Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij BMW is het manueel schakelen met de DKG beter bekeken dan bij de PDK van Porsche. Ik heb het dan over het pookje, dat je bij BMW in de juiste richting moet duwen/trekken om te schakelen. Na zoveel BMW's met deze bak ben ik dit ook gewoon, en krijg ik mij niet meer aangepast voor de omgekeerde richting bij de PDK. Ik schakel dus bij de 997 steeds met de paddles, terwijl ik liever met het pookje zou schakelen.
Blijf dat vreemd vinden bij Porsche. Bij de GT3 hebben ze het nu juist, bij de rest van het gamma blijft het bij het oude.
Voor sommige chauffeurs wel, dat is dan ook het enige wat ze aankunnen met zo'n auto.
De grote meerderheid van eigenaars van dergelijke auto's benut slechts een fractie van het potentieel. Zie voorbeeld van iemand die bij een rechtdoor acceleratie met een M4 de controle verliest. Grappig filmpje. Dus ja, veel M eigenaars zullen doorgaans het bij een sprintje houden.
Dan nog noway dat de 335 wint. Ik heb met M3 manueel 4.3 sec gedaan naar 100. 3 keer achter elkaar. Met mijn M4 DKG heb ik 4.0 gehaald
Zal toch niet veel schelen, een 335xd doet 0-100 in 4,8 sec. Halve second verschil tov een M, kan al tellen.
En we zullen de Alpina D3 er dan maar niet bijhalen.
Zal toch niet veel schelen, een 335xd doet 0-100 in 4,8 sec. Halve second verschil tov een M, kan al tellen.
En we zullen de Alpina D3 er dan maar niet bijhalen.
Zal niet veel schelen? lol 4,8 en 4,3 is een groot verschil. Wat gaat het verschil zijn van 0-200 dan?
alpina D3 0-200 km/h s. 18sec
M4 0-200 13 of 14 sec
Dan nog noway dat de 335 wint. Ik heb met M3 manueel 4.3 sec gedaan naar 100. 3 keer achter elkaar. Met mijn M4 DKG heb ik 4.0 gehaald
Bijzonder dat je consistent 3x na elkaar de opgegeven acceleratie haalt. De beste acceleratie behaald in ideale omstandigheden. Iets wat zelfs bij professionele chauffeurs niet direct gebeurt. Je hebt duidelijk bijzonder veel talent.
Dus we zullen dat veralgemenen naar de gehele populatie van M eigenaars.
Bijzonder dat je consistent 3x na elkaar de opgegeven acceleratie haalt. De beste acceleratie behaald in ideale omstandigheden. Iets wat zelfs bij professionele chauffeurs niet direct gebeurt. Je hebt duidelijk bijzonder veel talent.
Dus we zullen dat veralgemenen naar de gehele populatie van M eigenaars.
Jukin Media Verified (Original)* For licensing / permission to use: Contact - licensing(at)jukinmediadotcomUnfortunate mishap in a new BMW M4 coupe leaving C...
De 0 tot 100 tijden zijn de norm voor normale auto's...
Voor de betere auto's kijken we nu naar de 0-200 tijden...
vb: Ferrari 488gtb
Maar bij gewoon gebruik op de baan, gaan de verschillen tussen een 35d en een m3 eigenlijk niet zo groot zijn... 4 of 4,5 seconden... ik denk dat de meetmethode, staat van de banden, motortemperatuur, onderhoud, bellading(tank) een even grote invloed zal hebben dan louter de verschillen tussen de motor... (zeker als we spreken over 0,5 sec)
Jukin Media Verified (Original)* For licensing / permission to use: Contact - licensing(at)jukinmediadotcomUnfortunate mishap in a new BMW M4 coupe leaving C...
De 0 tot 100 tijden zijn de norm voor normale auto's...
Voor de betere auto's kijken we nu naar de 0-200 tijden...
vb: Ferrari 488gtb
Maar bij gewoon gebruik op de baan, gaan de verschillen tussen een 35d en een m3 eigenlijk niet zo groot zijn... 4 of 4,5 seconden... ik denk dat de meetmethode, staat van de banden, motortemperatuur, onderhoud, bellading(tank) een even grote invloed zal hebben dan louter de verschillen tussen de motor... (zeker als we spreken over 0,5 sec)
Dat is idd de professionele chauffeur waar ik het over had lol.
Dat is idd de professionele chauffeur waar ik het over had lol.
Ik ben de M4 nu al een tijdje heel hard aan het pushen. Nooit maar echt nooit kan die kont zo uitbreken in normale omstandigheden. DSC off/on MDM. Regen, sneeuw. Als het toch gebeurt dan is dat heel makkelijk te corrigeren. Zijn uitleg was te lezen op bimmerpost. Hij zegt ook dat hij circuitervaring heeft enz...
Ik ben de M4 nu al een tijdje heel hard aan het pushen. Nooit maar echt nooit kan die kont zo uitbreken in normale omstandigheden. DSC off/on MDM. Regen, sneeuw. Als het toch gebeurt dan is dat heel makkelijk te corrigeren. Zijn uitleg was te lezen op bimmerpost. Hij zegt ook dat hij circuitervaring heeft enz...
Comment