Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7 vs BMW 6 GC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Ja weet het wel... Alleen is 300pk toch zo een mooi getal voor aan de toog )
    Geweun tjippen gast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
      Tis maar voor 3/4 j... Meeste mensen doen meer dan 7j met één auto...
      Idd. De mijne zal z'n 8 jaar moeten doen. Net zoals m'n 1 reeksje.

Comment

• Audi A7 vs BMW 6 GC

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
        Tuurlijk, er zijn héél het jaar door acties. Andere benaming en klaar. Laat u daar zeker niet aan vangen.
        Kreeg vanochtend mailtje van de verkoper dat de acties verlengd zijn...

Daar kan ik nu slecht gezind van worden se... Eerst zo doen alsof die acties maar geldig zouden zijn tot een bepaalde datum en dan als die datum gepasseerd is maar even melden dat ze verlengd zijn geworden.

Alsof hij dit vorige week niet geweten zou hebben.

Nu ja, veel mensen zullen daar wel intrappen zeker. De klant onder druk zetten. In meest overtreffende trap vragen ze U onmiddellijk te tekenen en dan kan er plots nog 1000 euro af als je dat doet. Alleen als U NU tekent he meneer.

Ach, die trukken van de foor toch
        Last edited by germinal; 28/04/2015, 21:01.
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Audi A7 vs BMW 6 GC

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Mja...

Binnen 8 jaar zit jij nog niet aan de 100.000 km. Bij mij is dat op anderhalf jaar :s

Comment

• Mm de twijfel blijft heb de offerte al wel getekend.. Maar dan begon ik weer te denken aan een Tesla... Die rijden toch ook leuk hoor... en van al de testritten liet de model s toch wel de grootste indruk na.. Luxe probleem I guess

Comment

Mm de twijfel blijft heb de offerte al wel getekend.. Maar dan begon ik weer te denken aan een Tesla... Die rijden toch ook leuk hoor... en van al de testritten liet de model s toch wel de grootste indruk na.. Luxe probleem I guess
              Oei, een Tesla S...in het spel...
              Hoog gadget-gehalte en hebbeding dat wel. Start zal wel indrukwekkend zijn maar vrees toch voor algemene voldoening en vooral je restwaarde/herverkoop/overname.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

dan begon ik weer te denken aan een Tesla... Die rijden toch ook leuk hoor... en van al de testritten liet de model s toch wel de grootste indruk na.. Luxe probleem I guess
                Als ik in naar dit type auto's aan het kijken was, dan werd het zonder twijfel de Tesla. Lekker tanken in de garage 's avonds :-).

Comment

• Audi A7 vs BMW 6 GC

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                  Als ik in naar dit type auto's aan het kijken was, dan werd het zonder twijfel de Tesla. Lekker tanken in de garage 's avonds :-).
                  Voor mijn profiel ( 100-500 km / dag) vrees ik dat ik mij na een tijd ga ergeren aan het opladen.

+ wat met de batterij na 100k? Blijkbaar mag je 90% verwachten ( en misschien zelfs iets meer)

Wetende dat je een tesla normaal maar tot 90% laadt is 90% van 90% nog maar 81%.

Wetende dat 100% bij goed weer en 130-140 een 320 km range zal zijn en bij slecht en koud Weer een 240km wordt dit bij 81% nog maar 250 km en 185 km.

Dergelijke range wordt toch wel onbruikbaar voor mij.

Maar zoals El Greco zegt, hoog gadget gehalte en vernieuwend, anders...

Comment

• Ja, voor dat aantal km's wordt het idd lastig...

En wat vind je van Jag ? Ik vind het zelf gewoon leuk iets te rijden wat de doorsnee koper in een bepaald segment niet kiest, vandaar de vraag.
                    Anders de GC zou ik zeggen. Is wat mij betreft vooral mooier dan de Audi. Goed zijn ze allemaal, met kleine verschillen hier en daar. Persoonlijke voorkeuren en smaak maken dan normaal toch het verschil.
                    In elk geval nog veel plezier met het kiezen :-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Ik zit aan men 9de auto in 8jaar tijd. Oeps!
                      Niet dat dat een voorbeeld moet zijn uiteraard maarja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                        Ben maar een arme bediende die nog niet geërfd heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                          Ja, voor dat aantal km's wordt het idd lastig...

En wat vind je van Jag ? Ik vind het zelf gewoon leuk iets te rijden wat de doorsnee koper in een bepaald segment niet kiest, vandaar de vraag.
                          Anders de GC zou ik zeggen. Is wat mij betreft vooral mooier dan de Audi. Goed zijn ze allemaal, met kleine verschillen hier en daar. Persoonlijke voorkeuren en smaak maken dan normaal toch het verschil.
                          In elk geval nog veel plezier met het kiezen :-).
                          JAG... De XJ is niet mis maar heb het gewoon niet zo voor dat merk tenzij een F Type ( als ik de lotto win)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                            Ofwel rij je dan superveel ofwel heb je echt geld teveel ofwel koop je tweedehands ofwel ben je alles onmiddellijk beu en/of combinatie

Comment

• Laat ons hopen dat je nieuwe aanwinst geen rammeltjes vertoont

Comment

Ofwel rij je dan superveel ofwel heb je echt geld teveel ofwel koop je tweedehands ofwel ben je alles onmiddellijk beu en/of combinatie
                                Tgo combinatie van snel beu en tweedehands en mss wel impulsief geweest enkele jaartjes geleden. Zeker geen geld te veel, ben nog maar 28 jaar en ben niet gesponserd van thuis uit ofzo. Heb nog nooit een nieuwe wagen gekocht, wel meestal jonge okkazie (tussen 1 en 5 jaar). Op zich ook al wel wat pech gehad. 2 x pere total, 2 x verkocht wegens redelijk wat kosten. Langs de andere kant als ik mijn verlies optel van al die wagens valt dat echt nog goed mee. Men collega heeft onlangs zijn gti overgelaten in de garage na 4jaar bollen. Als je de nieuwprijs en overnameprijs vergelijkt heeft hij praktisch al hetzelfde verlies. 1 is niet beter als ander, iedereen zijn keuze maar ik wil maar zeggen het is niet omdat je veel autos hebt gekocht dat je veel verlies hebt geleden ivm anderen.

Comment

• Audi A7 vs BMW 6 GC

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Laat ons hopen dat je nieuwe aanwinst geen rammeltjes vertoont
                                  Zwijg stil

Comment

• Net offerte gehad van Ethias voor een full omnium voor de A7 -> 3200 euro / jaar ( BM = 0) Is dat een normale prijs ?? Of waar vraag ik best nog eens een offerte?

Comment

Net offerte gehad van Ethias voor een full omnium voor de A7 -> 3200 euro / jaar ( BM = 0) Is dat een normale prijs ?? Of waar vraag ik best nog eens een offerte?
                                      2.300 euro BM -2, maar wel met 900 euro franchise

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suzuki1200 Bekijk Berichten
                                        2.300 euro BM -2, maar wel met 900 euro franchise
                                        Best stevige franchise. Ik neem m'n omnium altijd zonder franchise, met waardeverlies pas vanaf de 25ste maand en tegen de catalogusprijs.

Die van mijn auto is 2300 ook.

Comment

Working...
                                        X