Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 4 gc of mercedes 250 cla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Bwa, ben ik nog niet zo zeker van...
    Ik heb hier de rekening gemaakt: 1500cc turbo-benzine tov. 2000cc turbodiesel... bij +- 13000km en het was kif/kif (het meerverbruik kwam overeen met de jaarlijkse verkeersbelasting...) Een 2500cc hybride benzine daarentegen...
    Onderhoudskosten mee in rekening gebracht?
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
      +1

Alleen al een "oud" model.. Dacht dat de opvolger nog voor dit jaar was/is?
      Die opvolger zou pas voor 2016 zijn, blijkbaar kiest Audi voor eerst de nieuwe A4 en A6.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        Denk dat TS ook nog eens langs moet gaan voor een psychoanalyse om te zien of hij een BMW of Mazda persoonlijkheid heeft

ik heb blijkbaar de tekst helemaal verkeerd begrepen. Sorry daar voor
        Wat is het nu geworden: c-250 (benzine) tenoritgrijs amg line binnen en buiten. wel verlaagd agility control genomen idv van sportophanging. comfortpack, professional pack, sfeerverlichting , en nog een paar dingen, kwam iets duurder uit , maar een collega wil mijn auto overnemen zo ben ik zeker dat ik een bepaald bedrag meer heb, dan ik hem in het slechtste geval aan de garage moet overlaten. Ik ga hem wel pas einde juli laten leveren, omdat ik niet dadelijk met een nieuwe wagen op vakantie wil. Het enige dat ze nog gaan nakijken of ik de meerspaak 18 duimvelgen die op de cla liggen kan krijgen idv van 5 spaak. de 19 duim meerspaak die je kan kiezen bij de c vind ik erover, ik heb gereden met de 19 en vond het wat hard, in de plaats van de 18. Ik had liever een bruin interieur, maar dat is niet combineerbaar met amg line. En rood leder vond de echtgenote erover, hebben het wel nog niet in het echt gezien, dus maar gekozen voor het zwarte leder (echt leder). Een bleek interieur zie ik dan weer niet graag
        Last edited by ; 10/03/2015, 14:49.

Comment

• mooie keuze
          lets have some more member berries

Comment

• En ne nek die bij ne Mercedes hoort. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              En ne nek die bij ne Mercedes hoort. :p

Nochtans van dezelfde "stad"
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Ik ben daar maar ne inwijkeling, ik mag daar mee lachen.
                Zoals ne buurman me in't begin zei... "denk eraan, met ne truienaar kunt ge wel wandelen maar niet handelen"

Comment

• ik zie het al ik had beter een dasia gekocht

Comment

• Yep. Zo'ne SUV. En dan rijden alsof ge ne Range Rover onder uw gat hebt .

Van waar in Sint-Truiden zijt ge?

Comment

• centrum

Comment

• ah ok. Omdat ik mel zag in de usernaam dacht ik dat ge uit mijn deelgemeenteke kwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Onderhoudskosten mee in rekening gebracht?
                          Mij hoor je niet klagen over de onderhoud van een diesel...
                          Enkel dat de benzine sneller ontstekingskaarsjes zal nodig hebben...
                          De grootste kosten bij een motor zijn olie en filters, en die heeft een benzine ook...
                          Met de diesel gerelateerde kosten heb ik geen ervaring, omdat er na +- 500.000km dieselen er nooit iets diesel gerelateerd is stuk gegaan.... Buiten 1 keer, één gloeikaars...
                          Last edited by ; 14/03/2015, 16:09.

Comment

Working...
                          X