Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 Carrera 4S PDK vs. BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
    I8. En hou je Porsche. ��
    De 997 gaat heel zeker weg. Naast de i8 geeft deze wagen geen meerwaarde. Op termijn zie ik mij wel terug een porsche kopen, maar dan zal het zeker een cabrio zijn. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.hermens.be/alle-wagens/91...cabriolet.aspx

of iets anders dan een Porsche: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...423?asrc=st|as
    Last edited by BMWMB; 28/01/2015, 17:37.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Alleen al voor de sleutel zou je een i8 kopen.

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        De 997 gaat heel zeker weg. Naast de i8 geeft deze wagen geen meerwaarde.
        Het is dus al beslist m.a.w.
        2.0 JTDm

Comment

• Zaterdag ga ik nog eens een testrit doen, en ga ik ook mijn vrouwke eens laten rijden. Voor mij is de beslissing alvast genomen. Mijn voorkeur gaat uit naar deze i8.
          OO 00 OO

Comment

• Jamaar, de poll hier zegt dat ge een Porsche moet kopen hé!

Succes met de keuze! Wat het ook zal zijn, 't zal in elk geval geen krot zijn hé

Comment

• Heeft uw zoon een voorkeur? i8 of de 991 GTS?

Comment

• Uitslag poll is idd bindend. Bij andere keuze onmiddellijke uitsluiting bij autoforum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Uitslag poll is idd bindend. Bij andere keuze onmiddellijke uitsluiting bij autoforum.
                  Nog één stem op de i8, en BMWMB moet ze allebei kopen.
                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                    Nog één stem op de i8, en BMWMB moet ze allebei kopen.
                    Bij deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Bij deze
                      Nice!

Comment

Uitslag poll is idd bindend. Bij andere keuze onmiddellijke uitsluiting bij autoforum.
                        en iedereen uitnodigen voor een testrit.

Comment

• Ik weet niet welk werkje doet, maar om naar klanten te gaan vind ik ze allebei te dik en te sportief... De i8 mag dan wel groener zijn, voor iemand die er niks van kent lijkt zo een monsterwagen met vleugeldeuren, die doet denken aan de lamborginis en zo, zelfs nog veel duurder, excusiever en al zeker opzichtiger dan de Porsche. Met de i8 stop je volgens mij nergens zonder dat de mensen staan te kijken f zelfs met getrokken smartphones naar buiten komen. Ik weet niet in hoe ver dat de bedoeling is.

Dat allemaal terzijde, als ik puur naar de auto's kijk vind ik de i8 hier de mooiste wagen. Zonder twijfel. Prachtige wagen is dat. Aan de achterkant is er iets (stuk plastic precies) wat uk iets minder vind, maar ik vind een i8 echt een beest qua uiterlijk.

Comment

Testverbruik van de i8 5,8L/100km.

Rij eens naar de Cote d'azur en terug en kijk dan eens naar het werkelijke verbruik. Het zal nog steeds lager zijn dan de Porsche, maar ik krijg het een beetje op mijn heupen van die Duitse testverslagen.
                            Is de de i8 geen plug in ? Dan kan het zelfs 0 l zijn... De stroom niet meegerekend.

Comment

• ik wil ook een hybride !

of een g

Comment

• Goedkoop optrekken is ook leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Goedkoop optrekken is ook leuk.
                                  Als je jezelf een i8 kan permitteren is het verbruik van een Porker bijzaak.

Comment

• Comment

• Momenteel toch mijn absolute droomwagen. Lijkt me ook de beste koop te zijn in het 911-gamma.

Comment

• s gekeken want ken Porsche prijzen zo niet uit mijn hoofd

GTS met 430 pk: 120k

Carrera 2 met 350 pk: 90k

Cayman met 275 pk: 53.5k

voor elk budget wat wils en zou op voorhand niet durven zeggen dat de duurste de beste is

Comment

• Boven de GTS zit nog altijd de GT3, Targa 4S en de Turbo/Turbo S. GTS is dus zeker niet de duurste van den hoop.

Bedoel dat de GTS met z'n standaard uitrusting (Leistungssteigerung Carrera S, brede poep, enz) zelfs goedkoper is dan een Carrera S met dezelfde opties.

Comment

Working...
                                          X