Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q3 1.4 TFSI of 2.0 TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bedankt Zorba en David67.

Sorry! Toch nog één twijfelpunt. Het is toch een aankoop om niet licht over te gaan hé.
    Ik zei in mijn beginpost dat ik manueel schakelen verkies over automatisch, omdat ik het schakelen anders mis, want - op proefritten na - heb ik nog nooit anders gereden. Maar misschien moet ik mijn keuze daarin toch objectiever maken, want alles went uiteindelijk.
    Wat verkiezen jullie? Manueel of S tronic?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Correct. Bij mij duurt het een kwartier tot 20 minuten eer de olie op 100 graden staat.

Dat is snel.
      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emma Bekijk Berichten
        Bedankt Zorba en David67.

Sorry! Toch nog één twijfelpunt. Het is toch een aankoop om niet licht over te gaan hé.
        Ik zei in mijn beginpost dat ik manueel schakelen verkies over automatisch, omdat ik het schakelen anders mis, want - op proefritten na - heb ik nog nooit anders gereden. Maar misschien moet ik mijn keuze daarin toch objectiever maken, want alles went uiteindelijk.
        Wat verkiezen jullie? Manueel of S tronic?

Ik zou voor zo'n auto kiezen voor de S-tronic. Is echt aangenaam in dat type auto
        BMW X5 45e

Comment

Zonder twijfel S-tronic. Nu twijfel je misschien nog omdat het enkel proefritten waren. Na enkele weken zul je niet meer zonder willen!

Comment

S-tronic heeft het grote nadeel dat je daarna niks anders meer wilt

Comment

Beste keuze is inderdaad de benzine.

Volgens mij ga je het bij manueel houden ...

Comment

Na 5j roeren met de Passat ben ik nu héél blij dat ik weer met automaat rij. Maar doe zeker eens een testrit want wij mogen dat allemaal super vinden maar mss vindt gij het maar niks.

Comment

Opzich is een moderne automaat superieur aan zijn manuele tegenhanger. Lagere co2 uitstoot, lager verbruik, en het schakelt sneller als je ooit zelf zou kunnen. Natuurlijk het gevoel van controle is wel volledig weg.

Als je de weinige km die je doet vaak in de fille rijdt zou ik zeker voor een automaat gaan. Anders gewoon een manuele bak nemen. Het is wat je gewoon bent, en je wil toch gewoon 100% controle over je voertuig (flippertjes luisteren niet altijd even goed).

Comment

Working...
                  X