Daar moet ik geen seconde over nadenken ! Alles is beter dan zo'n patser ster als de CLA... Ik zou er niet mogen aan denken om in zo'n wagen gezien willen worden .... Bmw heeft met z'n 4 momenteel één van de mooiste in die klasse, heel knappe wagen volgens mij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bmw 4 gc of mercedes 250 cla
Collapse
X
-
Cla trekt in mijn ogen op niets.
De cls net iets te warm gewassen en klaar is kees!
Ik zou zelf wel eerder opteren voor de 5 ipv de 4 gc. Maar in dit geval wint de bmw met mijlenverre voorsprong!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten200t bestaat (nog) niet in de IS. En wat NX betreft, volg je het nieuws niet goed: die is sinds het salon bestelbaar als 200t ;-)2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenInderdaad, wist ik nog niet Jef, maar zet het dan ook eens op de site hé, nu is er niets van terug te vinden (http://nl.lexus.be/car-models/nx/nx-...#/Introduction)
De eerste pers- en demowagens van de NX 200t zijn pas toegekomen, maar de info had in deze tijden van digitale communicatie er al lang mogen op staan. Ik bespaar je de redenen waarom dat nog niet gelukt is
Comment
-
Ben vrijdag gaan test rijden met de bmw.
Ik schrijf hier mijn persoonlijk gedacht, ik wil totaal geen merk afbreken of zo.
Het was een 420 d ze hadden niet dadelijk een benzine. (die van de Ford deden tenminste nog hun best om een gepaste wagen te zoeken). ze hadden ook geen met die individueel leren zetels, (dat wordt bijna niet besteld op een 4 meneer). Vanbuiten een pachtwagen, je ziet de mensen echt kijken. Rijden doet dat ding heerlijk. Maar die enkele uitlaat, hoe stom is dat. De 420d krijgt er wel een dubbele. De 420 i wisten ze eigenlijk niet. Maar voor 250 euro kon ik er wel zo een nep ding erop zetten . En dan binnen: Zetels zitten veel te hard, ik heb een heup prothese dus zitcomfort is belangrijk voor mij, en ik ben misschien verwent met de volvo. En het blijft voor mij goedkoop aan voelen. Vooral onderzijde van de deuren. Als ik in mijn wagen per ongeluk met mijn schoenen tegen de deuren kom en ik veeg er eens over met mijn hand is dat meestal terug proper. (en die voelen tenminste mals aan. Als ik tegen de deuren van de bmw kom, zitten er al direct vuile strepen op en je kan ze niet dadelijk proper krijgen.
Ook het dashboard voelt aan als harde plastiek. En omdat ik meer in mijn wagen zit als dat ik erlangs sta vind ik dat ik voor bijna 50.000 euro (wat volgens mij nog altijd een hoop geld is) Had ik er iets meer van verwacht.
Die van Mercedes hadden ondertussen ook al gebeld om te zeggen dat er in Hasselt een auto stond met een bruin interieur.( dat noem ik servies) Ik ben daar nog eens gaan kijken. Daar stond ook de nieuwe c en die is ook mooi. Maar ik denk niet dat ik met 50 ga toekomen (ik heb wel niet laten tellen). En is spijtig dat als je een bruin interieur neemt altijd de hout inleg (bruin) moet nemen, en eerlijk dat is niet echt mijn goesting. De cla wordt het ook niet, is naar mijn zin een beetje klein, vooral achteraan en de koffer is niet echt handig.
Ik ga eens laten tellen voor een c binnenkort. En anders wordt het totaal iets anders, er keuze genoeg.
Sorry voor de lange tekst, en nogmaals het is totaal mijn persoonlijke mening.
Comment
-
Het interieur van een sub 5 reeks is inderdaad absoluut niet premium, integendeel zelfs.. Als je een BMW overweegt koop je dan een lekkere 6 cilinder, daar voor koop je mi een BMW (Unique selling proposition) want buiten Audi en Merc ga je die nergens anders vinden. Voor een top interieur moet je bij Audi of Lexus zijn, maar de hybride Lexus rijdt nergens naar...
Je kan ook naar een 5 serie kijken, dat interieur (met lederen dash) is mi wel voldoende "premium"
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mel009 Bekijk BerichtenBen vrijdag gaan test rijden met de bmw.
Ik schrijf hier mijn persoonlijk gedacht, ik wil totaal geen merk afbreken of zo.
