Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bmw 4 gc of mercedes 250 cla
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten+1
Alleen al een "oud" model.. Dacht dat de opvolger nog voor dit jaar was/is?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenDenk dat TS ook nog eens langs moet gaan voor een psychoanalyse om te zien of hij een BMW of Mazda persoonlijkheid heeft
Wat is het nu geworden: c-250 (benzine) tenoritgrijs amg line binnen en buiten. wel verlaagd agility control genomen idv van sportophanging. comfortpack, professional pack, sfeerverlichting , en nog een paar dingen, kwam iets duurder uit , maar een collega wil mijn auto overnemen zo ben ik zeker dat ik een bepaald bedrag meer heb, dan ik hem in het slechtste geval aan de garage moet overlaten. Ik ga hem wel pas einde juli laten leveren, omdat ik niet dadelijk met een nieuwe wagen op vakantie wil. Het enige dat ze nog gaan nakijken of ik de meerspaak 18 duimvelgen die op de cla liggen kan krijgen idv van 5 spaak. de 19 duim meerspaak die je kan kiezen bij de c vind ik erover, ik heb gereden met de 19 en vond het wat hard, in de plaats van de 18. Ik had liever een bruin interieur, maar dat is niet combineerbaar met amg line. En rood leder vond de echtgenote erover, hebben het wel nog niet in het echt gezien, dus maar gekozen voor het zwarte leder (echt leder). Een bleek interieur zie ik dan weer niet graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenEn ne nek die bij ne Mercedes hoort. :p
Nochtans van dezelfde "stad"That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenOnderhoudskosten mee in rekening gebracht?
Enkel dat de benzine sneller ontstekingskaarsjes zal nodig hebben...
De grootste kosten bij een motor zijn olie en filters, en die heeft een benzine ook...
Met de diesel gerelateerde kosten heb ik geen ervaring, omdat er na +- 500.000km dieselen er nooit iets diesel gerelateerd is stuk gegaan.... Buiten 1 keer, één gloeikaars...
Comment
Comment