Hoi Hoi,
Net toen ik de bestelbon voor mijn leasecar ging tekenen voor een BMW 318d GT met oa M pakket, had de verkoper nog een mooier aanbod voor mij, namelijk een 518d Exclusive pack + Edition Sport pack + sportzetels en instrumentencombi High. Gezien de ride upgrade heb ik die auto genomen.
Edition Sport is een nagelnieuw pakket:
(nog niet te vinden op de configurator)
24F Alu velgen Styling 609 18"
5A1 LED mistlampen
710 M sportstuur (mits opleg)
760 Shadow line glanzend
Nu is mijn vraag, ik vind nergens op internet nog een afbeelding van die velgen, heb ze puur op het scherm van mijn dealer gezien.
Kan iemand me hier mee helpen?
Ik vond ze heel mooi, maar ze zijn vervaagd uit mijn geheugen na 1 week sinds bestelling :-)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Stijn
Net toen ik de bestelbon voor mijn leasecar ging tekenen voor een BMW 318d GT met oa M pakket, had de verkoper nog een mooier aanbod voor mij, namelijk een 518d Exclusive pack + Edition Sport pack + sportzetels en instrumentencombi High. Gezien de ride upgrade heb ik die auto genomen.
Edition Sport is een nagelnieuw pakket:
(nog niet te vinden op de configurator)
24F Alu velgen Styling 609 18"
5A1 LED mistlampen
710 M sportstuur (mits opleg)
760 Shadow line glanzend
Nu is mijn vraag, ik vind nergens op internet nog een afbeelding van die velgen, heb ze puur op het scherm van mijn dealer gezien.
Kan iemand me hier mee helpen?
Ik vond ze heel mooi, maar ze zijn vervaagd uit mijn geheugen na 1 week sinds bestelling :-)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Stijn
Comment