Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luxe keuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mercedes.
    Gewoon, omdat die voor mij de mooiste is.
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Moeilijke keuze.
      Van deze 3 de Audi A7-Audi A6 en dan de CLS. Echter zou een Mercedes met V6 diesel of iets van BMW mijn voorkeur wegdragen. En als ik echt m'n zin mocht doen nam ik een Volvo S80 D5 AWD met alle opties
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Cls valt af voorlopig.. Is idd een heel specifieke wagen qua looks en de tweedehandsmarkt is te onvoorspelbaar. De a6 is zo goed als full optioneel zelfs met de s6kuipzetels. A7 heeft minder opties en is na onderhandeling tot hiertoe 3000 EUR duurder. Zei met gelijke prijs omdat ik denk het verschil bij doorverkoop te recupereren. Voorlopig wordt het de A7...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          Is er tweedehands geen overaanbod van A6 2.0?
          Je kunt de vraag ook omgekeerd stellen, is er 2de hands geen 'ondervraag' naar een 3.0?

Ik zou bij 80k/jaar niet al te zeer focussen op herverkoop
          Een 3 liter gaat hier toch vele keren aangenamer zijn dan een 2 liter, t is ten slotte je 'bureau' nietwaar
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
            Cls valt af voorlopig.. Is idd een heel specifieke wagen qua looks en de tweedehandsmarkt is te onvoorspelbaar. De a6 is zo goed als full optioneel zelfs met de s6kuipzetels. A7 heeft minder opties en is na onderhandeling tot hiertoe 3000 EUR duurder. Zei met gelijke prijs omdat ik denk het verschil bij doorverkoop te recupereren. Voorlopig wordt het de A7...
            Ik dacht dat enkele maanden geleden een RRS ook nog in de etalage stond? Zijn die plannen opgeborgen? (£ vs € veronderstel ik).

Een A7 met 3.0L zal ongetwijfeld de beste keuze zijn, zowel in rijplezier als restwaarde. Hier in België krijg je een wagen van 240dzd km toch haast niet meer verkocht of het nu een 4 of 6-cilinder is en zeker niet als hij van een bedrijf komt. Gelukkig brengt het buitenland ons nog soelaas.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Restwaarde is een gok, en zal in geen van 3 gevallen hoog zijn met zo'n km-stand. Dus zou ik voor het rijplezier gaan = A7 3.0tdi.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Restwaarde is een gok, en zal in geen van 3 gevallen hoog zijn met zo'n km-stand. Dus zou ik voor het rijplezier gaan = A7 3.0tdi.
                Wat versta je onder hoog/veel? 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Makkelijke keuze dit, de A7 zonder twijfel, de mooiste van de 3 , met voorsprong de beste motor/aandrijving.

Comment

een audi met rijplezier is wel iets nieuws
                    lets have some more member berries

Comment

Volgens mij heeft MB maar één type wagen met rijplezier in zijn gamma en dan staat er 63 op....💋

Comment

De cls.
                        De a6 vind ik van motor te licht omdat je de keuze nu eenmaal hebt, en een a7, maar dat is mijn persoonlijke mening, vind ik echt een hele lelijke auto. Langs de buitenkant doet hij mij totaal niks.. Om mee te rijden zal het wel een ander verhaal zijn.

Alsnog: de cls

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Volgens mij heeft MB maar één type wagen met rijplezier in zijn gamma en dan staat er 63 op....

bwah of 55 of 65
                          ik beweer ook niet dat je in een benz of wat dan ook veel meer rijplezier zal hebben maar een audi is wel heel afstandelijk
                          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten

Ik zou bij 80k/jaar niet al te zeer focussen op herverkoop
                            Ik snap het zelfs niet dat dit zo'n doorslaggevende factor kan zijn bij de aankoop van één van die auto's. Ik zou zeggen, ga er eens mee rijden en koop gewoon waar je je het best bij voelt.

En als prijs toch zo'n groot issue is: een 3.0 zal meer verbruiken, moet je meer taksen voor betalen, kost meer in onderhoud en is sowieso moeilijker te verkopen op het einde. Stel dat ze bij Audi plots een A7 met een 2.0TDI uitbrengen (wat ik eerlijk gezegd niet snel zie gebeuren maar dat dacht ik vroeger bij de A5 ook) dan ben je helemaal gezien.

Comment

Een 2.0 TFSI hebben ze recent opgenomen in het aanbod van de A7...
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

Wist ik niet. Het is dus al bijna zo ver, als ik mij niet vergis ging het net zo bij de A5.

Comment

Voor degene die het nog niet wisten, men kan z'n 2dehands auto ook verkopen buiten België.

Comment

Die 2.0tdi met twintig turbo zal er binnenkort ook wel inkomen. Ik ga er vanuit bij het "nieuwe" model.
                                    theoretisch is deze motor superieur aan de 3.0tdi. Lagere CO2 uitstoot, lager verbruik, lager gewicht,etc... Het geluid of soepelheid van een 3.0 6 cil doet er niet veel toe in theorie. In de praktijk ligt dit meestal helemaal anders.
                                    Last edited by ; 05/04/2015, 13:09.

Comment

mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Misschien kan je zelf nog een stockwagen op de kop tikken aangezien het nieuwe model uit is.
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                          Misschien kan je zelf nog een stockwagen op de kop tikken aangezien het nieuwe model uit is.
                                          heb momenteel al teveel auto's...

little brodder moet eens verder leren kijken dan de klassieke duitsers, ik ben zelfs deze keer verbaasd dat er gene BMW tussen staat....
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X