Het was een 420 d ze hadden niet dadelijk een benzine. (die van de Ford deden tenminste nog hun best om een gepaste wagen te zoeken). ze hadden ook geen met die individueel leren zetels, (dat wordt bijna niet besteld op een 4 meneer). Vanbuiten een pachtwagen, je ziet de mensen echt kijken. Rijden doet dat ding heerlijk. Maar die enkele uitlaat, hoe stom is dat. De 420d krijgt er wel een dubbele. De 420 i wisten ze eigenlijk niet. Maar voor 250 euro kon ik er wel zo een nep ding erop zetten . En dan binnen: Zetels zitten veel te hard, ik heb een heup prothese dus zitcomfort is belangrijk voor mij, en ik ben misschien verwent met de volvo. En het blijft voor mij goedkoop aan voelen. Vooral onderzijde van de deuren. Als ik in mijn wagen per ongeluk met mijn schoenen tegen de deuren kom en ik veeg er eens over met mijn hand is dat meestal terug proper. (en die voelen tenminste mals aan. Als ik tegen de deuren van de bmw kom, zitten er al direct vuile strepen op en je kan ze niet dadelijk proper krijgen.
Ook het dashboard voelt aan als harde plastiek. En omdat ik meer in mijn wagen zit als dat ik erlangs sta vind ik dat ik voor bijna 50.000 euro (wat volgens mij nog altijd een hoop geld is) Had ik er iets meer van verwacht.
Die van Mercedes hadden ondertussen ook al gebeld om te zeggen dat er in Hasselt een auto stond met een bruin interieur.( dat noem ik servies) Ik ben daar nog eens gaan kijken. Daar stond ook de nieuwe c en die is ook mooi. Maar ik denk niet dat ik met 50 ga toekomen (ik heb wel niet laten tellen). En is spijtig dat als je een bruin interieur neemt altijd de hout inleg (bruin) moet nemen, en eerlijk dat is niet echt mijn goesting. De cla wordt het ook niet, is naar mijn zin een beetje klein, vooral achteraan en de koffer is niet echt handig.
Ik ga eens laten tellen voor een c binnenkort. En anders wordt het totaal iets anders, er keuze genoeg.
Sorry voor de lange tekst, en nogmaals het is totaal mijn persoonlijke mening.
Comment
-
idd de 5 maar de prijs is om achterover te vallen. ik weet natuurlijk niet of ze veel korting gaan geven nu er binnenkort een nieuw model komt (dacht ik toch) En ik ga geen 518 d kopen om dan de letters weg te doen om toch maar met een 5 te rijden. Ik weet dat ik door deze uitspraak misschien een paar mensen tegen het hoofd stoot maar is gewoon iets persoonlijk. (sorry daarvoor)
En denk niet dat een bmw 3 reeks 6 cilinder een ander interieur heeft of wel?
Comment
-
Hier kan ik je volledig in volgen, in deze wagens horen 6 cilinders.
Niet iedereen zal het eens zijn met deze uitspraak maar het is mijn mening.
Al kijk ik zeker niet neer op mensen die het wel een 518d kopen. Deze zijn meer uit op het comfort dan de motor die erinzit 😉
Moet het persé een nieuwe zijn?
Onze F10 530d xDrive staat tekoop 😉
Comment
-
als ik een simulatie doe op het net kom ik als ik iets wil wat een beetje naar mijn zin is al snel aan 56k en dan moet nog niet heel gek doen. (520i) en eigenlijk zou ik de 528i x drive willen ( maar dat is helemaal niet te doen.
Ik wil wel eens testen hoe dat gaat met 190 pk op de achterwielen bij nat weer, want ik woon op de rand van een korte steile straat.
Sommige mensen zeggen ge krijgt wel meer terug na 4 jaar, maar ik moet ook veel meer betalen .
Nog eens allemaal bedankt om het helpen meedenken. Mooi forum trouwens, moet soms wat tussen de regels door lezen maar toch , vind hier echt goede info, van mensen die hun auto dagelijks gebruiken, en niet alleen uit de boekjes.
Als ik een 2 de hands wil kan ik beter mijne houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mel009 Bekijk Berichtenidd de 5 maar de prijs is om achterover te vallen. ik weet natuurlijk niet of ze veel korting gaan geven nu er binnenkort een nieuw model komt (dacht ik toch) En ik ga geen 518 d kopen om dan de letters weg te doen om toch maar met een 5 te rijden. Ik weet dat ik door deze uitspraak misschien een paar mensen tegen het hoofd stoot maar is gewoon iets persoonlijk. (sorry daarvoor)
En denk niet dat een bmw 3 reeks 6 cilinder een ander interieur heeft of wel?
als ik een simulatie doe op het net kom ik als ik iets wil wat een beetje naar mijn zin is al snel aan 56k en dan moet nog niet heel gek doen. (520i) en eigenlijk zou ik de 528i x drive willen ( maar dat is helemaal niet te doen.
Ik wil wel eens testen hoe dat gaat met 190 pk op de achterwielen bij nat weer, want ik woon op de rand van een korte steile straat.
Sommige mensen zeggen ge krijgt wel meer terug naar 4 jaar, maar ik moet ook veel meer betalen .
