996 turbo, als je die kunt scoren aan 30k dan doe je een extreem goede zaak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat kopen voor +/- € 45.000 ?
Collapse
X
-
Voor dat budget zou ik een goede e92 M3 kopen.
Die vind je rond de 30-35K euro. De rest van het budget dient voor de taksen, benzine, onderhoud etc.
Ik zie hier voorstellen voorbij vliegen van zware Porsches tot Ferrari's. Volgens mij wordt zwaar onderschat wat het kost om zo'n bolides op de baan te houden. Al de winst die je denkt te behalen (of waarde vast te houden) ben je volledig kwijt aan onderhoud na enkele jaren.
Als je iets wilt kopen dat zijn waarde echt behoudt of zelfs stijgt in waarde dan moet je de laatste nieuwe Land Rover Defender kopen, zonder al te veel opties. Die zijn toch waardeloos op de tweedehands markt.
Dit gaat ongetwijfeld een collectors item worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenVoor dat budget zou ik een goede e92 M3 kopen.
Die vind je rond de 30-35K euro. De rest van het budget dient voor de taksen, benzine, onderhoud etc.
Ik zie hier voorstellen voorbij vliegen van zware Porsches tot Ferrari's. Volgens mij wordt zwaar onderschat wat het kost om zo'n bolides op de baan te houden. Al de winst die je denkt te behalen (of waarde vast te houden) ben je volledig kwijt aan onderhoud na enkele jaren.
Als je iets wilt kopen dat zijn waarde echt behoudt of zelfs stijgt in waarde dan moet je de laatste nieuwe Land Rover Defender kopen, zonder al te veel opties. Die zijn toch waardeloos op de tweedehands markt.
Dit gaat ongetwijfeld een collectors item worden.
Let wel, meevallen voor zo'n kaliber auto..
Comment
-
Ik zeg het, een mooie Chevrolet Chevelle SS manueel, meer moet dat niet zijn...Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenStel je hebt een budget van €45.000 alle kosten inbegrepen. Wat zou je daarmee kopen rekening houden met een zo laag mogelijk waardeverlies?
Ik zit te denken aan een 1M coupé , gerestaureerde E9 3.0 CSI , ???
Graag jullie advies...
van mij heb je dus groen licht
Comment
-
Voor ongeveer de helft van dat bedrag heb je al een hele mooie S2000. Er is weinig wat net zoveel fun geeft voor die prijs. En daarbij zijn ze enorm betrouwbaar qua techniek en zie ik ze niet veel meer in prijs zakken. Zeker de exemplaren met weinig kilometers gaan nu redelijk waardevast blijven.
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenIk zie hier voorstellen voorbij vliegen van zware Porsches tot Ferrari's. Volgens mij wordt zwaar onderschat wat het kost om zo'n bolides op de baan te houden. Al de winst die je denkt te behalen (of waarde vast te houden) ben je volledig kwijt aan onderhoud na enkele jaren.Last edited by SToRM81; 21/02/2015, 14:26.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmercedes CLS350 of SL350 beiden voorlaatst recente model
een C63 AMG van 2009 of 2010 heb je ook al voor die prijsClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
een goed onderhouden W204 C63 zal volgens mij wel terug in waarde stijgen binnen x aantal jaar vanwege zijn motor.
als je denkt dat zo'n 1M je geld zal opbrengen heb je het ook wel serieus verkeerd op.
een auto is een slechte investering en doe je dan ook uit praktische overweging of als liefhebber en niet als vervangend spaarboekjelets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk weet niet hoeveel er gemaakt zijn van de W204 C63, maar van de 1M zijn er maar een dikke 6.000 stuks gemaakt wereldwijd. Kan wel een invloed hebben op de toekomstige waarde.
een AMG black series vb met een gemiddelde van 350 stuks per model is veel exclusiever en zelfs die houden hun waarde amperlets have some more member berries
Comment
-
1000 km/jaar, da's grofweg 15-20 uren ermee rijden op een jaar. Voor de rest ernaar kijken.
Je hoopt dat je er niets op verliest wanneer je beslist om de wagen te verkopen.
Ondertussen zal je wel grofweg tussen 2000 tot 5000 euro uitgeven per jaar aan taks/verzekering/brandstof/onderhoud. En hopelijk geen nare verrassingen (maar dan gaat 'em misschien de deur uit, maar zeker met waardeverlies).
toegegeven, 't is waarschijnlijk goedkoper dan een minnares d'er bij te nemen, maar toch ...
Comment
-
Ik zou me niet vastpinnen op 1 model. Maar ik zou gewoon zoeken op sites en eentje proberen te scoren onder de prijs. Scheiding, iemand die geld nodig heeft, iemand die zwart wil omdat zijn firma falliet gaat enz enz. Mogelijkheden genoeg. Een tweedehandse wagen mag je in principe geen waardeverlies opleveren het eerste jaar. Ik ben er altijd in geslaagd om de tweedehandswagens die ik kocht voor eigen gebruik, ofwel geld om geld te verkopen, ofwel er iets aan te verdienen. Het is maar als je volledig je hart gaat volgen dat het duur wordt. Hetzelfde met vrouwen... Je kan verliefd zijn op ene en haar alles geven, je kan een minder mooie pakken die goed is in bed en ook nog wat centen heeft. Een vrouw hoeft dus in principe ook niks te kosten (Maar da's off topic zeker?)
Comment
-
heeft het gros van zijn depreciatie nu al achter de rug en ik zou er ook niet mee rijden, maar alleen gas geven :
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...150?asrc=st|as
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenheeft het gros van zijn depreciatie nu al achter de rug en ik zou er ook niet mee rijden, maar alleen gas geven :
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...150?asrc=st|as
Is ook de moeite om mee te rijden zo'n ding.BMW X5 45e
Comment
-
Wat kopen voor +/- € 45.000 ?
1M is al geruime tijd aan het dalen (je vind er rond de 35k). Wrsl krijgt die nog een extra deuk nadat de M2 gelanceerd wordt.
Het kan best dat die uiteindelijk weer stijgt maar dat zie ik niet in de komende 10jaar gebeuren.
Waarde vast is een luchtgekoelde Porsche, de watergekoelde beginnen ook aan een dieptepunt te geraken, maar een 996 zal wrsl nooit geliefd zijn en niet de waarde krijgen van een 993/964. Waarschijnlijk woede de 991 uiteindelijk ook als ultieme atmo Porsche aanzien, maar tegen dan zijn we al 15jaar verder. Lotus Exige/340R, zoals hierboven vermeld verliest weinig en heeft een hoge fun gehalte.
Klassieke Ferrari zonder vreemde geschiedenis is ook waarde vast.
Bij Lamborghini's ben je al te laat, daar waar je diablos voor
Comment
Comment