Die van Ktec is wel ferm ma zou graag het kruis vanachter hebben en de baar voor men 4punts gordels korter...denk dak ze custom ga laten maken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CLio 4 RS of Clio 3 RS ? :-)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenDie van Ktec is wel ferm ma zou graag het kruis vanachter hebben en de baar voor men 4punts gordels korter...denk dak ze custom ga laten maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenkan je er geen racekuipjes inbouwen met een aangepast frame ?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenOnze A&D Clio Rs had de vaste R26R kuipen met custom onderstel. Die zaten op het laagste (omdat DutryR een stuk groter is) en qua aanvoelen van de wagen maakte dat echt een enorm verschil. Herinnerde mij aan het gevoel als ik co ben in de Clio R3 tijdens rally... Ik kan het enkel aanbevelen!
ik ben dat destijds eens gaan vragen in de schouwing en blijkbaar mogen die vaste kuipen in combinatie met een LV :-)
Wat is A&D ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenTof.
ik ben dat destijds eens gaan vragen in de schouwing en blijkbaar mogen die vaste kuipen in combinatie met een LV :-)
Wat is A&D ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenTof.
Wat is A&D ?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenEr lopen Meganes in lichte vracht met vaste kuipen, rolkooi, uitlaat... Officieel mag je niks veranderen aan een lichte vracht maar het wordt niet gecontroleerd op de keuring.
Zou dat niet afhangen van wie er op dat moment werkt en hoe zijn humeur is ? Ik weet wel dat ik met mijn Rs op de keuring een heel enthousiaste babbel van keurder kreeg :-) Die begon direct over de nurburg héhé :-)
Die was waarschijnlijk blij met de afwisseling tussen al die vrachtwagens :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenik bedoelde de kuipkes in de megane trophy R. ik moet zeggen dat ik in de clio niet echt het gevoel heb dat ik op de auto zit. ge moet me zeker iets laten weten als ge uw zetelkes verlaagd heb. wil ik wel eens uitproberen.
Comment
Comment