Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 4 gc of mercedes 250 cla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

47k betalen voor een cla(tje)???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
      Daar zit je rap aan hoor .
      Ik zou voor de 4gc gaan . Volgende week bestel ik mijne 430d gc

Comment

BMW no doubt!

Comment

bedankt al voor het meedenken. break wil ik eigenlijk niet (ik weet het ben nogal kieskeurig ) maar voor zoveel geld mag dat ook wel. Jaguar dat lijkt me ook wel iets , eens kijken gaan. Cla is een 250 4 wiel aangedreven. als ik een 2 wiel aangedreven neem kom ik nog een stuk lager. Ik weet het nu helemaal niet meer . Ik heb nog een paar maanden , volvo moet niet direct weg. Ik wil hier ook geen enkel merk voortrekken of zo, en het zal altijd iets persoonlijk blijven denk ik. Ik ga ook misschien eens kijken naar niet premium merken, krijg je misschien meer auto voor minder geld.

Comment

Als je nog een paar maanden hebt, wordt de Jaguar XE een interessante mogelijkheid (ik geloof dat die vanaf juni te koop is).

Ik ben benieuwd waar je op landt als je naar niet-premium merken zal kijken
            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten

Dat ook nog, is gewoonweg pure waanzin. Een CLA is gewoon een A met een koffer aan. Neem dat in overweging en dan weet je het wel.

Comment

of leg een beetje bij en je hebt een CLA45 AMG :p
                lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                  Als je nog een paar maanden hebt, wordt de Jaguar XE een interessante mogelijkheid (ik geloof dat die vanaf juni te koop is).

Ik ben benieuwd waar je op landt als je naar niet-premium merken zal kijken
                  idem! vanalles boeiends en knaps voor dat budget!

Comment

Geen van beide wagens voor dat budget.
                    Zowel de 4GC als de CLA zijn rijdende draken 😉

Comment

Met dat budget en die vereisten zou ik zeer sterk een Lexus IS 300h overwegen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                        Met dat budget en die vereisten zou ik zeer sterk een Lexus IS 300h overwegen!
                        Met dit voorstel kan ik het nu eens niet oneens zijn, zie
                        Ter info: sinds Autosalon is er een nieuwe beperkte reeks gelanceerd: IS 300h "25th Anniversary Edition" aan netto prijs van € 39.990,-. Op een paar details na pakt die zo goed als alles over van de F SPORT Line.

Gebouwd voor luxe en prestaties, gebaseerd op geavanceerde hybride motortechnologie. Ga naar onze officiële website en kies uw Lexus.

Maar als ik in dit vraagstuk enkel zou moeten kiezen tussen 4GC of CLA, dan is de keuze heel gemakkelijk gemaakt voor een 4GC wegens veel beter dan een CLA op vele vlakken (design, kwaliteitsbeleving, rijbeleving, interieur, enz...). De BMW 4 speelt echt wel in een andere categorie dan de MB CLA, vind ik.

Comment

ben juist terug van testrit met nieuwe Ford mondeo 5 deur 20 i ecoboost. 203 pk (in het ruby red). alles op en aan +- 36k.(kreeg normaal in maart nog korting, lente actie) Dat ding rijd goed!! en als ik eerlijk mag zijn mooier afgewerkt binnen als de bmw. Alles voelt mals aan, nergens lijkt het plastiek. Ze hebben wel half het land moeten afbellen om een benzine te vinden. We zijn blijkbaar allemaal verslaafd aan diesel.
                          Meer ruimte achteraan, en praktische koffer. Toch nog eens over nadenken. Enige nadeel ik koop normaal om de 4 jaar een nieuwe wagen, geraak ik dat nog kwijt (behalve als ik het half gratis moet weggeven )

Comment

De is300 heb ik al gereden en dat ding is echt wel traag voor zijn +200pk maar de zit houding en interieur zijn echt knap vooral in dat sportuitvoering.
                            Verkoopster van lexus zij 7liter gemiddeld verbruik en dat is wel een pak meer dan beweerd word maar dat is bij ieder merk zo.

Comment

Ik moet de eerste verkoper nog tegenkomen die eerlijk is over reële verbruikscijfers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Ik moet de eerste verkoper nog tegenkomen die eerlijk is over reële verbruikscijfers.

Die van lexus vertrouw ik wel. Ken ik persoonlijk en zelf rijd ze al meer als een half jaar met een is300hybrid waarmee ze evenveel autostrade als binnendoor rijd. Opzich valt 7liter naft nog mee en zeer lage co2. Maar dat automaat icm de motor vond ik zo saai.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  ik werk al 4 jaar op rij op het autosalon en je moet je klant niet voor de domme houden, iedereen weet dat theoretisch en praktijk verbruik scheelt, en het altijd dan nog eens afhangt van rijstijl en gebruik, maar zelfs de zeer zuinige rijders kunnen niet of amper (op extreme uitzonderingen na) aan het officiele verbruik geraken.

bij het uitleggen of configureren van modellen en de keuze van motorisaties zei ik dat altijd eerlijk gaf en ik altijd een indicatie van een reel verbruik, vaak dan 20 a 30% hoger of 1 a 2 liter erbij bij 'normale zuinige motoren' met de vermelding dat het weer opnieuw van de rijstijl en gebruik afhangt en het dus nog meer kan zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    De is300 heb ik al gereden en dat ding is echt wel traag voor zijn +200pk maar de zit houding en interieur zijn echt knap vooral in dat sportuitvoering.
                                    Verkoopster van lexus zei 7liter gemiddeld verbruik en dat is wel een pak meer dan beweerd wordt maar dat is bij ieder merk zo.
                                    De Lexus weegt door die elektromotoren en batterijen ook wel 200 kg meer dan een vergelijkbare andere benzine of diesel én ik denk niet dat je ooit die 223 pk op 1 moment samen krijgt:
                                    - elektromotor werkt denk ik vooral bij lagere snelheden
                                    - benzinemotor moet juist flink in de toeren gaan om hoog vermogen te leveren
                                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

IS300h is goed om veel stadsverkeer en secundaire banen op t gemakske en in alle comfort mee te doen. Is totaal ongeschikt om 'sportief' mee te rijden en voor veel autostrade km ben je nog altijd beter af met een diesel. Echt jammer dat ze die 2 liter turbo benzine niet naar België halen. Idem met de NX 300h trouwens.
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        IS300h is goed om veel stadsverkeer en secundaire banen op t gemakske en in alle comfort mee te doen. Is totaal ongeschikt om 'sportief' mee te rijden en voor veel autostrade km ben je nog altijd beter af met een diesel. Echt jammer dat ze die 2 liter turbo benzine niet naar België halen. Idem met de NX 300h trouwens.
                                        200t bestaat (nog) niet in de IS. En wat NX betreft, volg je het nieuws niet goed: die is sinds het salon bestelbaar als 200t ;-)

Verzonden vanaf iPhone met Tapatalk

Comment

4gc zonder twijfelen tussen deze twee.

Comment

Working...
                                          X