Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 4 gc of mercedes 250 cla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw 4 gc of mercedes 250 cla

Mercedes cla 250 of bmw 420 i
    Mercedes :
    berggrijs, urbanpack, bruinlederen zetels en dashboard leder.En voor de rest bijna alles erop en eraan +- 47k
    Ik vind hem echt knap ook vanbinnen . Maar achteraan weinig ruimte (niet dat ik zo dikwijls iemand meeneem) En de toegankelijkheid koffer is niet heel goed, moet regelmatig 2 a 3 zakken van 25 kg vervoeren

Bmw:
    m packet carbonzwart, exclusief roodbruin leder, voor de rest de normale dingen zoals arco enz +- 47k
    buiten vindt ik hem mooier dan de mercedes, maar binnen (ik heb hem wel niet gezien in het bruin leder) valt het echt tegen , de onderzijde van de deuren lijken op goedkoop plastiek en voelen ook hard aan, en ook dashboard valt tegen (in het leer steken is totaal geen optie wegens te duur) ziet er niet duur uit voor zoveel geld. Wel iets meer ruimte en heel praktische koffer.
    Heb ook gekeken naar 328i gt , maar ik denk als ik die in bezine binnen 4 jaar moet wegdoen dat ik hem aan de straatstenen nog niet kwijt geraak. en vond het nog minder geslaagd dan de 4

Ik weet dat het heel persoonlijk is een auto kopen, (en ook de smaak) ik heb normaal nog nooit aan iemand raad gevraagd, maar ik ben al 3 keren terug geweest kijken en geraak er niet aan uit.
    En ik wil gaan voor benzine, door ik van werk veranderd ben rij ik maar max 13000 km per jaar.
    Misschien kunnen hebben jullie helpen?
    ps huide auto is volvo xc60 r diesel, rijd heel goed en veel ruimte maar is wat groot voor hetgeen dat ik rij, en dat nieuw in benzine, dan rij ik me arm denk ik.
    s 60 ben ik nog niet gaan zien , maar ik wil eventueel eens iets anders.

de CLA vind ik wel een mooie wagen in de juiste configuratie maar het is en blijft een A class...
    mijn keuze gaat naar de BMW die een klasse hoger is, zeker niet minder mooi, RWD, ruimer, ...
    als je de CLA verkiest is de shootingbrake dan geen optie?
    lets have some more member berries

Comment

nee zeker niet wat een rare auto is dat (volledig persoonlijk)

Comment

Zeker de BMW. Samen met mijn pa ben ik onlangs gaan testrijden met een CLA en wat een rammelbak was me dat. De BMW is ook geen topper qua interieur maar is volgens mij wel degelijker dan dat van de CLA.
        Last edited by Stinno; 04/03/2015, 16:15.
        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
        2016 Audi A3 G-tron

Comment

Ik zou geen van de twee kiezen. Dat zijn zo van die nichemodellen met meer nadelen dan voordelen. Liever een gewone 3 of C ipv zo'n lifestylemodellen.

Comment

Wie wil er nu zo'n CLA :s als er nu bij 1 wagen de lijnen totaal niet kloppen... maar goed de BMW dus voor mij

Comment

Ik had de CLA Shooting Brake op fotookes gezien en vind die reteknap, idem voor de gewone CLA.
              Ik heb er voor mijn volgende ook een 4GC tegenover staan, alsook een V60.
              (Eigenlijk wil ik een 4 cabrio maar die is serieus duur én zit que CO2 echt niet goed in vergelijking met de anderen.)

Gisteren dan toch maar efkes de garage binnengestapt maar damn man, wat een kleine auto is dat?
              De Mégane van mijn madam is ruimer voor de bestuurder!
              Ik ben verwend, ik weet het, in mijn huidige 5GT maar die CLA, nee, ik denk dat ik dat al aankan.
              De C break echter is een ook een superknappe wagen én een pak ruimer dan de CLA, hoeft niet veel meer te kosten dan de 4GC hoor...
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

is er eigenlijk veel verschil tussen het interieur van een 5 tov een 4 ik heb zo eens op internet een simulatie gemaakt als ik niet te gek doe dan kom ik ook rond de 50 k voor 520i dat is het max budget dat ik wil besteden korting eraf. Ik heb eigenlijk de 5 niet echt bekeken.

Comment

Het interieur van de 4 zie ik morgen maar is in principe dat van de 3.
                  De 5 is veel ruimer.
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

De 4gc maar in een kleurtje
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

En een jaguar XE hoort niet tot de mogelijkheden? vraag ik me dan af.

Kiezen tussen de cla en grand coupé is voor mij heel simpel, ik vind de cla het toonbeeld van wat er fout is aan het design van heel wat modellen van mercedes: te druk, te rond,...
                      5 is een pak ruimer dan de 4, zoals hoger aangegeven. Afwerking is ook wat beter. Je krijgt waarschijnlijk ook een behoorlijke korting op een 5-reeks. Is een 3 touring niets voor je, als je ruimte zoekt? Of zoals hierboven geopperd, de C-klasse break?
                      BMW 420dA : >>>

Comment

de 4 gc mist kompleet de elegantie van een 6 gc, en een cla is bloedmooi

maar een 4 is een categorie hoger en zal daardoor wel beter rijden

Comment

Ik verkies de 4: ziet er stevig, redelijk breed en gespierd uit. De CLA is imho te kort voor zo'n gebogen lijn, heeft een korte wielbasis (platform van de Mercedes A) en daardoor grote overhang vooraan en achteraan, ergens klopt er iets niet in die lijn.
                          De 4 biedt ook meer ruimte. Akkoord, het interieur bij BMW valt tegen voor de prijs maar de BMW 4 is op andere vlakken wel een klasse hoger dan de Mercedes CLA...
                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            de 4 gc mist kompleet de elegantie van een 6 gc, en een cla is bloedmooi

maar een 4 is een categorie hoger en zal daardoor wel beter rijden
                            Waaaaat? De 4GC zier er veeel beter uit dan de 3serie en veeeeeeeeeeel beter uit dan de CLA.

Comment

...een 4 gc mist...

ja sorry, ni persoonlijk aangevallen voelen he

het zit'em in die achterkant, bij de 4 gaat hij tegendraads

Comment

...een 4 gc mist...

ja sorry, ni persoonlijk aangevallen voelen he

het zit'em in die achterkant, bij de 4 gaat hij tegendraads
                                Hij vergelijkt 4GC met CLA? Post eens een foto van de achterkant van de CLA Ik voel mij niet aangevallen hoor. Waarom zou ik?

Comment

ik dacht een 4 gc in je avatar te zien, daarmee
                                  alleszins ik vind de 4 gc niet bepaald wauw, de cla wel, das alles

Comment

Daar moet ik niet over nadenken: de BMW.

Comment

ik dacht een 4 gc in je avatar te zien, daarmee
                                      alleszins ik vind de 4 gc niet bepaald wauw, de cla wel, das alles
                                      Mijn avatar is mijn M4. Ongeveer de zelfde achterkant
                                      bmw-m4-f82-coupe-c926314122014230940_2.jpg

Comment

de 4 coupe is wel geslaagd

en ik had het kunnen zien in je onderschift natuurlijk

Comment

Working...
                                        X