Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wss vroeger doen opschakelen zodat je altijd minder toeren draait, er minder hitte is en de kleppen langer meegaan.
het was zuiver iets voor de boite zelf, niet om de motor te sparen...maar ik weet het niet meer precies...maar als de auto die km's heeft zal't wel ok zijn
ik had geen LPG stikker, 2-3keer op de keuring vroegen ze erachter en zei ik gewoon dat die op de huif stond.
nooit last mee gehad of afgekeurd geweest.
heb dat vaak gedaan en zat altijd met een ei in mijn broek dan
Is het tegenwoordig niet gewoon toegelaten om in de meeste parkeergarages te staan met lpg installatie?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Dat was vooral in de ondergrondse garages omdat die oude installaties nogal eens lekten en het gas dan over de grond bleef hangen, met ontploffingsgevaar als gevolg. Dat was tien jaar geleden al beter.
Even opgezocht. Je mag in principe overal ondergrondsparkeren met LPG, tenzij het anders aangegeven is. (bron http://www.autolpg.be/page.php?c=car&s=tips&j=1 )
In zowat alle parkeergarages gebouwd na 2002 is zeker toegelaten.
In Gent mag je ondermeer parkeren in parking Reep, Ramen en Parking Sint-pietersplein. Die laatste is de enige die ik zelf gebruik en met die drie heb je wel een mooie spreiding over het Gentse grondgebied. Bovendien zijn het de enige waar je comfortabel met een grote wagen in en uit kan.
Ook parking 'tolhuis' in gent is toegelaten, al heb ik geen idee waar die is...
ik heb nog geeneen ondergrondse tegengekomen waar de lpg-verbodsticker is weggehaald, er worden wel steeds meer garages in de hoogte gebouwd en daar is't sowieso geen prob
(......) But, like most cars, their biggest problem is their owners. Avalanche owners believe they are everything that is strength and masculinity, and drive according that belief. They WILL cut you off on exit ramps and they WILL do 1mph over the speed limit in the left lane. Other drivers are weaklings, and will be treated like such. In conclusion, every Avalanche, and I mean every, is driven by a "bro," whether it be a 20-year-old bro or a 53-year-old bro. If you want to at least keep a little mystery as to whether you're a "bro" or a construction contractor, buy an actual Silverado.
uitbater mag op zijn kosten sniffers hangen op de vloer, in realiteit gebeurt dat niet omdat lpg slechts marginaal blijft
En het zal nog marginaler worden. Extra taks betalen, op de keuring dikwijls een gezever, bij de dealer net van 't zelfde en tankstations die LPG verkopen dienen altijd maar aan strengere normen te voldoen waardoor ze 't dikwijls voor bekeken houden. Mijn pa heeft het onlangs na bijna 40 jaar LPG rijden voor bekeken gehouden.
Comment