en ivm die sticker, lpg is geen schande he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lichte vracht, benzine, minstens 3 plaatsen...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenKan je dat van die boite verklaren ?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen ivm die sticker, lpg is geen schande heOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenneen, zeker niet. Maar zonder sticker kan je wel stiekem in een ondergrondse garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenwss vroeger doen opschakelen zodat je altijd minder toeren draait, er minder hitte is en de kleppen langer meegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb dat vaak gedaan en zat altijd met een ei in mijn broek danOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Dat was vooral in de ondergrondse garages omdat die oude installaties nogal eens lekten en het gas dan over de grond bleef hangen, met ontploffingsgevaar als gevolg. Dat was tien jaar geleden al beter.
Comment
-
Even opgezocht. Je mag in principe overal ondergrondsparkeren met LPG, tenzij het anders aangegeven is. (bron http://www.autolpg.be/page.php?c=car&s=tips&j=1 )
In zowat alle parkeergarages gebouwd na 2002 is zeker toegelaten.
In Gent mag je ondermeer parkeren in parking Reep, Ramen en Parking Sint-pietersplein. Die laatste is de enige die ik zelf gebruik en met die drie heb je wel een mooie spreiding over het Gentse grondgebied. Bovendien zijn het de enige waar je comfortabel met een grote wagen in en uit kan.
Ook parking 'tolhuis' in gent is toegelaten, al heb ik geen idee waar die is...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Why the Chevy Avalanche is the Vehicle of Asshats Everywhere.
(......)
But, like most cars, their biggest problem is their owners. Avalanche owners believe they are everything that is strength and masculinity, and drive according that belief. They WILL cut you off on exit ramps and they WILL do 1mph over the speed limit in the left lane. Other drivers are weaklings, and will be treated like such.
In conclusion, every Avalanche, and I mean every, is driven by a "bro," whether it be a 20-year-old bro or a 53-year-old bro. If you want to at least keep a little mystery as to whether you're a "bro" or a construction contractor, buy an actual Silverado.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenwss vroeger doen opschakelen zodat je altijd minder toeren draait, er minder hitte is en de kleppen langer meegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenkan je hem dan niet gewoon iets rijker laten draaien waardoor je mss een litertje meer verbruikt maar daardoor wel geen problemen hebt ?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenuitbater mag op zijn kosten sniffers hangen op de vloer, in realiteit gebeurt dat niet omdat lpg slechts marginaal blijft
Comment
-
Op Facebook op de pagina USA onderdelen (https://www.facebook.com/groups/535805386466119/) staat een mooie Ram Hemi te koop. Wel 15.500 euro.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenOp Facebook op de pagina USA onderdelen (https://www.facebook.com/groups/535805386466119/) staat een mooie Ram Hemi te koop. Wel 15.500 euro.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment