deze is daar zeker enthousiast over! Hoewel ik persoonlijk de Porsche zou nemen is het onverantwoord deze te nemen als je kijkt naar het kostenplaatje qua VAA enz.. Als ik uw situatie hoor (op de zaak) zou ik voor de i8 gaan. Privé de Porsche 😉

Comment

Working...
                                          X