Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aan het schieten? Dat is al 10j. bezig maar nu zijn de prijzen echt crazy.
Een simpele Carrera 2 met 2 ton op de klok die je 3j. terug nog kon kopen aan 30-35k gaat nu al bijna 50k.
Ja ik weet het, maar laatste tijd zijn ze echt enorm hoog
Heeft volgens mij ook te maken met het feit dat de rente zo laag is en je op spaargeld bijna niets meer krijgt. Daardoor komen er ook niet-autoliefhebbers/speculanten op die markt die de prijzen omhoog jagen
Recent heeft die een 931(924 turbo) gekocht dus de "believers" gaan die nu massaal gaan kopen.
Zo een rotvaart loopt het niet maar de echt strakke exemplaren gaan wel iets de hoogte in.
Ik ben op zoek naar eentje maar daar heb ik wel wat plannen mee die niet echt helemaal origineel zijn.
Gaat eigenlijk wel de richting uit van die 911 van hierboven.
Iets in de richting van een 931 clubsport(niet dat die ooit gemaakt zijn) maar dat is het idee.
lexaan ruiten, gts/935 replica stoelen, redelijk stock uiterlijk mss wat lichtgewicht carrosseriedelen maar zeker geen extreme look.
Motor standaard houden, shortshifter, mss een halve rolkooi erin. onderstel ben ik nog niet uit maar stabis en koni zullen al een hoop doen.
Zolang je per jaar 50 mensen hebt die bereidt zijn veel geld te bepalen voor een bepaald type wagen waar er niet zoveel van zijn dan is er een markt eh.
€45K in iets willen stoppen waarvan je hoop dat de waarde zal stijgen maar waar je in feite bang bent dat het in waarde zal dalen... Dan kan je beter je geld op een spaarboekje houden.
1M zal wel zakken, da's nu toch niet echt een klassieker in wording.
Rijdt wel goed maar oh boy zo'n lelijk ding...
Ik denk dat die niet dat die nog hard gaat dalen.
De 1M zal meer hardcore en meer een drivercar zijn dan de komende M2.
Ik zou vergelijken met de 997-991 gt3, hoewel de 991 beter is, blijft 997 de wagen voor liefhebbers die het graag oldschool hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD;55305450k ik weet het, maar laatste tijd zijn ze echt enorm hoog
Ik zou de 1M nemen of een 996, 997.1 die al hard zijn afgeschreven.
Een Lotus exige/elise zijn ook waardevast maar geen achterbank tenzij je een evora neemt, maar daar ben ik niet zeker van wat de prijs doet.
als je München of frankfurt huurt op de luchthavens heb je echt M5, M135s ect voor rond 100 a 150 per dag als je week huurt. heel bizar! wel maar niet zo giga veel kms included, tussen 700 en 1500 ongeveer.
als je München of frankfurt huurt op de luchthavens heb je echt M5, M135s ect voor rond 100 a 150 per dag als je week huurt. heel bizar! wel maar niet zo giga veel kms included, tussen 700 en 1500 ongeveer.
Tja, voor de prijs van de verzekering, onderhoud, stalling en afschrijving kan je toch al wat huren... en telkens iets anders.
Ik ga voor de 1M. Zal volgens mij altijd goed waarde houden al zie ik je er nu ook geen winst op maken.. Ik vind dit trouwens een bloedmooie wagen itt velen. Het heeft echt iets speciaals dat ik in geen andere blw modellen terug kan vinden. 1m, e46 m3 en 6 serie vorige generatie zijn voor mij mooiste bmws ooit gemaakt. De huidige 5 en 2 van de neiuwere modellen
volgende wagens behouden 'goed' hun waarde:
lotus elise, exige
Ferrari 355
Porsche 964, 993 (996 zit op zijn dieptepunt en gaat volgens mij niet verder meer zakken in waarde)
Comment