Tijd voor een nieuwe leasebak! Ik twijfel tussen deze twee modellen van de nieuwe C klasse. Enerzijds vraag ik mij af of de berline voldoende ruimte heeft voor vrouw, twee kinderen en toebehoren (ook voor vakantie?) en anderzijds vraag ik mij dan of of de 180 wel genoeg power zal hebben?
Eventueel kan een Mercedes GLA ook. Allen hebben zelfde uitrusting.
Er zijn wat company policies, zo moet hij metaalzwart zijn (gelukkig) en lichtmetalen 16" 10-spaaks velgen. Als ik kijk bij de carconfigurator zien die velgen in kwestie er behoorlijk mottig uit, lijkt wel op een wieldeksel maar ik vind nergens een goeie foto online? Of zie ik het verkeerd? Het zijn in ieder geval geen wieldoppen, die heb je ook gratis maar deze zijn extra te betalen.
groeten en bedankt voor jullie advies
PS vooraleer er geroepen wordt over Mazda 6 en Peugeot 508 en wie weet ik nog allemaal, het moet Mercedes zijn.
Eventueel kan een Mercedes GLA ook. Allen hebben zelfde uitrusting.
Er zijn wat company policies, zo moet hij metaalzwart zijn (gelukkig) en lichtmetalen 16" 10-spaaks velgen. Als ik kijk bij de carconfigurator zien die velgen in kwestie er behoorlijk mottig uit, lijkt wel op een wieldeksel maar ik vind nergens een goeie foto online? Of zie ik het verkeerd? Het zijn in ieder geval geen wieldoppen, die heb je ook gratis maar deze zijn extra te betalen.
groeten en bedankt voor jullie advies
PS vooraleer er geroepen wordt over Mazda 6 en Peugeot 508 en wie weet ik nog allemaal, het moet Mercedes zijn.
Comment