Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7 vs BMW 6 GC
Collapse
X
-
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZo een 6GC is echt wel habba habba . Voor mij één van de knapste 4deurs wagens van het moment maar voor dat budget heb je ook wel een Ghibli wat de keuze weer moeilijk maakt.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Comment
-
Deze keer volg ik de meerderheid.
Ik heb met geen van de auto's gereden dus het gaat mij puur om het uiterlijk. De a7 is een auto die mij totaal niks doet omdat ik de achterkant helemaal niet mooi vind terwijl ik de 6gc werkelijk 1 van de mooiste wagens van het moment. Wat een prachtige bak...
Comment
-
Ik denk dat we een winnaar hebben.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAlle man.. Je gaat een ghibli diesel toch niet vergelijken met een 6 GC zeker??
De ghibli diesel is mi te vergelijken met een 530dClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Voor mij toch ook de 6gc denk ik. Alhoewel als het maar 4k scheelt en de A7 is een nieuwe wagen... Ik weet het niet goed, de 6 reeks heb ik altijd prachtig gevonden maar de A7 staat er als een huis. Beiden testrijden zal veel soelaas brengen denk ik.
De A7 is mijn insziens wel iets praktischer maar de prachtige lijnen van die 6GC...
Een foute keuze kun je hier niet maken naar mijn mening. Ik zou het eigenlijk echt niet weten, moeilijke keuze
Waar ik wil zeker van ben is dat ik de A7 een knapper interieur vind hebben. Ik weet niet wat het is met BMW maar ik blijf het maar twijfelachtig/ondermaats vinden voor zo een smak geld. Ik heb het persoonlijk ook nog altijd zeer moeilijk met dat losstaand scherm, al zit ik in het proces dat ik het meer en meer begin te aanvaarden haha.
Comment
-
Hoe zit het met de optieverschillen tussen beide? Aangezien de 6GC amper goedkoper is maar toch een 2ehands is, moet er toch op wijzen dat hij veel meer opties heeft?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
6 GC zonder twijfel. Wel met een dikke benzine
Een Ghibli zeker niet, de doorverkoopswaarde van zoiets zakt naar le fin fond des tenèbres.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten6 GC zonder twijfel. Wel met een dikke benzine
Een Ghibli zeker niet, de doorverkoopswaarde van zoiets zakt naar le fin fond des tenèbres.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Aan mijn wagenpark kan je zien dat dat niet mijn grootste zorg is, anders kocht ik diesel
Een 6GC (BMW in het algemeen) zal je wel sowieso sneller en duurder verkopen later, mooi meegenomen toch?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb ooit mijn keuze tussen A7 3.0TDI quattro en 530D in een topic besproken.
In dat topic gaf ik aan dat eigenlijk de 6 GC mijn droomauto was.
Helaas is het prijsverschil tussen een 3literdiesel A6 en een A7 totaal niet te vergelijken met het prijsverschil tussen een 3literdiesel 5 reeks en een 6 GC2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Moeilijke keuze gezien het beide heel goede,leuke en mooie wagens zijn. Persoonlijk zou ik voor de BMW gaan maar ik zie dat de Audi nieuw is en de BMW tweedehands? Dan toch mss de Audi...BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik heb 1 keer met een A7 gereden. Was een 3.0 tdi quattro en vind die niet goed rijden.
De GC hebben we op het werk en die rijd zalig. Moest ik tussen die 2 kiezen altijd de bmw. Rijgevoel en sturing is stukken beter. En die maakt het beeld op de weg weeral wat fraaier tov de saaie A7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMmmmm, dan zou ik toch voor een GC durven gaan. Inschrijving, taks, VAA en verbruik gaan wel een stukje hoger liggen bij een 6 GC.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Maar wegentax is dezelfde. 640d is ook een drieliter. En qua verbruik gaan ze mekaar niet ontlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichteninschrijving misschien wel. Ken de co2 niet zo vanbuiten.
Maar wegentax is dezelfde. 640d is ook een drieliter. En qua verbruik gaan ze mekaar niet ontlopen.
Een 640 BiT zal meer aanleiding geven tot spelen => hoger verbruik.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten6 GC zonder twijfel. Wel met een dikke benzine
Een Ghibli zeker niet, de doorverkoopswaarde van zoiets zakt naar le fin fond des tenèbres.Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenAls dat hetgene is dat u het meeste bezighoudt dan koop je beter een skoda
Alert blijven Thibaut !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenIk heb 1 keer met een A7 gereden. Was een 3.0 tdi quattro en vind die niet goed rijden.
De GC hebben we op het werk en die rijd zalig. Moest ik tussen die 2 kiezen altijd de bmw. Rijgevoel en sturing is stukken beter. En die maakt het beeld op de weg weeral wat fraaier tov de saaie A7.
de A7 is wel de ideale snelweg cruiser na een vermoeiende werkdaglets have some more member berries
Comment
Comment