Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLio 4 RS of Clio 3 RS ? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die van Ktec is wel ferm ma zou graag het kruis vanachter hebben en de baar voor men 4punts gordels korter...denk dak ze custom ga laten maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
      Die van Ktec is wel ferm ma zou graag het kruis vanachter hebben en de baar voor men 4punts gordels korter...denk dak ze custom ga laten maken
      Ja kruis wil ik ook sowieso :p. Een kooi van wiechers kunt ge zelf wat personaliseren met opties dus is wel een kanshebber ofwel ook custom

Comment

Yep ge zit echt te hoog.. Alé, mss niet te hoog maar die raamlijst is nogal laag en dat geeft mij echt het gevoel van te hoog te zitten. Laat maar iets weten, 400 is geschift veel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
          kan je er geen racekuipjes inbouwen met een aangepast frame ?
          Onze A&D Clio Rs had de vaste R26R kuipen met custom onderstel. Die zaten op het laagste (omdat DutryR een stuk groter is) en qua aanvoelen van de wagen maakte dat echt een enorm verschil. Herinnerde mij aan het gevoel als ik co ben in de Clio R3 tijdens rally... Ik kan het enkel aanbevelen!
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
            Onze A&D Clio Rs had de vaste R26R kuipen met custom onderstel. Die zaten op het laagste (omdat DutryR een stuk groter is) en qua aanvoelen van de wagen maakte dat echt een enorm verschil. Herinnerde mij aan het gevoel als ik co ben in de Clio R3 tijdens rally... Ik kan het enkel aanbevelen!
            Tof.
            ik ben dat destijds eens gaan vragen in de schouwing en blijkbaar mogen die vaste kuipen in combinatie met een LV :-)
            Wat is A&D ?

Comment

Tof.
              ik ben dat destijds eens gaan vragen in de schouwing en blijkbaar mogen die vaste kuipen in combinatie met een LV :-)
              Wat is A&D ?
              Angel&Demon versie.

Comment

Tof.
                Wat is A&D ?
                Er lopen Meganes in lichte vracht met vaste kuipen, rolkooi, uitlaat... Officieel mag je niks veranderen aan een lichte vracht maar het wordt niet gecontroleerd op de keuring.
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                  Er lopen Meganes in lichte vracht met vaste kuipen, rolkooi, uitlaat... Officieel mag je niks veranderen aan een lichte vracht maar het wordt niet gecontroleerd op de keuring.

Zou dat niet afhangen van wie er op dat moment werkt en hoe zijn humeur is ? Ik weet wel dat ik met mijn Rs op de keuring een heel enthousiaste babbel van keurder kreeg :-) Die begon direct over de nurburg héhé :-)
                  Die was waarschijnlijk blij met de afwisseling tussen al die vrachtwagens :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                    ik bedoelde de kuipkes in de megane trophy R. ik moet zeggen dat ik in de clio niet echt het gevoel heb dat ik op de auto zit. ge moet me zeker iets laten weten als ge uw zetelkes verlaagd heb. wil ik wel eens uitproberen.
                    Die in de trophy-R kunt ge nog dik 3cm verlagen dmv vijzen.. die in de standaard onderstellen zitten.. maar ik zit veel te hoog, zelf zonder helm zit ik tegen het dak.

Comment

Working...
                    X