Trek daar maar een dikke 4000k aan korting af.. maar tis wel genoeg idd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CLio 4 RS of Clio 3 RS ? :-)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten... zou ik toch een megane rs trophy r in de plaats willen.
zo staat er ook ene bij de dealer in hasselt ... 46 duizend snokken! en wat me opviel was dat ge d'er vrij hoog in zat. kon zo dadelijk geen hoogteverstelling van de kuipzetels vinden, dus veronderstelde dat ze niet in de hoogte te verzetten waren.
heb zelf nooit een megane overwogen. ben zelf een hothatch-fan en zo een megane is toch meer coupe dan hothatch, vind ik. zot gestaan van een 3RS vanaf het moment dat 'm uitkwam (2006). nooit hetzelfde gevoel gehad bij de megane. zal ongetwijfeld super en sneller rijden (de vorige eigenaar van de mijne wilde zich trouwens een megane aanschaffen), maar de clio is rap genoeg voor mij. ben ook niet van plan om 'm weg te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk heb de Clio3 met cup onderstel en recaro's, het is wel harder maar het stoort helemaal niet en dat hoort ook in zo een wagen. Maar in de week ben ik eens met den dixie zijne Lotus Exige meegereden.....dat is toch nog wel een ander catagorie se, zoooo ne grellige racewagen!!!! Kortom derna als ik in mene clio stapte was het precies dat ik in e camionette zat met 10pk
Pas op, ik heb ze altijd prachtig gevonden, alle modellen van de Sport afdeling. Ook de Megane (alhoewel de drie iets minder is dan een zilvergrijze Megane 2, dat vond ik pas knap)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenTrek daar maar een dikke 4000k aan korting af.. maar tis wel genoeg idd.
yup. d'er zal wel een serieuze korting op gegeven worden. koopt toch niemand voor die prijs. ik schrok vooral omdat er een paar weken daarvoor een zwarte 4RS voor 20k werd aangeboden. was misschien wel een directiewagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenzo staat er ook ene bij de dealer in hasselt ... 46 duizend snokken! en wat me opviel was dat ge d'er vrij hoog in zat. kon zo dadelijk geen hoogteverstelling van de kuipzetels vinden, dus veronderstelde dat ze niet in de hoogte te verzetten waren.
heb zelf nooit een megane overwogen. ben zelf een hothatch-fan en zo een megane is toch meer coupe dan hothatch, vind ik. zot gestaan van een 3RS vanaf het moment dat 'm uitkwam (2006). nooit hetzelfde gevoel gehad bij de megane. zal ongetwijfeld super en sneller rijden (de vorige eigenaar van de mijne wilde zich trouwens een megane aanschaffen), maar de clio is rap genoeg voor mij. ben ook niet van plan om 'm weg te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind je dat niet vermoeiend op langere afstanden? Mocht ik zoiets hebben zou ik dat eerder als tweede auto zien.
Pas op, ik heb ze altijd prachtig gevonden, alle modellen van de Sport afdeling. Ook de Megane (alhoewel de drie iets minder is dan een zilvergrijze Megane 2, dat vond ik pas knap)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind je dat niet vermoeiend op langere afstanden? Mocht ik zoiets hebben zou ik dat eerder als tweede auto zien.
ikzelf heb de cup ophanging en dan nog eens banden in de maat 215/40-18 er op zitten. ik heb niet de beste rug, maar ritten van anderhalf uur zijn voor mij echt geen probleem (langere aan één stuk heb ik nog niet gdaan). ik zit lekker vast in die recaro's. super zetelkes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenikzelf heb de cup ophanging en dan nog eens banden in de maat 215/40-18 er op zitten. ik heb niet de beste rug, maar ritten van anderhalf uur zijn voor mij echt geen probleem (langere aan één stuk heb ik nog niet gdaan). ik zit lekker vast in die recaro's. super zetelkes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenGe kunt de recaro's een 4 cm verlagen ...
ik bedoelde de kuipkes in de megane trophy R. ik moet zeggen dat ik in de clio niet echt het gevoel heb dat ik op de auto zit. ge moet me zeker iets laten weten als ge uw zetelkes verlaagd heb. wil ik wel eens uitproberen.Last edited by #166; 26/03/2015, 23:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk heb de clio dan ook als 2de wagen gekocht, maar het probleem is dak er niet kan uitblijven
hah! hier hetzelfde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenik bedoelde de kuipkes in de megane trophy R. ik moet zeggen dat ik in de clio niet echt het gevoel heb dat ik op de auto zit. ge moet me zeker iets larten weten als uw zetelkes verlaagd hebt wil ik wel eens uitproberen
Wat wel interessant is dat madeno de originele dempers kan voorzien van high performance sport, track of competitie zuigers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenBij Renault zijn ze heel goed in garantie, als de wagen uit garantie is en er gaat iets stuk laat de garage dan altijd eens opzoeken of er bij het onderdeel dat moet vervangen worden geen tussenkomst is van Renault zelf, kan mischien nog 80% van het bedrag voor hun rekening zijn soms, maar dat hangt ook e beetje af van de goedwil van de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenJa in de trophy R dat zijn vaste kuipen. Ok, zal iets laten weten maar ga het niet via madeno racing laten doen want die vragen teveel!
Wat wel interessant is dat madeno de originele dempers kan voorzien van high performance sport, track of competitie zuigers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk BerichtenIk ben nu ook bezig met rond te kijken voor de recaros te verlagen, normaal zal ik wat meer weten ergens in april. Als gij hier een oplossing hebt gevonden dan hoor ik het ook graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenRabbit van het forum hier heeft zijn ook laten verlagen bij Alltec Seys en dat was 170euro + werkuren, bij madeno bijna 400 zonder werkuren....voor 1 recaro. Ga eens contact opnemen met die mannen, maar eerst de bak eruit vanachter want die beschadigd de achterkant van de recaro's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenOk, laat maar weten de zetels staan gewoon veeel te hoog!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk vind de recaro's goed zitten alleen mogen ze ietske lager....men volgende mod's zijn : recaro's 4cm zakken, vanachter alles leeg, 4punts gordels en een halve kooi
Comment
Comment