Nog eens allemaal bedankt om het helpen meedenken. Mooi forum trouwens, moet soms wat tussen de regels door lezen maar toch , vind hier echt goede info, van mensen die hun auto dagelijks gebruiken, en niet alleen uit de boekjes
Wat de achterwielaandrijving betreft, ik ken jouw korte steile straat maar ik heb in 7,5 achterwielaandrijving nog geen problemen gehad, ook niet tijdens de vele (meerdere per jaar) skivakanties.
Maar een BMW blijft natuurlijk duurder dan een Laguna, Mondeo of V70...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mel009 Bekijk Berichtenals ik een simulatie doe op het net kom ik als ik iets wil wat een beetje naar mijn zin is al snel aan 56k en dan moet nog niet heel gek doen. (520i) en eigenlijk zou ik de 528i x drive willen ( maar dat is helemaal niet te doen.
Ik wil wel eens testen hoe dat gaat met 190 pk op de achterwielen bij nat weer, want ik woon op de rand van een korte steile straat.
Sommige mensen zeggen ge krijgt wel meer terug naar 4 jaar, maar ik moet ook veel meer betalen .
Ik rijd nu een aantal jaar met RWD en de volgende wordt zeker een xdrive/quattro..
RWD gebruik je toch niet in het dagdagelijks leven, dan moet je al een serieus stukje kunnen rijden, een sper hebben steken en dan nog.. al driften het straat uitrijden zal niet echt op veel bijval kunnen rekenen
Voor de restwaarde hoef je het in elk geval ook niet te doen. Elk merk daalt procentueel gezien zo goed als hetzelfde... sommige modellen behouden beter hun restwaarde dan andere maar toch, over het algemeen houd je daar beter geen rekening mee.
Ik zou meer afgaan op het gevoel dat je krijgt van een wagen.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
niet lachen he. Maar ik heb zaterdag een hele voormiddag gereden in een maat zijn nieuwe mazda 6 (wel diesel 175 pk). In van dat soul red. Heel knappe auto. Ook vanbinnen. rijd heel goed. Oppassen wat ik hier zeg, maar vond het zelfs beter rijden als de bmw. niet zo hard. Ge wordt ook bekeken want er rijden er heel weinig.Niet dat dat belangrijk is want daar koop absolute geen auto voor maar het oog mag ook iets hebben vind ik.De colega's keken wel raar op, ineens maar een mazda. Maar trek ik me niks van aan.
En nu komt het: hij heeft nog geen 38 000 betaald voor de wagen. en heeft alle opties genomen die er zijn. En de duurste uitvoering. Ik ga het nog even laten bezinken maar dit wordt het een grote kanshebber. Als ik hem zou kopen misschien toch weer in diesel, want ik vrees dat ik deze in benzine binnen 4 jaar bijna niet ga kwijt geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mel009 Bekijk Berichtenniet lachen he. Maar ik heb zaterdag een hele voormiddag gereden in een maat zijn nieuwe mazda 6 (wel diesel 175 pk). In van dat soul red. Heel knappe auto. Ook vanbinnen. rijd heel goed. Oppassen wat ik hier zeg, maar vond het zelfs beter rijden als de bmw. niet zo hard. Ge wordt ook bekeken want er rijden er heel weinig.Niet dat dat belangrijk is want daar koop absolute geen auto voor maar het oog mag ook iets hebben vind ik.De colega's keken wel raar op, ineens maar een mazda. Maar trek ik me niks van aan.
En nu komt het: hij heeft nog geen 38 000 betaald voor de wagen. en heeft alle opties genomen die er zijn. En de duurste uitvoering. Ik ga het nog even laten bezinken maar dit wordt het een grote kanshebber. Als ik hem zou kopen misschien toch weer in diesel, want ik vrees dat ik deze in benzine binnen 4 jaar bijna niet ga kwijt geraken.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende mazda is dan ook een hele goeie auto en de tijd dat een BMW anders en beter rijd dan de gemiddelde wagen is ondertussen toch wel al 20 jaar geleden
Beweren dat een Mazda even goed rijdt... Dan ga je al voorbij aan RWD en fwd.
Ik zeg niet dat de Mazda niet goed is, maar tippen aan mijn 330d met M ophanging? Neen. Gewoon neen.
Comment
-
maar er is wel het verschil in prijs tussen een 330 met m ophanging en een mazda, maar goed ik wil hier ook niemand tegen het hoofd stoten, en ook geen enkel merk afbreken, het gaat puur om persoonlijke ervaring. Toen mijn vader nog leefde kon ik alle 2 jaar een nieuwe Ford kopen, omdat die daar werkte( gewerkt had). Die waren voor mij toen de max. Mijn volvo is beter vind ik , maar is ook bijna dubbel zo duur .Ik ga het nu enkele dagen laten bezinken, want hoe meer auto's ik bekijk en probeer hoe meer ik begin te twijfelen. Nogmaals bedankt om het mee denken
Comment
Comment