Ik zou in dat geval voor de audi gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 318d GT vs 418d GC vs Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
BMW 318d GT vs 418d GC vs Audi A5 Sportback
A5 is al oud model, maar interieur is paar niveaus beter dan de 3/4 ( premium onwaardig) De 4GC vind ik wel knapper... Een 18d is dezelfde motor als de 20d trouwens
Moeilijke keuze. Als interieur belangrijk is A5, exterieur 4GC
3GT? Nein
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Ik zou voor de 418d GC gaan. De Audi laat ik links liggen omwillen van FWD, en de 3GT vind ik enkel redelijk knap icm met een M-sportpakket.Ook is de 4GC qua binnenruimte niet veel kleiner van een 3GT, alsook is het comfort hetzelfde.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtenalsook is het comfort hetzelfde.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou voor de 418d GC gaan. De Audi laat ik links liggen omwillen van FWD, en de 3GT vind ik enkel redelijk knap icm met een M-sportpakket.Ook is de 4GC qua binnenruimte niet veel kleiner van een 3GT, alsook is het comfort hetzelfde.
De 4 GC is veeeeeeeeeeeel kleiner dan de 3GT (hoofdruimte achterin, knieruimte achterin). Maar in een 3Gt wil ik niet gezien worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDe Skoda Octavia is de ideale mix tussen deze voertuigen. Ruimer dan de Audi en de BMW voor een lagere prijs en vergelijkbare kwaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichteninteressante variante, daarbij herinner ik mij een test van de twee, ik ben al 800.000km en 3 Skoda's lang erg overtuigd van het merk, rij nu met een O2scout 4x4, en jawel, qua kwaliteit en kosten is 'm zeker moeilijk te evenaren, echter, in België hebben erg vele mensen nog een sjieke badge nodig om zich achter te verstoppen. daar kan de Octavia dan geen punten mee scoren. voor de rest wel, als je bvb deze vergelijkende test van de RS / 320d leest:http://www.autozeitung.de/auto-vergl...-tdi-vergleichPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Moeilijke keuze.
GT valt sowiso af.
4GC is prachtig maar mi een beetje karig, de A5 is dan weer knap met zo'n S-line gedoe.
Ik zou voor de audi kiezen denkik.
een 420i geen optie als je weinig km's doet en een iets sportievere wagen zoekt?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichtenje zal mij niet horen zeggen dat skoda's slechte wagens zijn, maar sorry ze zijn nog geen premium. En dat is absoluut prima, maar op niveau van afwerking (geluidsisolatie, rij- en rolgeluiden, deurpanelen, ed...) zijn ze niet te vergelijken met de A5, 4GC of 3 GT. Nogmaals het is maar wat je belangrijk vindt uiteraard en de basis van de skoda's is prima, maar het verschil zit hem in de kleine dingen waar sommige mensen best nog wel veel geld voor over hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenA5 is al oud model, maar interieur is paar niveaus beter dan de 3/4.
De navigatie werkt naar mijn mening ook iets beter dan die van bmw, grafisch is die van bmw dan weer iets mooier.
Komt nog eens bij dat de 2 liter tdi van vag een stukje stiller en geraffineerder is. Ik zou het wel weten.
De Audi rijdt sowieso minder dynamisch als een 4gc, maar of dat als daily driver het belangrijkste argument is betwijfel ik.-
Comment
-
benzine laat de car policy spijtig genoeg niet toe.
Qua looks vind ik dat beide wagen een sportpakket nodig hebben en aangezien de audi dit heeft (en in combinatie met het sportieve s-line alcantara interieur) denk ik toch voor de Audi te gaan.
Natuurlijk pikt het telkens ik zo een 4GC voorbij zie rijden....
Comment
-
Ik heb voor dezelfde keuze gestaan, ook firma wagen. bij mij viel de A5 redelijk snel af. heb jaren met audi gereden en 3 jaar geleden de switch gemaakt naar BMW. De keuze tussen de 418d GC en de 318d GT was moeilijk. De 4 GC oogt sportiever, de 3 GT biedt meer ruimte. Ik ben met beide gaan rijden en de 4 GC rijdt wat sportiever, of lijkt zo omdat je lager zit en hij harder afgeveerd is.
Uiteindelijk voor de GT gekozen. Meer ruimte achterin en vooral grotere koffer. daarnaast is er op alle 3-reeksen (ook de GT) een actie dat je 1.500 extra aan opties kan besteden voor een leasewagen. bijgevolg kon ik de GT wat beter uitrusten. moet wel zeggen dat toen er me deze ochtend een GC passeerde ik toch weer even twijfelde, maar toch bij mijn gedacht gehouden. Nu afwachten tot hij geleverd wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichteninteressante variante, daarbij herinner ik mij een test van de twee, ik ben al 800.000km en 3 Skoda's lang erg overtuigd van het merk, rij nu met een O2scout 4x4, en jawel, qua kwaliteit en kosten is 'm zeker moeilijk te evenaren, echter, in België hebben erg vele mensen nog een sjieke badge nodig om zich achter te verstoppen. daar kan de Octavia dan geen punten mee scoren. voor de rest wel, als je bvb deze vergelijkende test van de RS / 320d leest:http://www.autozeitung.de/auto-vergl...-tdi-vergleich
Comment
Comment