dat ze samen maar ergens in skoda land een circus opstarten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 318d GT vs 418d GC vs Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCoen Bekijk BerichtenIk heb voor dezelfde keuze gestaan, ook firma wagen. bij mij viel de A5 redelijk snel af. heb jaren met audi gereden en 3 jaar geleden de switch gemaakt naar BMW. De keuze tussen de 418d GC en de 318d GT was moeilijk. De 4 GC oogt sportiever, de 3 GT biedt meer ruimte. Ik ben met beide gaan rijden en de 4 GC rijdt wat sportiever, of lijkt zo omdat je lager zit en hij harder afgeveerd is.
Uiteindelijk voor de GT gekozen. Meer ruimte achterin en vooral grotere koffer. daarnaast is er op alle 3-reeksen (ook de GT) een actie dat je 1.500 extra aan opties kan besteden voor een leasewagen. bijgevolg kon ik de GT wat beter uitrusten. moet wel zeggen dat toen er me deze ochtend een GC passeerde ik toch weer even twijfelde, maar toch bij mijn gedacht gehouden. Nu afwachten tot hij geleverd wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velorekker Bekijk BerichtenActie dat je €1500 extra aan opties kan besteden? Ik heb vandaag een 3GT besteld en bij mij was de actie: 50% korting op de opties als je meer dan €4000 aan opties neemt... Kan elke BMW garage zijn acties zelf bepalen? Ik veronderstel toch van niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenStaat dat ergens online van die 50 % korting? Ben ook aan het kijken voor een 3 GT en is het eerste dat ik hiervan hoor.
Comment
-
Als je ruimte wil, koop een 3 touring in plaats van die misvormde GT. Wil je iets sportiefs, dan... Nee sorry. Dan neem je geen x18d maar leg je op voor iets krachtigers.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenAls je ruimte wil, koop een 3 touring in plaats van die misvormde GT. Wil je iets sportiefs, dan... Nee sorry. Dan neem je geen x18d maar leg je op voor iets krachtigers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIdem snap echt niet wat mensen zo knap vinden aan een GT misbaksel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe 3GT is in ieder geval iets minder wansmakelijk dan de 5GT... Desondanks het mismaakte broertje van de 3 reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDames en heren, mag ik u voorstellen. Clowns Zoot en dbr2 in hun Fabia.
BMW 3-4 of Audi 5, maakt het eigenlijk wat uit? het zijn allemaal wel goede wagens. kies gewoon waar je je het beste bij voelt. Als je dat niet kan, duw nog een ander nummer bij je vergelijk. dan komt er wel een cijfer bovendrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichtenzou jij nooit kunnen hé, ik wed dat je voertuig grijs is en je op de parking van de Carrefour nooit weet dewelke het nu weer was omdat er minstens 5 dezelfde ervan staan
BMW 3-4 of Audi 5, maakt het eigenlijk wat uit? het zijn allemaal wel goede wagens. kies gewoon waar je je het beste bij voelt. Als je dat niet kan, duw nog een ander nummer bij je vergelijk. dan komt er wel een cijfer bovendrijven.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
ik vind de 3 GT wel prachtig, maar ben precies de enige2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenik vind de 3 GT wel prachtig, maar ben precies de enige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenik vind de 3 GT wel prachtig, maar ben precies de enige
Nee hoor .
Comment
Comment