Oorspronkelijk geplaatst door germinal
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7 vs BMW 6 GC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenTis maar voor 3/4 j... Meeste mensen doen meer dan 7j met één auto...
Comment
-
Audi A7 vs BMW 6 GC
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenTuurlijk, er zijn héél het jaar door acties. Andere benaming en klaar. Laat u daar zeker niet aan vangen.
Daar kan ik nu slecht gezind van worden se... Eerst zo doen alsof die acties maar geldig zouden zijn tot een bepaalde datum en dan als die datum gepasseerd is maar even melden dat ze verlengd zijn geworden.
Alsof hij dit vorige week niet geweten zou hebben.
Nu ja, veel mensen zullen daar wel intrappen zeker. De klant onder druk zetten. In meest overtreffende trap vragen ze U onmiddellijk te tekenen en dan kan er plots nog 1000 euro af als je dat doet. Alleen als U NU tekent he meneer.
Ach, die trukken van de foor tochLast edited by germinal; 28/04/2015, 21:01.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Audi A7 vs BMW 6 GC
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIdd. De mijne zal z'n 8 jaar moeten doen. Net zoals m'n 1 reeksje.
Binnen 8 jaar zit jij nog niet aan de 100.000 km. Bij mij is dat op anderhalf jaar :sprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Mm de twijfel blijft heb de offerte al wel getekend.. Maar dan begon ik weer te denken aan een Tesla... Die rijden toch ook leuk hoor... en van al de testritten liet de model s toch wel de grootste indruk na.. Luxe probleem I guessprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenMm de twijfel blijft heb de offerte al wel getekend.. Maar dan begon ik weer te denken aan een Tesla... Die rijden toch ook leuk hoor... en van al de testritten liet de model s toch wel de grootste indruk na.. Luxe probleem I guess
Hoog gadget-gehalte en hebbeding dat wel. Start zal wel indrukwekkend zijn maar vrees toch voor algemene voldoening en vooral je restwaarde/herverkoop/overname.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichtendan begon ik weer te denken aan een Tesla... Die rijden toch ook leuk hoor... en van al de testritten liet de model s toch wel de grootste indruk na.. Luxe probleem I guess
Comment
-
Audi A7 vs BMW 6 GC
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenAls ik in naar dit type auto's aan het kijken was, dan werd het zonder twijfel de Tesla. Lekker tanken in de garage 's avonds :-).
+ wat met de batterij na 100k? Blijkbaar mag je 90% verwachten ( en misschien zelfs iets meer)
Wetende dat je een tesla normaal maar tot 90% laadt is 90% van 90% nog maar 81%.
Wetende dat 100% bij goed weer en 130-140 een 320 km range zal zijn en bij slecht en koud Weer een 240km wordt dit bij 81% nog maar 250 km en 185 km.
Dergelijke range wordt toch wel onbruikbaar voor mij.
Maar zoals El Greco zegt, hoog gadget gehalte en vernieuwend, anders...previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Ja, voor dat aantal km's wordt het idd lastig...
En wat vind je van Jag ? Ik vind het zelf gewoon leuk iets te rijden wat de doorsnee koper in een bepaald segment niet kiest, vandaar de vraag.
Anders de GC zou ik zeggen. Is wat mij betreft vooral mooier dan de Audi. Goed zijn ze allemaal, met kleine verschillen hier en daar. Persoonlijke voorkeuren en smaak maken dan normaal toch het verschil.
In elk geval nog veel plezier met het kiezen :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIdd. De mijne zal z'n 8 jaar moeten doen. Net zoals m'n 1 reeksje.
Niet dat dat een voorbeeld moet zijn uiteraard maarja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk zit aan men 9de auto in 8jaar tijd. Oeps!
Niet dat dat een voorbeeld moet zijn uiteraard maarja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenJa, voor dat aantal km's wordt het idd lastig...
En wat vind je van Jag ? Ik vind het zelf gewoon leuk iets te rijden wat de doorsnee koper in een bepaald segment niet kiest, vandaar de vraag.
Anders de GC zou ik zeggen. Is wat mij betreft vooral mooier dan de Audi. Goed zijn ze allemaal, met kleine verschillen hier en daar. Persoonlijke voorkeuren en smaak maken dan normaal toch het verschil.
In elk geval nog veel plezier met het kiezen :-).previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk zit aan men 9de auto in 8jaar tijd. Oeps!
Niet dat dat een voorbeeld moet zijn uiteraard maarja.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenOfwel rij je dan superveel ofwel heb je echt geld teveel ofwel koop je tweedehands ofwel ben je alles onmiddellijk beu en/of combinatie
Comment
-
Audi A7 vs BMW 6 GC
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLaat ons hopen dat je nieuwe aanwinst geen rammeltjes vertoontprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenNet offerte gehad van Ethias voor een full omnium voor de A7 -> 3200 euro / jaar ( BM = 0) Is dat een normale prijs ?? Of waar vraag ik best nog eens een offerte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki1200 Bekijk Berichten2.300 euro BM -2, maar wel met 900 euro franchise
Die van mijn auto is 2300 ook.
Comment
Comment