Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat kopen voor +/- € 45.000 ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenAls er nu eens één auto is die ik niet in waarde zie stijgen dan is het wel zo'n Jaguar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenZou dit iets zijn?
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...143?asrc=st|as
Comment
-
Porsche 996/997 Turbo (indien achterbank noodzakelijk).
Anders Ferrari F355 of 550 Maranello.Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
aan TS : om terug te komen op je vraag (na alle, al dan niet realistische reacties) :
wat vind je van een Lotus Esprit ; kwam deze tegen en deed me eerlijk gezegd wel wat watertanden :
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...929?asrc=st|as
Is dit te overwegen ?
Comment
-
Probleem is dat je die wagen(s) telkens moet inschrijven wil je ermee rijden. Dus geen oldtimer = duur aan BIV. Ga je ze niet inschrijven, met Z (ZZ) platen rond rijden, of even een andere plaat er op vijzen of wat dan ook om de BIV te omzeilen dan zijn er veel goede beleggingen in wagens te doen. Wat mij de afgelopen jaren geen windeieren heeft gelegd. En het bleef tenslotte maar een hobby.
964 carrera 2 is +7000 euro weg gegaan (op minder dan 12 maanden).
F355 is +5000 euro weg gegaan (op 1,5 jaar en eigenlijk iets te duur aangekocht).
944 turbo is verdubbeld van 8000 naar 16000 euro (3 jaar in garage gestaan).
F430 is +10000 euro weg gegaan (op 1 maand, kassa).
997GT3 (facelift) staat onder doek en met een voorschot op betaald. Is +3000 euro gegaan (vriendendienst en wel op 2 maanden).
Nu overweeg ik een gallardo of 458 aan te kopen. Alle wagens worden nooit ingeschreven en slechts sporadisch of niet mee gereden (nummerplaat er op en verzekering verwittigd). Ik koop altijd particulier en doe gewoon een zot bod. Negen keer krijg ik een neen en uitzonderlijk een ja. Ik plaats nooit wagens te koop maar deze zijn altijd via derden verkocht geraakt. Een vriend komt met een vriend zien en wil een wagen hebben. Ik zeg mijn prijs (veel te hoog) en krijg een tegenbod. Ligt dat in mijn gedachten dan ga ik terug nog wat hoger en meestal is de verkoop dan snel rond. Geld op de bank brengt niets op. En dit is mooi verdiend geld en ondertussen heb je nog één of meerdere leuke wagens in je garage staan om te bewonderen. En vooral belastingvrij want wat niet weet niet deert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenProbleem is dat je die wagen(s) telkens moet inschrijven wil je ermee rijden. Dus geen oldtimer = duur aan BIV. Ga je ze niet inschrijven, met Z (ZZ) platen rond rijden, of even een andere plaat er op vijzen of wat dan ook om de BIV te omzeilen dan zijn er veel goede beleggingen in wagens te doen. Wat mij de afgelopen jaren geen windeieren heeft gelegd. En het bleef tenslotte maar een hobby.
964 carrera 2 is +7000 euro weg gegaan (op minder dan 12 maanden).
F355 is +5000 euro weg gegaan (op 1,5 jaar en eigenlijk iets te duur aangekocht).
944 turbo is verdubbeld van 8000 naar 16000 euro (3 jaar in garage gestaan).
F430 is +10000 euro weg gegaan (op 1 maand, kassa).
997GT3 (facelift) staat onder doek en met een voorschot op betaald. Is +3000 euro gegaan (vriendendienst en wel op 2 maanden).
Nu overweeg ik een gallardo of 458 aan te kopen. Alle wagens worden nooit ingeschreven en slechts sporadisch of niet mee gereden (nummerplaat er op en verzekering verwittigd). Ik koop altijd particulier en doe gewoon een zot bod. Negen keer krijg ik een neen en uitzonderlijk een ja. Ik plaats nooit wagens te koop maar deze zijn altijd via derden verkocht geraakt. Een vriend komt met een vriend zien en wil een wagen hebben. Ik zeg mijn prijs (veel te hoog) en krijg een tegenbod. Ligt dat in mijn gedachten dan ga ik terug nog wat hoger en meestal is de verkoop dan snel rond. Geld op de bank brengt niets op. En dit is mooi verdiend geld en ondertussen heb je nog één of meerdere leuke wagens in je garage staan om te bewonderen. En vooral belastingvrij want wat niet weet niet deert.
Comment
-
Ik zou het wel weten: een nagelnieuwe Ford Mustang V8! Eens wat anders dan een afsgeleefde Porsche waar je van garage naar garage mee kan rijden. 996/7 zijn eigenlijk de grootste krellen op gebeid van onderhoudskost die er zijn. En als het dan nog Duits moet zijn....een mooie BMW 235i!BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenE46 m3 csl
Er staat in mijn buurt een Clio V6 mk2 met 3000 km op de teller te koop voor 45000. Originele banden er nog op. Die zijn aan al enige tijd aan het stijgen in waarde, vandaar dat ik er mij ook ene gekocht heb...Last edited by Streamline; 08/03/2015, 09:54.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk zou het wel weten: een nagelnieuwe Ford Mustang V8! Eens wat anders dan een afsgeleefde Porsche waar je van garage naar garage mee kan rijden. 996/7 zijn eigenlijk de grootste krellen op gebeid van onderhoudskost die er zijn. En als het dan nog Duits moet zijn....een mooie BMW 235i!
Comment
Comment